Захист магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Економіка (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.051.00.O.017
Кількість кредитів: 1.50
Кафедра: Економіка підприємства та інвестицій
Лектор: Викладачі кафедри ЕПІ
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: У процесі захисту магістерської кваліфікаційної роботи здобувач має продемонструвати здатність презентувати основні результати досліджень, вільно спілкуватися з представниками професійної спільноти, аргументовано пояснювати та захищати свої ідеї, пропозиції, проєктні рішення, а також здатність до професійної комунікації в сфері економіки іноземною мовою.
Завдання: ЗК4.Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності). ФК2.Здатність до професійної комунікації в сфері економіки іноземною мовою. ФК11.Здатність планувати, проводити та публічно презентувати результати наукових досліджень.
Результати навчання: ПРН1. Формулювати, аналізувати та синтезувати рішення науково-практичних проблем. ПРН3. Вільно спілкуватися з професійних та наукових питань державною та іноземною мовами усно і письмово. ПРН15. Планувати і виконувати наукові та/або прикладні дослідження, робити обґрунтовані висновки за результатами досліджень, презентувати результати, аргументувати свою думку. КОМ 1. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності. КОМ 2. Здатність ефективно формувати комунікаційну стратегію. АіВ 3. Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Усі дисципліни освітньо-наукової програми.
Короткий зміст навчальної програми: Перед захистом магістерських робіт секретар ДЕК повинен отримати від студента такі матеріали та документи: магістерську роботу з усіма необхідними підписами на пояснювальній записці та завданні; ілюстративні матеріали; файл з презентацією; письмовий відгук керівника; довідку про проходження перевірки на плагіат; письмову рецензію на магістерську роботу, в якій рецензент оцінює розроблені рішення, грамотність, якість і логічність викладення матеріалу, оформлення і повноту виконання завдання. У ДЕК студент може подавати додаткові матеріали, які характеризують наукову і практичну цінність виконаної магістерської роботи, а саме: публікації за темою роботи; документи, що підтверджують апробацію результатів дослідження на підприємствах. Після захисту всіх робіт сформованої групи студентів ДЕК обговорює результати захисту на закритому засіданні та виносить рішення з урахуванням рецензії, відгуку керівника та інших представлених до захисту матеріалів (довідка про впровадження, наукові публікації тощо).
Опис: У процесі захисту дипломник доповідає про проведені дослідження в магістерській роботі, супроводжуючи доповідь посиланнями на презентаційні матеріали, що відображають її основний зміст. Можливими є також посилання на матеріали магістерської роботи з зазначенням конкретних сторінок. Після доповіді студентові задають питання за темою магістерської кваліфікаційної роботи чи майбутнім фахом члени ДЕК та усі присутні.
Методи та критерії оцінювання: Згідно п. 5.12 «Положення про атестацію здобувачів вищої освіти та роботу екзаменаційних комісій» (СВО ЛП 03.13., Наказ № 27-1-10 від 23 січня 2019 р., Редакція 2, Наказ № 662-1-10 від 10 грудня 2020 р.), оцінюючи магістерську кваліфікаційну роботу, враховують рівень теоретичної, практичної та наукової підготовки здобувача вищої освіти, а також оцінки керівника та рецензента.
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання захисту магістерської кваліфікаційної роботи здобувача ОНП відбувається за національною шкалою із переведенням у 100-бальну шкалу (за середнім інтервальним значенням шкали оцінювання в Університеті): оцінка «відмінно» - 94 бали; оцінка «добре» - 80 балів; оцінка «задовільно» - 60 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Методичні вказівки до виконання магістерських кваліфікаційних робіт для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньо-наукової програми «Економіка» за спеціальністю 051 «Економіка» галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» / Укл.: О.Я.Колещук, В.В. Козик, А.В. Панченко, Н.Є. Селюченко, І.М. Кривцун, Х.Я.Залуцька. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2024. – 52 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).