Менеджмент готельно-ресторанної справи
Спеціальність: Готельно-ресторанна справа
Код дисципліни: 6.241.00.O.032
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Туризм
Лектор: к.е.н., доц. Ільницька-Гикавчук Г.Я.
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: - Знати, розуміти і вміти використовувати на практиці базові поняття з теорії готельної та ресторанної справи, організації обслуговування споживачів та діяльності суб’єктів ринку готельних та ресторанних послуг, а також суміжних наук.
- Розуміти принципи, процеси і технології організації роботи суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу.
- Застосовувати навички продуктивного спілкування зі споживачами готельних та ресторанних послуг.
- Визначати та формувати організаційну структуру підрозділів, координувати їх діяльність, визначати їх завдання та штатний розклад, вимоги до кваліфікації персоналу.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Економіка готельного і ресторанного бізнесу. Організація готельного господарства. Організація ресторанного господарства.
Короткий зміст навчальної програми: Поняття та сутність менеджменту. Історія розвитку менеджменту. Система менеджменту в туризмі. Управління внутрішнім і зовнішнім середовищем у туризмі. Функції, принципи і методи менеджменту туризму. Планування діяльності туристичних організацій. Організування в менеджменті. Мотивація праці в організаціях сфери туризму. Контролювання в менеджменті. Управління групами і командами. Комунікації у менеджменті туристичної сфери. Управлінські рішення в туризмі. Влада і лідерство. Ефективність менеджменту.
Методи та критерії оцінювання: • Поточний контроль (40 %) — практичні заняття, усне опитування
• Підсумковий контроль (60%) — екзамен
Рекомендована література: Кіптенко В.К. Менеджмент туризму: підручник / В. К. Кіптенко. -К. : Знання, 2010. - 502 с.
Король О. Д. Менеджмент туризму : навч. посібник / О. Д. Король, М. П. Крачило ; Чернівецький національний ун-т ім. Юрія Федьковича. - Чернівці: Рута, 2008. - 240 с.
Мальська М. П. Туристичний бізнес: теорія та практика. Підручник / Мальська М. П., Худо В. В.- К.: Центр учбової літератури, 2012. – 368 с
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Менеджмент готельно-ресторанної справи (курсова робота)
Спеціальність: Готельно-ресторанна справа
Код дисципліни: 6.241.00.O.035
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Туризм
Лектор: к.е.н., доц. Ільницька-Гикавчук Г.Я.
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: - Знати, розуміти і вміти використовувати на практиці базові поняття з теорії готельної та ресторанної справи, організації обслуговування споживачів та діяльності суб’єктів ринку готельних та ресторанних послуг, а також суміжних наук.
- Розуміти принципи, процеси і технології організації роботи суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу.
- Застосовувати навички продуктивного спілкування зі споживачами готельних та ресторанних послуг.
- Визначати та формувати організаційну структуру підрозділів, координувати їх діяльність, визначати їх завдання та штатний розклад, вимоги до кваліфікації персоналу.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Економіка готельного і ресторанного бізнесу. Організація готельного господарства. Організація ресторанного господарства.
Короткий зміст навчальної програми: Вступ. Аналіз діючої системи управління організацією. Аналіз організаційної структури управління. Удосконалення діючої системи менеджменту організації. Висновки
Методи та критерії оцінювання: залік
Рекомендована література: Кіптенко В.К. Менеджмент туризму: підручник / В. К. Кіптенко. -К. : Знання, 2010. - 502 с.
Король О. Д. Менеджмент туризму : навч. посібник / О. Д. Король, М. П. Крачило ; Чернівецький національний ун-т ім. Юрія Федьковича. - Чернівці: Рута, 2008. - 240 с.
Мальська М. П. Туристичний бізнес: теорія та практика. Підручник / Мальська М. П., Худо В. В.- К.: Центр учбової літератури, 2012. – 368 с
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).