Іноземна мова І, частина 2

Спеціальність: Міжнародні відносини
Код дисципліни: 6.291.01.O.008
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Іноземних мов
Лектор: Грицко Х.Р., Столярчук Л. Б., Гавран М.І., Закаулова Ю.В.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: • вести розмову на загальні, теми, висловлювати і обмінюватись думками та фактичною інформацією про події, пов'язані з навчанням та повсякденним життям; • демонструвати розуміння чітких і простих повідомлень, включаючи детальну інформацію про попередження, анонси та інструкції; • писати дискурсивні есе, туристичні буклети, повідомлення, твори та перекази в освітніх цілях, передаючи просту пряму інформацію, що має безпосереднє відношення до академічного середовища і повсякденного життя; • писати повідомлення і коментарі на форумі, висловлюючи свою думку і коментуючи думки інших, висловлюючи згоду чи незгоду на інформацію, яку можна знайти в соціальних мережах і віртуальному навчальному середовищі; • отримувати загальну та конкретну інформацію з текстів навчального та професійного змісту, ефективно користуючись різними стратегіями читання; • розпізнавати фактичну/нефактичну, важливу/менш важливу, актуальну/неактуальну інформацію у текстах навчального змісту; • вгадувати значення незнайомих слів в контексті; • розуміти основні ідеї та розпізнавати загальну/конкретну інформацію з аудіо та відео джерел у типових ситуаціях; • визначати мету та/або думку мовця/автора у довших нескладних аутентичних текстах з типових тем; - бути здатним взаємодіяти з одногрупниками у межах робочих груп.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: - Рівень знань A2-В1 Кореквізити: Іноземна мова
Короткий зміст навчальної програми: Поведінка молодої людини у товаристві. Вплив ЗМІ на формування світогляду молодої людини. Найкращі роки в університеті. Моє майбутнє. Особистісні характеристики. Перегляд відеоматеріалів. Як найкраще подати новини. Написання дискурсивного есе, творів, оповідей, переказів. Ваше ставлення до часу. Традиції й звичаї у житті людей. Прийняття рішень. Формування культурної бази у молоді. Правопорушення. Крадіжка: як їй зарадити. Туристичні подорожі. Створення туристичного маршруту. Непередбачувані ситуації.Поп-культура.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль: аудіювання, монологічне та діалогічне мовлення, читання, письмо. Контрольна робота. Підсумковий контроль: диференційований залік. Поточний контроль (ПК) Разом за дисципліну-100 Аудиторна робота 70 Аудіювання 10 Читання 10 Діалогічне мовлення 10 Монологічне мовлення 10 Письмо 10 Виконання лексико-граматичних тестів у ВНС 10 Позааудиторне читання. Ведення читацького щоденника. 10 Словник навчальної лексики 5 Контрольна робота 25
Рекомендована література: 1. Oakes Fr. Speakout. Upper-Intermediate. Pearson / Longman, 2016. – 175 p. 2. Eales F. Oakes Fr. Speakout. WorkBook Upper-Intermediate. Pearson / Longman, 2016. – 96 p. Кострицька С.І., Зуєнок І.І., Швець О.Д, Поперечна Н.В.. Англійська мова для навчання і роботи: підручник для студ. вищ. навч. закл.: у 4 т. Т. 1. Спілкування в соціальному, академічному та професійному середовищах = English for Study and Work: Coursebook in 4 books. Book 1 Socialising in Academic and Professional Environment / С.І. Кострицька, І.І. Зуєнок, О.Д. Швець, Н.В. Поперечна; М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Дніпропетровськ : НГУ, 2015. – 162 с. 4. Azar, B.S (2013) Understanding and Using English Grammar. New York: Pearson Education – 437p. 5. Evans, V. (2015) Round-Up 6. English Grammar Book. Longman. 6. Murphy R., English Grammar in Use. CEF Level: B1 Intermediate - B2 High Intermediate. Cambridge University Press. 7. My Grammar Lab. Longman, 2016.