Проєктне фінансування

Спеціальність: Економіка (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.051.05.E.020
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Економіка підприємства та інвестицій
Лектор: кандидат економічних наук, доцент Кривцун Ірина Мирославівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Формування в здобувача освіти системи знань та практичних навиків, необхідних для прийняття рішень при обгрунтуванні варіанту фінансувння інвестиційного проекту
Завдання: інтегральна компетентність: здатність визначати та розв’язувати складні економічні задачі та проблеми, приймати відповідні аналітичні та управлінські рішення у сфері економіки або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій за невизначених умов та вимог. загальні компетентності: ЗК4. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності). ЗК7. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів). фахові компетентності: ФКС1.3. Здатність розробляти пропозиції та обгрунтовувати рішення щодо проектного фінансування.
Результати навчання: В результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемострувати такі програмні результати навчання: ПРН4. Розробляти соціально-економічні проєкти та систему комплексних дій щодо їх реалізації з урахуванням їх цілей, очікуваних соціально-економічних наслідків, ризиків, законодавчих, ресурсних та інших обмежень. ПРНС1.3. Розробляти сценарії розвитку та моделі фінансування проектів, обгрунтовувати варіанти проектного фінансування, формувати фінансові бюджети проектів. КОМ1. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізит: «Економічні інструменти управління проектами і програмами розвитку соціально-економічних систем», «Фінансовий менеджмент у бізнесі» кореквізит: «Інноваційний розвиток бізнесу»
Короткий зміст навчальної програми: Вивчення дисципліни спрямоване на формування у здобувачів освіти системи знань у сфері фінансування проектів; набуття навиків, необхідних для аналізу послуг фінансових установ, що використовуються в проектному фінансуванні, та для прийняття рішень щодо обгрунтування і вибору варіанту фінансування інвестиційного проекту
Опис: Сутність та класифікація проектного фінансування. Бюджетування капіталу. Види фінансування інвестиційних проектів. Обґрунтування варіанту фінансування проекту. Планування фінансових потоків складання планового балансу проекту. Форми участі фінансових установ у проектному фінансуванні.
Методи та критерії оцінювання: Контрольна робота (50 %); контрольне тестування (50%) Поточний контроль 50 балів (контрольна робота - 50 балів), контрольне тестування 50 балів (письмова компонента 40 балів, усна компонента 10 балів)
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль: оцінювання виконання та захисту контрольної роботи (правильність обчислень, коректність висновків та рекомендацій; правильність, повнота та лаконічність відповіді під час захисту роботи); проведення контрольного тестування
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Зелль А. Бизнес-план: Инвестиции и финансирование, планирование и оценка проэктов: Пер. с нем. – М.: Издательство «Ось-89», 2001. – 240 с. 2. Проектне фінансування : підручник / Т. В. Майорова, О. О. Ляхова та ін.; за заг. та наук. ред. проф., д.е.н. Т. В. Майорової. — 2-ге вид., перероб. і доп. — Київ : КНЕУ, 2017. — 434, [6] с. 3. Проектне фінансування / А.А.Пересада, Т.В.Майорова, О.О.Ляхова: Підручник. - К.: КНЕУ, 2005. - 736с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).