Бази даних (курсова робота)

Спеціальність: Інженерія програмного забезпечення
Код дисципліни: 6.121.00.O.034
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Програмне забезпечення
Лектор: Павич Наталія Ярославівна, Цимбалюк Тетяна Михайлівна, Майхер Вікторія Юріївна
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: • вміти проектувати концептуальну модель (ER-model) інформаційної системи CASE-засобами; • вміти перетворювати концептуальну модель у логічну схему бази даних; • розробити програмний застосунок для роботи з базою даних.
Завдання: К02. Здатність застосовувати знання у практичних cитуаціях К14.Здатність приймати участь у проектуванні програмного забезпечення, включаючи проведення моделювання (формальний опис) його структури, поведінки та процесів функціонування К15: Здатність розробляти архітектури, модулі та компоненти програмних систем К19: Володіння знаннями про інформаційні моделі даних, здатність створювати програмне забезпечення для зберігання, видобування та опрацювання даних
Результати навчання: ПР07. Знати і застосовувати на практиці фундаментальні концепції, парадигми і основні принципи функціонування мовних, інструментальних і обчислювальних засобів інженерії програмного забезпечення ПР12. Застосовувати на практиці ефективні підходи щодо проектування програмного забезпечення ПР13. Знати і застосовувати методи розробки алгоритмів, конструювання програмного забезпечення та структур даних і знань ПР15. Мотивовано обирати мови програмування та технології розробки для розв’язання завдань створення і супроводження програмного забезпечення ПР17. Вміти застосовувати методи компонентної розробки програмного забезпечення ПР18. Знати та вміти застосовувати інформаційні технології обробки, зберігання та передачі даних ПР19. Знати та вміти застосовувати методи верифікації та валідації програмного забезпечення
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • попередні: Бази даних, Конструювання програмного забезпечення,
Короткий зміст навчальної програми: Методології проектування та розробки баз даних, технології доступу до баз даних, методи та засоби розробки програмних застосунків для баз даних.
Опис: 1. Побудова концептуальної моделі (ER-model) інформаційної системи 2. Проектування бази 3. Розробка застосунку до бази даних
Методи та критерії оцінювання: Курсова робота виконується студентом самостійно з допомогою консультацій викладача. Оцінка з курсової роботи складаєтся з оцінки за практичне виконання завдання і його презентацію (60%) і оцінювання пояснювальної записки (40%)
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінка (максимум 100 балів) з курсової роботи складається з таких частин: 1) практичне виконання і його презентація - 60 балів, зокрема: • коректність схеми і наповнення бази даних - 20 балів; • функціонал системи - 20 балів; • інтерфейс (якість, зручність) - 20 балів; 2) пояснювальна записка - 40 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Литвин В.В., Шаховська Н.Б. Проектування інформаційних систем. Навчальний посібник. – В-во: «Магнолія 2006», 2021 2. Jan L. Harrington, Relational Database Design and Implementation. - Amazon. 2016 3. Louis Davidson, Pro SQL Server Relational Database Design and Implementation: Best Practices for Scalability and Performance. - Amazon. 2020 4. Blair Reeves, Building Products for the Enterprise: Product Management in Enterprise Software, 1st Edition. - Amazon. 2018
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).