Організація ресторанного господарства, частина 2

Спеціальність: Готельно-ресторанна справа
Код дисципліни: 6.241.00.O.038
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Туризм
Лектор: доц. Теодорович Л. В.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Теоретичні знання та практичні вміння з формування матеріально-технічної бази для обслуговування споживачів; а також вироблення навичок обслуговування споживачів стравами та напоями.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Організація послуг харчування, Технологія гостинності в туризмі.
Короткий зміст навчальної програми: Основні вимоги до організації приміщень для споживачів. Основні стилі дизайну торгових залів в закладах ресторанного господаства. Матеріально-технічна база необхідна для організації обслуговування споживачів закладів ресторанного господарства. Меблі та устаткування для торгових залів. Основні види посуду та його використання для подання різних страв та напоїв. Підготовка приміщень до обслуговування споживачів. Особливості подання перших та других страв. Особливості обслуговування гарячими та холодними безалкогольними напоями. Особливості обслуговування алкогольними напоями. Основи енногастрономії. Організація кейтерингу. Організація музичного супрроводу в закладах ресторанного господарства
Методи та критерії оцінювання: •Поточний контроль (40 %) – практичні заняття, усне опитування, контрольна робота •Підсумковий контроль (60%) – екзамен
Рекомендована література: Архіпов В.В.Організація обслуговування в закладах ресторанного господарства. Навч. посібник для студентів вищих навчальних закладів./ В.В. Архіпов, В.А. Русавська. – К.: Центр учбовоїлітератури, 2009. – 342 с. 2. Архіпов В.В. Організація ресторанного господарства. Навч. пос./ В.В. Архіпов. – К.: Центр учбової літератури; Фірма «Інкос», 2007. – 280 с. 3. Завадинська О.Ю. Організація ресторанного господарства за кордоном: Навчальний посібник. / О.Ю. Завадинська, Т.Є. Литвиненко. – К.: КНТЕУ, 2004. – 365 с. 4. Мальська М.П. Ресторанна справа: технологія та організація обслуговування туристів (теорія та практика) Підручник./ М.П. Мальська, О.М., Гаталяк, Н.М. Ганич. –К.: Центр учбової літератури, 2013. –304 с. 5. Нечаюк Л.І. Готельно-ресторанний бізнес: Менеджмент / Л.І.Нечанюк, Н.О. Нечанюк. – К.: Центр учбової літератури, 2009. – 344 с. 5. Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства: Підручник.: [для вищ.навч. закл.] / За ред. П’ятницької Н. О. – 2-ге вид. перероб. та допов.– К.: Центр учбовоїлітератури, 2011 – 584 с. 6. Цирульнікова В.В.. Ресторанна справа: Курс лекцій для студ. напряму 6.140101 «Готельно-ресторанна справа» ден. форми навч/ В.В. Цирульнікова.. – К.:НУХТ, 2013. – 186 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).