Барна справа та організація роботи сомельє
Спеціальність: Готельно-ресторанна справа
Код дисципліни: 6.241.02.E.062
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Туризм
Лектор: Роїк О. Р.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Здатність розв’язувати спеціалізовані завдання та практичні проблеми діяльності суб'єктів готельного і ресторанного бізнесу, що передбачає застосування теорій та методів системи наук, які формують концепції гостинності і характеризується комплексністю та невизначеністю умов
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Готельно-ресторанна індустрія світу та України
Організація послуг харчування
Правове регулювання готельно-ресторанного бізнесу
Технологія виробництва продукції в ресторанному господарстві
Короткий зміст навчальної програми: Особливості організації і функціонування барів.Організація праці обслуговуючого персоналу бару
Матеріально-технічне забезпечення барів
Підготовка бару до обслуговування відвідувачів
Організація обслуговування відвідувачів у барі
Основні правила приготування та оформлення змішаних напоїв
Приготування основних видів напоїв: коктейлів, моктейлів, напоїв з плодів, ягід, овочів, соків та гарячих напоїв
Приготування основних видів напоїв: змішаних напоїв,
тонізуючих і прохолоджуючих напоїв, групових змішаних напоїв.
Основи організації роботи сомельє. Винна карта
Обслуговування гостей винами. Правила споживання вин
Методи та критерії оцінювання: Оцінка знань студентів з дисципліни проводиться за результатами поточного та підсумкового контролю.
Поточний контроль (30%) здійснюється на заняттях: практичні роботи; захист звітів з практичної роботи; усне та особисте опитування.
Підсумковий контроль (70%) здійснюється під час іспиту: письмова компонентна (60%); усна компонентна (10%).
Рекомендована література: 1. ДСТУ 3862-99 "Громадське харчування. Терміни та визначення" (зі змінами) (Наказ Держстандарту України від 26.03.99 № 163).
2. ДСТУ 4281-2004 "Заклади ресторанного господарства. Класифікація". К.: Держстандарт України, 2004.
3. Мальська М.П., Гаталюк Н.М., Ганич Н.М. Ресторання справа:
технологія та організація обслуговування туристів (теорія та
практика), підручник / М.П.Мальська, О.М.Гаталюк, Н.М.Ганич.
К: Центр учбової літератури, 2013. 304 с.
4. Сало Я. М. Організація роботи барів / Я.М. Сало. Львів : Афіна, 2010. 315 с.
5. Ростовський В.С., Шаман С.М. Барна справа. Підруч. К.: Центр
учбової літератури, 2008. 398с
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).