Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Журналістика
Код дисципліни: 6.061.00.O.078
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Журналістика та засоби масової комунікації
Лектор: Кіца М.О.
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: вивчити структуру, організацію роботи відділів редакції, де готують публіцистичні матеріали (газети, журналу, інформаційного агентства, телебачення, радіомовлення); набути навичок публіциста, нарисовця, сатирика. поглибити, розширити знання з методів збору інформації для публіцистичних матеріалів ЗМІ; удосконалити навички редагування публіцистичного контенту; формувати навички роботи зі збору, фіксації, перевірки даних для публіцистичних жанрів; писати тексти публіцистичних жанрів: зарисовок, нарисів, фейлетонів, памфлетів; взяти участь у плануванні числа газети, журналу, теле-, радіопередачі, з’ясувати місце публіцистичних жанрів на полосі, в номері, в теле-, радіопередачі. зібрати з власних, оприлюднених матеріалів, дос’є (номери газет, журналів чи записи на диску самостійно підготованих публіцистичних журналістських матеріалів).
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Комп’ютерні технології в ЗМІ, ТМЖТ, Вступ до журналістики
Короткий зміст навчальної програми: Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи – один з показників готовності студентів-журналістів до майбутньої практичної діяльності. займає важливе місце у підготовці майбутніх журналістів. Практику за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи студенти проходять на базах практики, з якими укладено угоди. Її мета - втілити знання, отримані на лекціях і практичних заняттях, в матеріалах на тему бакалаврської роботи. Проходження практики студентами кафедри ЖЗМК має на меті закріплення набутих в університеті теоретичних знань практичними навичками роботи в редакціях, студіях ЗМІ, прес-службах. Студенти мають закріпити отримані в університеті теоретичні знання зі спеціальних дисциплін, набути практичні навички та вміння працювати хронікером, інтерв’юєром, репортером, кореспондентом, фотокореспондентом на основі глибокого вивчення досвіду роботи редакцій, її відділів, організації роботи редакції та навчитися, використовувати журналістську техніку. Практика – це самостійна робота студентів безпосередньо на робочих місцях, виконання ними конкретних службових журналістських обов'язків. Відповідно до навчального плану кафедри ЖЗМК термін навчальної практики зі спеціальності 6.030301 «Журналістика» для студентів 4 курсу становить 4 тижні. Практика проходить у студентів 4 курсу після складання державного кваліфікаційного екзамену у другому семестрі. До сесії допускаються студенти, які успішно склали державний кваліфікаційний екзамен та не мають інших академічних заборгованостей.
Методи та критерії оцінювання: Самостійна робота (90%) підсумковий контроль (10 %, контрольний захід, залік): усна форма – захист звіту практики (10%)
Рекомендована література: • Галкин С. Техника и технология СМИ: художественное конструирование газеты и журнала: Учеб. пос. – М.: Аспект Пресс, 2005.-215 с.: цв.вкл. Электронный доступ: http:// www.25a.ru/ttsmi/Galkin_Tehnika.rar • Дронов А. PHP, MySQL и Dreamweaver MX 2004. Разработка интерактивных Web-сайтов. — СПб.: БХВ-Петербург, 2005. — 448 с : ил. Электронный доступ: http:// www.25a.ru/ttsmi/dronov_php_mysql_i_dreamweaver_mx_2004.rar • Завгородний В. Adobe InDesign CS3. Изд-во: Питер, 2008.- 480 с. Электронный доступ: http://evartist.narod.ru/text5/44.htm • Потятиник Б. Інтернет-журналістика: навч. Пос. /Борис Володимирович Потятиник. – Львів.: ПАІС, 2010. – 244с. Радиовещательные технологии: создай свое радио (Полезные статьи). Электронный доступ: http://www.radiostation.ru/sitemap.html • Тулупов В.В. Техника и технология СМИ. Дизайн периодических изданий: Курс лекций. – Воронеж: Кварта. 2005. – 119 с. Электронный доступ: http://www.25a.ru/ttsmi/ • Adobe Premiere Pro : [Пер. с англ.]. - [М.] : Изд-во ТРИУМФ, [2004]. - 512 с. : ил. — (Серия «Официальный учебный курс»). Электронный доступ: http://www.25a.ru/ttsmi/ 054927_6AC50_adobe_oficialnyy_uchebnyy_kurs_po_adobe_premiere.rar • Андерсон Э. Macromedia Flash MX 2004 (визуальный курс), М.: НТ Пресс, 2005. Электронный доступ: http://www.25a.ru/ttsmi/anderson_macromedia_flash.zip. • Графика для web. Электронный доступ: http://webimg.ru/ • Гурский Ю. А., Гурская И. В. Photoshop CS2. Трюки и эффекты (+CD). — СПб.: Питер, 2005. — 512 с: ил. —(Серия «Трюки и эффекты»). Электронный доступ: http://www.25a.ru/ttsmi/203735_2BA5C_gurskiy_yu_gurskaya_i_photoshop_cs2_tryuki_i_effekty.rar • Бебик В. Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія, технології, техніка паблік рилейшнз: Моногр./В.М. Бебик. – К.: МАУП, 2005. – 440 с.: іл. • Богомолова Н. Социальная психология массовой коммуникации / Богомолова Н. Н. – М.:Аспект-Пресс, 2008. – 191 с. • Кіца М.О.Інформаційна безпека та інформаційна війна у ЗМІ: навчально-методичний комплекс у віртуальному середовищі НУ «Львівська політехніка». • Коломієць В. Міжнародні інформаційні системи, К: Видавничо-поліграфічний центр “Київський університет” – 2001. • Макаренко С. А. Інформаційне суспільство, політика, право в програмній діяльності ЮНЕСКО, К: Науково-видавничий центр “Наша культура і наука” – 2002. • Степко О. Проблеми розвитку інформаційних технологій в діяльності ООН // Вісник КНТЕУ. – 2002 - № 3. • Петров В. Інформаційна революція та її вплив на еволюцію бібліотек // Бібліотечний вісник – 2001 р. - № 2 • Правик Ю. Телекомунікаційна галузь України: тенденції розвитку та особливості приватизаційного процесу ВАТ “УКРТЕЛЕКОМ” // Маркетингова товарна політика.