Практикум з командної роботи
Спеціальність: Інженерія програмного забезпечення
Код дисципліни: 6.121.00.O.020
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Програмне забезпечення
Лектор: Скрипник Антон Олексійович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: В результаті вивчення дисципліни студенти повинні :
1) знати основні особливості та проблеми процесу командної розробки програмного забезпечення;
2) володіти основними методами та навиками роботи в команді розробників;
3) вміти використовувати сучасні CASE-технології командної розробки;
4) вміти створювати проект програмної системи та описувати його за допомогою UML-діаграм, знати стандарти оформлення специфікацій вимог до ІС.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Назва дисципліни
Основи програмування
Об’єктно-орієнтоване програмування
Конструювання програмного забезпечення
Назва дисципліни, з якою проводиться узгодження
Безпека програм і даних
Якість програмного забезпечення та тестування
Короткий зміст навчальної програми: Метою дисципліни є ознайомлення студентів з сучасними методами і засобами командної розробки програмного забезпечення інформаційних систем (ІС), які базуються на міжнародних стандартах та використанні CASE-технологій, а також формування навиків їх самостійного практичного використання.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль
(ПК+КЗ)
Лабораторні заняття 25
КР 25
Разом балів (ПК) 50
Екзаменаційна оцінка 50
Семестрова оцінка 100
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Література до теоретичного курсу.
1.И.Соммервилл Инженерия программного обеспечения. - М.: Вильямс, 2002. -304 с.
2. Томпсон, Лей. Создание команды: [пер. с англ.]. — М.: Вершина, 2006. - 544 с.
3.Ф.Брукс Мифический человеко-месяц или как создаются программные системы. - СПб.: Символ, 2001. - 544 с.
4. Рейнвотер Дж. Ханк. Как пасти котов. Наставление для программистов, руководящих другими программистами — СПб: Питер, 2005 год, —256 стр.
5.С.Орлов. Технологии разработки программного обеспечения: Учебник. - СПб.: Питер, 2002. — 464 с.
6.Принципы проектирования и разработки программного обеспечения. Учебный курс MCSD. - 2-е изд.: М.: Русская редакция, 2002. - 736 с.
7. Ф.Крачтен Введение в Rational Unified Process. - М.: Вильямс, 2005.- 240 с.
3.2 Література до лабораторних занять.
1. Принципы проектирования и разработки программного обеспечения. Учебный курс MCSD. - 2-е изд.: М.: Русская редакция, 2002. - 736 с.
2. С. Мысливый. Visual Studio Team System 2005 или все для командной разработки. - http://developernotes.net/post/vsts-command-development.aspx
3. http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa302180.aspx
4. www.GotDotNet.ru
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).