Об'єктно-орієнтоване програмування
Спеціальність: Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.141.11.E.034
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Електроенергетика та системи управління
Лектор: канд. техн. наук, доц. Гречин Тарас Михайлович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: 1. Знати принципи побудови програмного забезпечення із застосуванням технології обєктно-орієнтованого програмування (ООП)
2. Вміти створювати об'єктну модель для вирішення прикладних задач в електроенергетиці
3. Вміти створювати базу даних інформаційного забезпечення проектування чи експлуатації електропостачальних систем. Вміти створювати об'єктну модель для роботи з реляційними базами даних.
4. Вміти створювати інформаційний портал а також серверне програмне забезпечення для потреб електропостачальних систем
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - Інформаційні технології в електропостачальних системах
- Оптимізація електроенергетичних систем
- Проектування електропостачальних системи
Короткий зміст навчальної програми: Процедурне та обєктно-орієнтоване на прикладі мови C#/.Net. Поняття Класу, успадкування, інкапсуляція, поліморфізм об'єктів. Створення примірників та час існування об'єктів. Віртуальні методи. Приватні захищені та публічні дані об'єктів. Організація списків об'єктів. Запити на об'єкти за критеріями (LINQ). Запис об'єктів у потоки (серіалізація). Запис у файл. Організація багатопотокової роботи. Організація бази даних та методи роботи з даними. Застосування Entity Framework як обєктно-орієнтованої технології роботи з даними. Побудова інформаційного порталу та створення серверного програмного забезпечення. Поняття REST запитів. Використання технології ADO.NET для побудови прикладного інформаційного порталу для потреб електроенергетики.
Методи та критерії оцінювання: - Письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування, контрольна робота (30%)
- Підсумковий контроль (іспит): письмово-усна форма (70%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Гради Б., Роберт А. Максимчук, Майкл У. Энгл, Б. Дж. Янг, Д. Коналлен, К. А. Хьюстон. Объектно-ориентированный анализ и проектирование с примерами приложений. М.: ООО "И.Д. Вильямс", 2008.– 720с.
2. Страуструп Бьярне. Программирование: принципы и практика с использованием С++ . М.: ООО "И.Д. Вильямс", 2016.–1328 с.
3. Троелсен Эндрю. Язык программирования С#2010 и платформа .NET 4.0. М.: ООО "И.Д. Вильямс", 2016.–1328 с.