Індустрія гостинності в контексті сталого розвитку
Спеціальність: Готельно-ресторанна справа
Код дисципліни: 6.241.01.E.051
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Туризм
Лектор: старший викладач Недзвецька О.В.
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання:
Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів здатності до розуміння сучасного стану та перспектив розвитку готельно-ресторанного господарства згідно концепції сталого розвитку.
Результати навчання:
- Здійснювати підбір технологічного устаткування та обладнання, вирішувати питання раціонального використання просторових та матеріальних ресурсів.
- Визначати та формувати організаційну структуру підрозділів, координувати їх діяльність, визначати їх завдання та штатний розклад, вимоги до кваліфікації персоналу.
- Розуміти економічні процеси та здійснювати планування, управління і контроль діяльності суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу.
Проявляти в комунікації:
- Уміння спілкуватись, включаючи усну та письмову комунікацію українською та іноземною мовами (англійською, німецькою, італійською, французькою, іспанською).
Бути здатним:
- адаптуватись до нових ситуацій та приймати відповідні рішення;
- усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
- Організація готельного господарства;
- Організація ресторанного господарства.
Короткий зміст навчальної програми: Поняття і зміст гостинності у давніх культурах та еволюція традицій гостинності.
Розвиток готельної справи та послуга розміщення туристів в індустрії гостинності.
Ресторанний бізнес і основні види гостинності харчування.
Гостинне середовище дозвіллєвих інститутів і туризм.
Методи та критерії оцінювання:
• Поточний контроль (30%) — лабораторні заняття, практичні заняття, усне опитування, контрольна робота.
• Підсумковий контроль (70%) — диференційований залік.
Рекомендована література: 1. Бабарицька В. К. Організація туризму: Навч. посіб. / В.К. Бабарицька., О.О. Любіцева — Ч. 1. — К.: ВЦ “Київський ун-т”, 1998. — С. 82.
2. Русавська В.А. Гостинність в українській традиційній культурі : навч. пос. / В.А. Русавська – К.: «Видавництво Ліра-К», 2016. – 280 с.
3. Мальская М.П., Худо В.В. Туристичний бізнес: теорія і практика. Навч.пос. – К.: Центр учбової літератури, 2007. – 424с.
4. Організація готельного господарства: навч.посіб. / О.М.Головко, Н.С.Кампов, С.С.Махлинець, Г.В.Симочко; За ред. О.М.головко. – К.: Кондор, 2012. – 338с.
5. Уокер Дж. Р. Введение в гостеприимство: учебник / Дж. Р. Уокер; пер. с англ. - М.: ЮНИГГИ, 1999. - 463 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).