Виконання магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Економіка (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.051.00.O.016
Кількість кредитів: 16.50
Кафедра: Економіка підприємства та інвестицій
Лектор: Викладачі кафедри ЕПІ
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Виконання магістерських кваліфікаційних робіт має на меті: - удосконалення та розширення теоретичних знань та практичних умінь і навичок зі спеціальності 051 Економіка та застосування їх під час виконання конкретних практичних, наукових, проектних та інших завдань; - розвиток навичок самостійної роботи й оволодіння методикою дослідження та експерименту, пов’язаних з темою роботи.
Завдання: ЗК1.Здатність генерувати нові ідеї (креативність). ЗК4.Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності). ЗК6.Здатність розробляти та управляти проєктами. ЗК7.Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів). ЗК8.Здатність проводити дослідження на відповідному рівні. ФК1.Здатність застосовувати науковий, аналітичний, методичний інструментарій для обґрунтування стратегії розвитку економічних суб’єктів та пов’язаних з цим управлінських рішень. ФК2.Здатність до професійної комунікації в сфері економіки іноземною мовою. ФК3.Здатність збирати, аналізувати та обробляти статистичні дані, науково-аналітичні матеріали, які необхідні для розв’язання комплексних економічних проблем, робити на їх основі обґрунтовані висновки. ФК4.Здатність використовувати сучасні інформаційні технології, методи та прийоми дослідження економічних та соціальних процесів, адекватні встановленим потребам дослідження. ФК5.Здатність визначати ключові тренди соціально-економічного та людського розвитку. ФК6.Здатність формулювати професійні задачі в сфері економіки та розв’язувати їх, обираючи належні напрями і відповідні методи для їх розв’язання, беручи до уваги наявні ресурси. ФК7.Здатність обґрунтовувати управлінські рішення щодо ефективного розвитку суб’єктів господарювання. ФК8.Здатність оцінювати можливі ризики, соціально-економічні наслідки управлінських рішень. ФК9.Здатність застосовувати науковий підхід до формування та виконання ефективних проєктів у соціально-економічній сфері. ФК11.Здатність планувати, проводити та публічно презентувати результати наукових досліджень. ФК13.Здатність самостійно здобувати нові знання, використовуючи сучасні освітні та дослідницькі технології у сфері економіки. ФК14.Здатність визначати та критично оцінювати ключові тренди соціально-економічного розвитку та застосовувати їх для формування нових моделей економічних систем та процесів у науковій роботі.
Результати навчання: ПРН1. Формулювати, аналізувати та синтезувати рішення науково-практичних проблем. ПРН2. Розробляти, обґрунтовувати і приймати ефективні рішення з питань розвитку соціально-економічних систем та управління суб’єктами економічної діяльності. ПРН3. Вільно спілкуватися з професійних та наукових питань державною та іноземною мовами усно і письмово. ПРН5. Дотримуватися принципів академічної доброчесності. ПРН8. Збирати, обробляти та аналізувати статистичні дані, науково-аналітичні матеріали, необхідні для вирішення комплексних економічних завдань. ПРН9. Приймати ефективні рішення за невизначених умов і вимог, що потребують застосування нових підходів, методів та інструментарію соціально-економічних досліджень. ПРН10. Застосовувати сучасні інформаційні технології та спеціалізоване програмне забезпечення у соціально-економічних дослідженнях та в управлінні соціально-економічними системами. ПРН11. Визначати та критично оцінювати стан та тенденції соціально-економічного розвитку, формувати та аналізувати моделі економічних систем та процесів. ПРН13. Оцінювати можливі ризики, соціально-економічні наслідки управлінських рішень. ПРН15. Планувати і виконувати наукові та/або прикладні дослідження, робити обґрунтовані висновки за результатами досліджень, презентувати результати, аргументувати свою думку. ПРН17. Використовувати сучасні освітні та дослідницькі технології у сфері економіки. КОМ 1. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності. КОМ 2. Здатність ефективно формувати комунікаційну стратегію. АіВ 1. Управління комплексними діями або проєктами, відповідальність за прийняття рішень у непередбачуваних умовах. АіВ 3. Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Усі дисципліни освітньо-наукової програми.
Короткий зміст навчальної програми: Тематику магістерських кваліфікаційних робіт формує кафедра економіки підприємства та інвестицій з урахуванням: - Стандарту вищої освіти України за спеціальністю 051 «Економіка» галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» для другого (магістерського) рівня вищої освіти; - наукових напрямів кафедри; - актуальних проблем національної економіки; - договорів-замовлень суб’єктів економічної діяльності; - наукових інтересів викладачів кафедри; - прикладних та наукових інтересів здобувачів вищої освіти. Теми магістерських кваліфікаційних робіт, запропоновані викладачами кафедри, обговорюють на засіданні кафедри і вносять до переліку тем. Студент вибирає тему магістерської кваліфікаційної роботи зі сформованого кафедрою переліку тем або ж пропонує власну тему шляхом написання заяви на ім’я завідувача кафедри до початку навчально-дослідницької практики. Завдання на магістерську кваліфікаційну роботу видає керівник і затверджує завідувач кафедри, а приймає до виконання студент, що підтверджується відповідними підписами.
Опис: Зміст проведеного студентом дослідження розкриває основна частина магістерської кваліфікаційної роботи, яка складається з чотирьох розділів та висновків до них. У розділах магістерської кваліфікаційної роботи викладають теоретичну, аналітичну, дослідницьку й рекомендаційну частини та узагальнюють результати дослідження. Зміст розділів основної частини повинен відповідати темі магістерської кваліфікаційної роботи і повністю її розкривати. Ці розділи мають показати уміння студента логічно й аргументовано подавати матеріал.
Методи та критерії оцінювання: Згідно п. 5.12 «Положення про атестацію здобувачів вищої освіти та роботу екзаменаційних комісій» (СВО ЛП 03.13., Наказ № 27-1-10 від 23 січня 2019 р., Редакція 2, Наказ № 662-1-10 від 10 грудня 2020 р.), оцінюючи магістерську кваліфікаційну роботу, враховують рівень теоретичної, практичної та наукової підготовки здобувача вищої освіти, а також оцінки керівника та рецензента.
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання захисту магістерської кваліфікаційної роботи здобувача ОНП відбувається за національною шкалою із переведенням у 100-бальну шкалу (за середнім інтервальним значенням шкали оцінювання в Університеті): оцінка «відмінно» - 94 бали; оцінка «добре» - 80 балів; оцінка «задовільно» - 60 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Методичні вказівки до виконання магістерських кваліфікаційних робіт для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньо-наукової програми «Економіка» за спеціальністю 051 «Економіка» галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» / Укл.: В.В. Козик, А.В. Панченко, Н.Є. Селюченко, І.М. Кривцун, О.І. Гудзь, І.Є. Тимчишин, І.С. Стеців. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2020. – 52 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).