Менеджмент проєктів з розробки програмного забезпечення

Спеціальність: Інженерія програмного забезпечення
Код дисципліни: 6.121.00.O.038
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Програмне забезпечення
Лектор: Вікторія Юріївна Майхер
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: • Знання з основ менеджменту проектів; • Знання в системних підходах та методах менеджменту проектів; • Знання в досліджені аспектів управління проектом оцінюванні трудомісткості, управлінням ризиками, моніторингом проекту, управлінням конфігурацією; • Знання з методів оцінювання, планування та управління ризиками, збору показників, встановлення цілей якості, використовування вимірів для моніторингу проекту; • Знання в дослідженні збалансованого процесу, що охоплює управління всім проектом від початку до кінця; • Знання з оволодіння набором процесів, які використовуються для ефективного та раціонального управління програмними проектами.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Групова динаміка і комунікації Основи програмної інженерії Аналіз вимог до програмного забезпечення Підприємництво та менеджмент
Короткий зміст навчальної програми: Вступ. Загальна характеристика предмету. Життєвий цикл програмного забезпечення та життєвий цикл менеджменту. Основні поняття, концепції ПМ. Методології менеджменту проектів.Основи Scrum методології. Основи інституту проектного менеджменту та інтеграційний менеджмент. Управління обсягом робіт. Управління ризиками. Комунікація та управління зацікавленими сторонами. Оцінка зусиль / тривалості / вартості. Управління якістю. Управління закупівлями та робочі моделі програмного забезпечення. Управління персоналом. Контроль та оцінка проектів. Культурні відмінності. Робота із замовниками з інших країн.
Методи та критерії оцінювання: • усне опитування, (50%) • підсумковий контроль (контрольний захід, залік): письмово-усна форма (50%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. A Guide to The Project Management Body of Knowledge (PMBOK Guide) 2000 Edition / 2000 Project Management Institute, Four Campus Boulevard, Newtown Square, PA 19073-3299 USA 2. Уокер Ройс. Управление проектами по созданию програмного обеспечения. – Изд-во: Лори, 2002. – 426 с. 3. Элейн Маркел. Microsoft Project 2002. Библия пользователя. –Изд-во:Диалектика, 2003 г. - 736 с. 4. PMI – інститут управління проектами [Електронний ресурс]: Режим доступу https://www.pmi.org/