Концепція, проєкт, бізнес-моделювання газети, журналу
Спеціальність: Журналістика
Код дисципліни: 6.061.01.E.090
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Журналістика та засоби масової комунікації
Лектор: Павлишин Наталія Іванівна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Знати і розуміти специфіку розвитку журналів чи газет у будь-якому форматі.
Зрозуміти, які чинники передовсім впливають на те, щоб продукт мав попит серед читачів.
Навчитеся визначати і розуміти цільову аудиторію, взаємодіяти з читачами, знаходити механізми для популяризації видання.
Особливість цього навчального курсу є також те, що він, до певної міри, мультидисциплінарний, адже, щоб краще зрозуміти споживацький ринок, Ви освоїте деякі маркетингові інструменти, випробуєте певні кроки з менеджменту. А, щоб сформувати редакцію мрії - вивчите командотворення.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Теорія і методика журналістської творчості Ч 1,2,3,4,
Організація роботи і праці журналіста
Короткий зміст навчальної програми: Визначення цільової аудиторії видання.
Визначення тематичної ніші.
Жанри і рубрикація у виданні.
SWOT-аналіз. Інструмент, який допоможе покращити результати діяльності.
Причинно-наслідковий діаграма (діагарама Ісікави).
Реєстрація видання.
Підготовка видання до друку.
Просування видання.
Методи та критерії оцінювання: Практичне заняття, усне опитування, письмова індивідуальна робота (40%);
підсумковий контроль (контрольний захід, іспит): письмово-усна форма
(60 %).
Рекомендована література: 1. Ел Райс і Джек Траут "Маркетингові війни"
2. Тетяна Назарчук, Олена Косіюк "Менеджмент організацій"
3. В. Лук’янихін "Менеджмент персоналу. Навчальний посібник"