ЗМІ і PR

Спеціальність: Журналістика
Код дисципліни: 6.061.01.E.084
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Журналістика та засоби масової комунікації
Лектор: Мудра Ірина Миколаївна
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Стратегічно аналізувати та прогнозувати актуальні піар-заходи; оцінювати кількісні, часові та просторові характеристики проблем, які загрожують іміджу мас-медіа; шукати цікаві факти і документи для написання піар-матеріалів; організовувати роботу ПР-служби визначити вимоги законодавчих актів у межах особистої та колективної відповідальності журналістського колективу; фільтрувати психологічну інформацію, що може створювати загрозу для іміджу ЗМІ.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Теорія і методика журналістської творчості Ч 1,2,3,4; організація роботи редакції і праці журналіста
Короткий зміст навчальної програми: ПР: поняття, особливість. Поняття «пабілк рілейшинз». ПР як система прикладної діяльності. ПР-служба та організація. Імідж та репутація організації. Визначення стратегії ПР-кампанії, розробка програми та плану. Співпраця PR і ЗМІ. Організація роботи з мас-медіа. Оцінка ефективності ПР-кампанії.
Методи та критерії оцінювання: Практичне заняття, усне опитування, контрольна робота (65%); Контрольна робота (35 %)
Рекомендована література: 1. Алешина И.В. Паблик рилейшнз для менеджеров. Курс лекций. – Москва: «ИКФ «Экмос», 2002. – 480 с. 2. Ворошилов В.В. Журналистика: Учебник. – 3-е изд.. – М.: Михайлов, 2001. – 446 с. 3. Голуб А. Высокие технологи. // Компаньон. -2003. - №7. – с. 44-49 4. Джи Б. Имидж фирмы. – Спб., 2000. – 320 с. 5. Карпушин Д., Чикирова С. Пресс-релиз:правила составления.- СПб.: Питер, 2007.-224 с. 6. Кондратьев Э.В. Связи с общественностью:Практикум.-М.:Академический Проект; Трикста, 2006.- 192 с. 7. Коль Астрід. Експрес-курс: Робота з мас-медіа/ За загал. Ред. В.Ф.Іванова.- К.: Академія Української Преси, ЦВП, 2005.- 69 с. 8. Лебедева Т.А. Паблик рилейшнз. – М., 1999. – 476 с. 9. Льюис Р.Д. Деловые культуры в международном бизнесе. – М.: Дело, 1999. – 339 с. 10. “Мир семьи”. – 2003. - №5. 11. Новий тлумачний словник української мови. У 3 т. – К., 2001. 12. Паблик рилейшнз. Связи с общественностью в сфере бизнеса. / Под ред. проф. Уткина Э.А – М.: «Экмос», 2001. – 350 с. 13. Пізнюк Л.В. Публік Рилейшнз. Навчальний посібник. - К.:”Університет „Україна””,2005.-239 с. 14. Почепцов Г.Г. Имиджеология: теория и практика. - К.: «Адеф-Украина», 1998. – 390 с. 15. Почепцов Г.Г. Паблик рилейшнз для профессионалов. – К.: «Рефл-бук», «Ваклер», 2002. – 622 с. 16. Почепцов Г.Г. Теория коммуникации. - К.: «Рефл-бук», «Ваклер», 2002. – 650 с. 17. “Ресторатор-Украина”. – 2003. - №2. 18. Харрисон Ширли. Связи с общественностью. Вводный курс/ Пер. с англ. Под ред. Г.Е. Алпатова.- СПб.:Издательский Дом «Нева»; М.: ОЛМА-ПРЕСС Инвест, 2003.- 368с. 19. Чумиков А.Н., Бочаров М.П. Связи с общественностью:Теория и практика: Учеб.пособие.- М.: Дело, 2003.- 496с. 20. Пятьдесят лучних проектов Национальной премии в области развития общественных свіязей „Серебряный Лучник” 2004-2005гг.-М.:Альпина Бізнес Букс, 2007.-630 с. 21. Creating corporate reputations. Identity, Image, Performance. – Oxford, University Press, 2001. 344 рр. 22. Henry R.A. Marketing Public Relations: The HOWS That make It Work. Iowa State University Press, 2000. – 296 pp.