Медіатехнології

Спеціальність: Журналістика
Код дисципліни: 6.061.00.O.020
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Журналістика та засоби масової комунікації
Лектор: Семен Наталія Федорівна
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: мати навички журналістської роботи з текстами публікацій; мати навички журналістської оцінки текстів у газетних, журнальних, аудіовізуальних, Інтернет-ЗМІ; розвинути критичне мислення; розрізняти факти від суджень; розвінчувати неправдиву інформацію
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Теорія і методика журналістської творчості. Вступ до журналістики.
Короткий зміст навчальної програми: Сьогодні сучасні медіа використовують багато різних методів для впливу на свідомість аудиторії. Для того, аби якісно впливати на громадську думку, не порушувати журналістську етику, а також не нашуодити аудиторії, потрібно детально вивчати особливості кожного з методів впливу.
Методи та критерії оцінювання: Практичне заняття, усне опитування, контрольна робота (45%); Підсумковий контроль: письмово-усна форма (55%).
Рекомендована література: Гармаш Н. С. Основні методи політичного впливу мас-медіа на громадську думку / Н. С. Гармаш // Вісник Хаківського національного університету імені В. Н. Каразіна : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, ХНУ імені В. Н. Каразіна ; ред. кол.: Сазонов М. І. (відп. ред.) [та ін.]. – Харків, 2007. – No 785. – С. 85–91. Кара-Мурза С. Г. Манипулирование сознанием / С. Г. Кара-Мурза. – М. : ЭКСМО-Пресс, 2002, – 736 с. Мищишин І. Медіаосвіта як засіб формування медіакультури сучасної молоді /І. Мищишин, Н. Троханяк // Вісник Львівського університету. Сер. Педагогічна.-Львів, 2006.– Вип. 21, Ч. 1. – С. 161-165. Онкович Г.В. Медіапедагогіка. Медіаосвіта. Медіадидактика // Вища освіта України, 2007. – № 2. – с.63-69. Потятиник Борис. Хто маніпулює маніпулятором? // Часопис Ї, 2003. – №30. – с.34-54. Почепцов Г. Г. Имиджелогия / Г. Г. Почепцов. – М. : «Рефл-Бук», К. : «Ваклер», 2004. – 574 с.