Програмування систем реального часу в задачах електроінженерії

Спеціальність: Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.141.11.E.035
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Електромехатроніка та комп'ютеризовані електромеханічні системи
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна

Програмування систем реального часу в задачах електроінженерії (курсовий проєкт)

Спеціальність: Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.141.11.E.037
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Електромехатроніка та комп'ютеризовані електромеханічні системи
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна

Програмування систем реального часу в задачах електроінженерії (курсовий проєкт)

Спеціальність: Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.141.11.E.038
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Електроенергетика та системи управління
Лектор: -
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення дисципліни є формування у студентів необхідних компетентностей, набуття ними знань та умінь з програмування систем реального часу, достатніх для успішного виконання відповідних професійних обов’язків.
Завдання: загальних: • здатність здійснювати пошук інформації про методи та засоби програмування задач електротехніки та електроенергетики, аналізувати і критично оцінювати інформацію з різних джерел); • уміння працювати як індивідуально, так і в команді; • уміння ефективно спілкуватись на професійному та соціальному рівнях; • креативність і здатність до системного мислення під час розробки алгоритмів розв’язання задач електроенергетики та їх цифрової реалізації; • розуміння необхідності навчання протягом життя та трансферу набутих знань; • відповідальність за якість виконуваної роботи; фахових: • знання про тенденції розвитку і найбільш важливі нові розробки в області інформаційних технологій та програмування; • знання і розуміння наукових понять, теорій і методів, необхідних для розв’язання задач з алгоритмізації та програмування в електроенергетичних системах; • здатність застосовувати інформаційно-комунікаційні технології та навики програмування для розв’язання типових завдань інженерної діяльності; • здатність застосовувати професійні знання й навички для створення нових програмних продуктів розв’язання задач електроенергетики; • здатність застосовувати аналітичні методи аналізу, математичне моделювання та виконувати фізичні та математичні експерименти для розв’язання задач з алгоритмізації та програмування в електроенергетичних системах; • здатність критично аналізувати основні показники функціонування програм розв’язання задач електроенергетики та оцінювати використані технічні рішення; • здатність інтегрувати знання з інших дисциплін, застосовувати системний підхід та враховувати нетехнічні аспекти під час розроблення алгоритмів та програм розв’язання задач електроенергетики; • здатність аргументувати вибір методу розв’язування спеціалізованої задачі, критично оцінювати отримані результати та захищати прийняті рішення; • здатність фахового ведення ділових комунікацій щодо стану, проблем та перспектив розвитку засобів програмування систем управління виробництвом і розподілом електроенергії.
Результати навчання: • здатність здійснювати пошук, аналізувати та критично оцінювати інформацію про останні досягнення в області програмування систем реального часу; • знання про тенденції розвитку та найважливіші нові розробки в області програмування систем реального часу для задач електроінженерії, а також в суміжних областях; • здатність застосовувати інформаційно-комунікаційні технології та навики програмування для розв`язання задач, пов'язаних із системами реального часу; • здатність застосовувати професійно-профільні знання й практичні навички під час проектування систем реального часу в задачах електроінженерії; • базові знання основних нормативно-правових актів і довідкових матеріалів, чинних стандартів і технічних умов, інструкцій та інших розпорядних документів щодо забезпечення функціонування систем реального часу в електроінженерії.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Методи синтезу та аналізу систем автоматизованого керування; • Програмування систем реального часу в задачах електроінженерії; • Об'єктно-орієнтоване програмування.
Короткий зміст навчальної програми: Викладено загальні відомості про програмування систем реального часу з використанням спеціалізованих програмних засобів.
Опис: Пояснювальна записка: Аналіз вихідних даних та технічної документації. Вибір технічних засобів для реалізації заданої системи реального часу. Розробка структурної схеми. Розробка алгоритму функціонування системи реального часу. Програмний код реалізації алгоритму системи реального часу. Графічна частина: структурна схема системи реального часу, блок-схема алгоритму функціонування системи реального часу.
Методи та критерії оцінювання: Захист звіту з курсового проекту, залік.
Критерії оцінювання результатів навчання: • пояснювальна записка та графічна частина курсового проекту, усне опитування (30%) • підсумковий контроль - залік: захист курсового проекту в усній формі (70%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Зыль С. Н. Проектирование, разработка и анализ программного обеспечения систем реального времени. - СПб.: БХВ-Петербург, 2010. - 336 с. 2. Древс, Ю. Г. Технические и программные средства систем реального времени: учебник / Ю. Г. Древс. — 2-е изд. (эл.). - М.: Лаборатория знаний, 2016. - 337 с. 3. Хортон Айвор. Visual C++ 2010: полный курс.: Пер. с англ. М.: ООО "И.Д. Вильямс", 2011. – 1216 с.: ил.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).