Навчальна практика

Спеціальність: Готельно-ресторанна справа
Код дисципліни: 6.241.00.O.008
Кількість кредитів: 4.50
Кафедра: Туризм
Лектор: Римар Ю. М., Коcтючко В. М.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Розуміння основних принципів і методів організації роботи закладів готельно-ресторанного обслуговування, об'єктів надання послуг гостинності та харчування, туристичних центрів, ознайомлення з просторовим розташуванням цих об'єктів у межах регіону, міста, туристичної дестинації, дослідження ресурсної бази їх функціонування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Основи туризмознавства, Географія туризму. Готельно-ресторанна індустрія, Oрганізація послуг харчування, Oрганізація готельного господарства
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна практика як складова навчального процесу. Проходження практики за кільцевими локальними чи регіональними маршрутами з відвідуванням закладів харчування та розміщення. Загальна характеристика закладу готельно-ресторанного господарства та його організаційно-управлінська структура. Організація і управління закладом готельного господарства. Організація і управління закладом ресторанного господарства. Опрацювання зібраних матеріалів. Робота над індивідуальними завданнями. Підготовка звіту про проходження практики.
Методи та критерії оцінювання: Підсумковий контроль — диференційований залік (захист практики)
Рекомендована література: 1. Архіпов В.В. Організація виробництва на підприємствах ресторанного господарства: підручник / В.В. Архіпов. – К.: Вища школа, 2008. – 346 с. 2. Туризм і готельне господарство : підручник / О.А. Агєєва, Д.Н. Акуленок, Н.М. Васильєв, Ю.Л. Васянін, М.А. Жукова. – М. : Екмос, 2004. – 400 с. 3. Байлик С.И. Гостиничное хазяйство : учебник / С.И. Байлик. – 2-е изд. - К. : Дакор, 2009.– 368 с. 4. Байлик С.И. Гостиничное хозяйство: организация, управление, обслуживание / С.И. Байлик. – X. : Харьк. гос. акад. гор. хоз-ва, 2004. 5. Бойко М.Г. Організація готельного господарства : підручник / М.Г. Бойко, Л.М. Гопкало. – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2006. – 494 с. 6. Управління сучасним готельним комплексом : навч. посіб. Г.Б. Мунін. А.О. Змійов. Г О. Зінов'єв та ін.: за ред. С.І. Дорогунцова. – К. : Ліра-К, 2005. – 520 с. 7. Уніфіковані технології готельних послуг : навч. посіб. і за ред. В.К. Федорченка, Л.Г. Лукьянова, Т.Т. Дорошенко, І.М. Мініч. – К. : Вища шк., 2001.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).