Концепція, проєкт, бізнес-моделювання газети, журналу

Спеціальність: Журналістика
Код дисципліни: 6.061.01.E.090
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Журналістика та засоби масової комунікації
Лектор: Павлишин Наталія Іванівна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Знати і розуміти специфіку розвитку журналів чи газет у будь-якому форматі. Зрозуміти, які чинники передовсім впливають на те, щоб продукт мав попит серед читачів. Навчитеся визначати і розуміти цільову аудиторію, взаємодіяти з читачами, знаходити механізми для популяризації видання. Особливість цього навчального курсу є також те, що він, до певної міри, мультидисциплінарний, адже, щоб краще зрозуміти споживацький ринок, Ви освоїте деякі маркетингові інструменти, випробуєте певні кроки з менеджменту. А, щоб сформувати редакцію мрії - вивчите командотворення.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Теорія і методика журналістської творчості Ч 1,2,3,4, Організація роботи і праці журналіста
Короткий зміст навчальної програми: Визначення цільової аудиторії видання. Визначення тематичної ніші. Жанри і рубрикація у виданні. SWOT-аналіз. Інструмент, який допоможе покращити результати діяльності. Причинно-наслідковий діаграма (діагарама Ісікави). Реєстрація видання. Підготовка видання до друку. Просування видання.
Методи та критерії оцінювання: Практичне заняття, усне опитування, письмова індивідуальна робота (40%); підсумковий контроль (контрольний захід, іспит): письмово-усна форма (60 %).
Рекомендована література: 1. Ел Райс і Джек Траут "Маркетингові війни" 2. Тетяна Назарчук, Олена Косіюк "Менеджмент організацій" 3. В. Лук’янихін "Менеджмент персоналу. Навчальний посібник"