Захист магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Економіка (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.051.00.O.017
Кількість кредитів: 1.50
Кафедра: Економіка підприємства та інвестицій
Лектор: Викладачі кафедри ЕПІ
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: У процесі захисту магістерської кваліфікаційної роботи здобувач має продемонструвати здатність презентувати основні результати досліджень, вільно спілкуватися з представниками професійної спільноти, аргументовано пояснювати та захищати свої ідеї, пропозиції, проєктні рішення, а також здатність до професійної комунікації в сфері економіки іноземною мовою.
Завдання: ЗК4.Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності). ФК2.Здатність до професійної комунікації в сфері економіки іноземною мовою. ФК11.Здатність планувати, проводити та публічно презентувати результати наукових досліджень.
Результати навчання: ПРН1. Формулювати, аналізувати та синтезувати рішення науково-практичних проблем. ПРН3. Вільно спілкуватися з професійних та наукових питань державною та іноземною мовами усно і письмово. ПРН15. Планувати і виконувати наукові та/або прикладні дослідження, робити обґрунтовані висновки за результатами досліджень, презентувати результати, аргументувати свою думку. КОМ 1. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності. КОМ 2. Здатність ефективно формувати комунікаційну стратегію. АіВ 3. Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Усі дисципліни освітньо-наукової програми.
Короткий зміст навчальної програми: Перед захистом магістерських робіт секретар ДЕК повинен отримати від студента такі матеріали та документи: магістерську роботу з усіма необхідними підписами на пояснювальній записці та завданні; ілюстративні матеріали; файл з презентацією; письмовий відгук керівника; довідку про проходження перевірки на плагіат; письмову рецензію на магістерську роботу, в якій рецензент оцінює розроблені рішення, грамотність, якість і логічність викладення матеріалу, оформлення і повноту виконання завдання. У ДЕК студент може подавати додаткові матеріали, які характеризують наукову і практичну цінність виконаної магістерської роботи, а саме: публікації за темою роботи; документи, що підтверджують апробацію результатів дослідження на підприємствах. Після захисту всіх робіт сформованої групи студентів ДЕК обговорює результати захисту на закритому засіданні та виносить рішення з урахуванням рецензії, відгуку керівника та інших представлених до захисту матеріалів (довідка про впровадження, наукові публікації тощо).
Опис: У процесі захисту дипломник доповідає про проведені дослідження в магістерській роботі, супроводжуючи доповідь посиланнями на презентаційні матеріали, що відображають її основний зміст. Можливими є також посилання на матеріали магістерської роботи з зазначенням конкретних сторінок. Після доповіді студентові задають питання за темою магістерської кваліфікаційної роботи чи майбутнім фахом члени ДЕК та усі присутні.
Методи та критерії оцінювання: Згідно п. 5.12 «Положення про атестацію здобувачів вищої освіти та роботу екзаменаційних комісій» (СВО ЛП 03.13., Наказ № 27-1-10 від 23 січня 2019 р., Редакція 2, Наказ № 662-1-10 від 10 грудня 2020 р.), оцінюючи магістерську кваліфікаційну роботу, враховують рівень теоретичної, практичної та наукової підготовки здобувача вищої освіти, а також оцінки керівника та рецензента.
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання захисту магістерської кваліфікаційної роботи здобувача ОНП відбувається за національною шкалою із переведенням у 100-бальну шкалу (за середнім інтервальним значенням шкали оцінювання в Університеті): оцінка «відмінно» - 94 бали; оцінка «добре» - 80 балів; оцінка «задовільно» - 60 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Методичні вказівки до виконання магістерських кваліфікаційних робіт для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньо-наукової програми «Економіка» за спеціальністю 051 «Економіка» галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» / Укл.: В.В. Козик, А.В. Панченко, Н.Є. Селюченко, І.М. Кривцун, О.І. Гудзь, І.Є. Тимчишин, І.С. Стеців. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2020. – 52 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).