Іноземна мова II, частина 2

Спеціальність: Міжнародні відносини
Код дисципліни: 6.291.01.E.081
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Іноземних мов
Лектор: Задорожний В.В., Драпалюк Г.С. Пиндик Н.І., Тимняк З.С. (німецька) Бабкіна М.І. (французька) Нанівський Р.С., Випасняк Г.В. (польська)
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: - спілкуватися іноземною мовою у знайомому середовищі; • вміти логічно та зв’язно організовувати інформацію, пов’язану з типовими навчальними темами для подальшого усного представлення, користуючись відповідними мовними засобами; • демонструвати знання достатньої кількості доречних слів, необхідних для представлення інформації з обраної теми, та вміння їх правильно використовувати під час усного виступу; • демонструвати вміння користуватись необхідними сигнальними лінгвістичними засобами під час усної відповіді; • розповісти про Україну та Німеччину; • відповідати на питання слухачів щодо змісту та форми представлення інформації; реагувати на питання, організовувати обговорення теми, користуючись відповідними лінгвістичними засобами. • вибирати відповідну інформацію, переглядаючи веб-сайти; • говорити на тему подорожі, реагувати на питання та правильно поводитись підчас проходження митного контролю, бронювання готелю, відправлення листа чи посилки на пошті; - спілкуватися у мережі.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Рівень знань A1 Кореквізити: Українська мова за професійним спрямуванням.
Короткий зміст навчальної програми: Україна і Німеччина. (Україна. Німеччина.) Подорожі. (Транспорт. Аеропорт, митний контроль. Готель, ресторан. Пошта.) Спілкування в мовному середовищі. (Знайомство. Опис повсякденного життя і навчального досвіду. Телефонна розмова. Обмін інформацією та обговорення новин. Вирішення проблем. Спілкування в мережі.) Пошук і обробка інформації. Розвиток навичок проглядового та пошукового читання: визначення загальної та конкретної інформації. Розпізнавання фактичної/ нефактичної, важливої/менш важливої інформації. Сприйняття мови на слух з метою отримання загальної та конкретної інформації. Презентація інформації. (Структурування матеріалу для усного виступу. Підготовка вступу до виступу та практикування у його виголошенні. Організація основної частини виступу та практикування у її виголошенні. Пояснення інформації, представленої у графічній формі. Підготовка висновків та практикування у їх виголошенні. Вивчення правил виголошення усного виступу. Відповіді на питання слухачів та організація обговорення. Виголошення повних індивідуальних виступів) Працевлаштування. (Написання мотиваційного листа для навчального курсу за програмою з обміну студентами. Написанні резюме. Написання супровідного листа . Відвідування співбесіди.)
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль: аудіювання, монологічне та діалогічне мовлення, читання, письмо. Контрольна робота. Підсумковий контроль: залік Максимальна оцінка в балах 100 Поточний контроль (ПК): Аудиторна робота (75): Аудіювання 10 Читання 10 Мовлення 10 Письмо 10 Виконання лексико-граматичних вправ з підручника та тестів у ВНС 10 Індивідуальне завдання 25 Залікова контрольна робота 25 Разом за ПК 75 Разом за дисципліну 100
Рекомендована література: Німецька мова: 1. Netzwerk. Deutsch als Fremdsprache. (A1, A2) / Stefanie Dengler, Paul Rusch, Helen Schmidt, Tanja Sieber. – Munchen, 2018. – 168 c. 2. Sicher Actuell. Deutsch asl Fremdtsprache. (B1, B2) / Michaela Perlmann. – Hueber Verlag, 2019. – 118 c. 3. Електронний навчально-методичний комплекс «Друга іноземна мова (німецька), ч.1». Номер реєстрації Е41-185-151 від 07.10.15 р. 4. Електронний навчально-методичний комплекс «Друга іноземна мова (німецька), ч.2». Номер реєстрації Е41-185-152/2015 від 07.10.15 р. 5. Електронний навчально-методичний комплекс «Іноземна мова за професійним спрямуванням (німецька), ч.1». Номер реєстрації Е41-185-84/2014 від 03.06.14 р. 6. Електронний навчально-методичний комплекс «Іноземна мова за професійним спрямуванням (німецька), ч.2». Номер реєстрації Е41-185-85/2014 від 03.06.14 р. Французька мова 1. Mes pas vers la France. Мої кроки до Франції: підручник з французької мови для розвитку розмовних навичок (В1, В2) / М.І. Бабкіна, О.С. Білик, М.З. Джура, І.М. Ключковська, Б.Г. Кушкаю – Львів: «Панорама»б 2017. – 252 с. 2. Бабкіна М.І. Збірник граматичних завдань з французької мови: навчальний посібних для студентів вищих технічних навчальних закладів. – Львів, 2015. – 260 с. 3. Бабкіна М.І. Ділова кореспонденція: навчальний посібних для студентів вищих технічних навчальних закладів. – Львів, 2012. 4. Parizet M.-L. DELF B2: 200 EXERCISES / Marie-Louise Parizet. – CLE International, 2013. – 192 c. 5. Бабкіна М.І. Електронний навчально-методичний комплекс «Збірник граматичних завдань з французької мови». – Адреса розміщення: http://vns.lp.edu.ua / modle / course / view.php?id=10768 Польська 1. Мастиляк В. Napiszmy to po polsku. Напишімо це польською : навчальний посібник / В. Мастиляк. – Тернопіль : Підручники і посібники, 2016. – 240 с. 2. Польська мова. Стислий курс граматики. Тернопіль-Харків: Ранок, 2017. 3. 100 тем. Польська мова. Харків : АССА, 2018. 4. Zarycz E. Ortografia polska w cwiczeniach dla obcokrajowc?w. Krak?w, Prolog, 2016. 5. Seretny A. Slownictwo polskie w cwiczeniach dla obcokrajowc?w. Krak?w, Prolog, 2016 6. Андрущенко І. Polska. Польща. Країнознавтво. К., Арій, 2016 7. Андрущенко І. Nowoczesna Polska. Сучасна Польща. К., Арій, 2017 8. Андрущенко І. Historia Polski. Історія Польщі. К., Арій, 2017

Іноземна мова II, частина 2

Спеціальність: Міжнародні відносини
Код дисципліни: 6.291.01.E.092
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Іноземних мов
Лектор: Трущак В.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: знати: Приблизно 3500 слів японської мови, основ граматики, системи письма, понад 1000 ієрогліфів, що дасть можливість спілкуватися японською мовою всіма видами мовленнєвої діяльності на такі теми: про себе, моя родина, дім, моє навчання, мій робочий день, Україна, Японія, рідне місто, подорож, екскурсія, пошта, магазин, готель, служби побуту, мій фах, наукові дослідження тощо. вміти: Спілкуватися японською мовою всіма видами мовленнєвої діяльності на такі теми: про себе, моя родина, дім, моє навчання, мій робочий день, Україна, Японія, рідне місто, подорож, екскурсія, пошта, магазин, готель, служби побуту, мій фах, наукові дослідження тощо.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: «Іноземна мова ІІ (японська)» Ч.1 Кореквізити: -
Короткий зміст навчальної програми: Розмова про іншу особу; Вказівні займенники та локативи; Час; Дієслова руху; Прямий додаток; Орудний відмінок; Предикативні прикметники; Тема і рема в японському реченні; Лічильні суфікси; Вирази прохання, дозволу та заборони; Послідовність дій в японському реченні.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль: аудіювання, монологічне та діалогічне мовлення, читання, письмо. Контрольна робота. Підсумковий контроль: диференціований залік Максимальна оцінка в балах 100 Поточний контроль (ПК): Аудиторна робота (75): Аудіювання 10 Читання 10 Мовлення 10 Письмо 10 Виконання лексико-граматичних вправ з підручника та тестів у ВНС 10 Індивідуальне завдання 25 Залікова контрольна робота 25 Разом за ПК 75 Разом за дисципліну 100
Рекомендована література: 1. Minna no Nihongo. Японська мова для всіх: початковий курс, ч.1. 3А Corporation, Tokyo, 2012. 2. Minna no Nihongo. Японська мова для всіх: початковий курс, ч.2. 3А Corporation, Tokyo, 2012. 3. Minna no Nihongo. Японська мова. Intermediate level. 3А Corporation, Tokyo, 2012. 4. Marugoto. Японська мова і культура, вступний рівень, А1, вправи. The Japanese foundation, 2013. 5. Marugoto. Японська мова і культура, початковий рівень 1, А2, вправи. The Japanese foundation, 2014. 6. Marugoto. Японська мова і культура, початковий рівень 2, А2, вправи. The Japanese foundation, 2014.