Виробнича практика
Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія
Код дисципліни: 6.192.00.O.022
Кількість кредитів: 4.50
Кафедра: Будівельне виробництво
Лектор: к.т.н. ст.. викладач Пенцак Андрій Ярославович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: • ознайомлення зі структурою і проблематикою господарської діяльності роботи бази практики чи її підрозділів та основними результатами цієї діяльності;
• вивчення методів опрацювання результатів з використанням сучасного програмного забезпечення,
• підготовка студентів до самостійного виконання професійних обов’язків за спеціальністю.
Результати навчання: • знати технологію виконання основних будівельних (будівельно-ремонтних) процесів та основні положення техніки безпеки, охорони праці та протипожежного захисту;
• уміти виконувати розбивочні роботи і читати робочі креслення, організувати робоче місце та безпечні умови виконання робіт;
• мати уявлення про формування навиків якісного виконання основних будівельних процесів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Інженерна геодезія;
• Технологія і організація будівництва;
• Архітектурні конструкції.
Короткий зміст навчальної програми: Організація практики. Виробнича і технологічна робота. Охорона праці та навколишнього середовища. Стандартизація і контроль якості ремонтно-будівельних робіт. Науково-дослідницька робота. Виконання індивідуального завдання по практиці. Складання звіту по практиці і його захист.
Опис: Індивідуальне завдання видають кожному студенту перед початком практики. Зміст індивідуального завдання повинен враховувати конкретні умови та можливості бази практики, відповідати як базі практики, так і меті та завданням освітнього процесу.
Індивідуальне завдання для проходження практики складає керівник практики від Університету та вносить у бланк «Завдання та результати проходження практики» , підписує викладач, котрий його видав, і студент, котрий прийняв завдання до виконання.
Індивідуальні завдання повинні конкретизувати перелік робіт, які повинен виконати студент під час практики. Обов’язковим пунктом завдання є вивчення студентом нормативної документації з охорони праці і проходження інструктажу з реєстрацією у відповідному журналі.
Методи та критерії оцінювання: • Захист звіту з проходження практики згідно індивідуального завдання (100%)
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання результатів практики студентів проводять за 100-бальною шкалою
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Основи технічної експлуатації будівель та інженерних систем. : Навчальний посібник / [Гавриляк А.І. та ін.]. – Львів, 2009. – 292 с.
2. Технічна експлуатація, реконструкція і модернізація будівель. : Навчальний посібник / [Гавриляк А.І. та ін.]. – Львів, 2006. – 540 с.
3. Енергозберігаючі технології в будівництві. : Навчальний посібник / М.А. Саницький, О.Р. Позняк, У.Д. Марущак. – Львів, 2012. – 236 с.
4. Навчальний практикум з дисципліни «Технологія будівельного виробництва» / Ярмоленко М.Г., Чувикін Б.Ф., Осинов О.Ф. . – К.: АТ «Віпос», 1999.
5. Технологія будівельного виробництва / за ред. В.К. Черненко, М.Г. Ярмоленко. – К.: Вища школа, 2002
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Виробнича практика
Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія
Код дисципліни: 6.192.00.O.023
Кількість кредитів: 4.50
Кафедра: Будівельні конструкції та мости
Лектор: Лободанов Максим Миколайович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: ІНТ. Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі будівництва та цивільної інженерії.
СК04. Здатність обирати і використовувати відповідні обладнання, матеріали, інструменти та методи для проєктування та реалізації технологічних процесів будівельного виробництва.
СК06. Здатність до інжинірингової діяльності у сфері будівництва, складання та використання технічної документації.
Результати навчання: РН02. Брати участь у дослідженнях та розробках у сфері архітектури та будівництва.
РН04. Проєктувати та реалізовувати технологічні процеси будівельного виробництва, використовуючи відповідне обладнання, матеріали, інструменти та методи.
РН06. Застосовувати сучасні інформаційні технології для розв’язання інженерних та управлінських задач будівництва та цивільної інженерії.
РН08.Раціонально застосовувати сучасні будівельні матеріали, вироби та конструкції на основі знань про їх технічні характеристики та технологію виготовлення.
КОМ3. Спілкування з професійних питань, у тому числі іноземною мовою, усно та письмово.
АіВ5. Здатність продовжувати навчання із значним ступенем автономії.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: усі дисципліни спеціальності
Короткий зміст навчальної програми: Виробнича практика передбачає набуття студентами загальних компетентностей, комплексного вирішення практичні питання у сфері будівництва та цивільної інженерії. Результати виробничої практика повинні бути використані при проходженні практики за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи.
Опис: Виробнича практика передбачає набуття студентами загальних компетентностей, комплексного вирішення практичні питання у сфері будівництва та цивільної інженерії. Результати виробничої практика повинні бути використані при проходженні практики за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи.
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання знань студентів з дисципліни Виробнича практика проводиться у вигляді поточних контролів виконання поставлених задач.
Поточний контроль знань студентів з дисципліни включає такі форми оцінювання:
Оцінювання під час виконання поставлених задач - 50 балів
Оцінювання під час захисту звіту із Виробничої практики - 50 балів.
Максимальна кількість балів за семестровий контроль – 100.
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання знань студентів з дисципліни Виробнича практика проводиться у вигляді поточних контролів виконання поставлених задач.
Поточний контроль знань студентів з дисципліни включає такі форми оцінювання:
Оцінювання під час виконання поставлених задач - 50 балів
Оцінювання під час захисту звіту із Виробничої практики - 50 балів.
Максимальна кількість балів за семестровий контроль – 100.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. СВО ЛП 02.04. Положення про організацію проведення практики студентів Національного університету «Львівська політехніка». – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2019 – 15 с.
2. СВО ЛП 02.03. Положення про академічну мобільність студентів, аспірантів, докторантів, науково-педагогічних та наукових працівників у Національному університеті «Львівська політехніка». – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2019 – 10 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Виробнича практика
Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія
Код дисципліни: 6.192.00.O.024
Кількість кредитів: 4.50
Кафедра: Гідротехніка та водна інженерія
Лектор: Вовк Леся Іванівна
Мацієвська Оксана Олександрівна
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: ІНТ. Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та вирішувати практичні питання у сфері будівництва та цивільної інженерії, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов, на основі застосування основних теорій та методів прикладних наук.
КЗ11. Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Мережі водопостачання
• Насосні та повітродувні станції
• Мережі водовідведення
Короткий зміст навчальної програми: Виробнича практика передбачає набуття студентами загальних компетентностей, комплексного вирішення практичні питання у сфері будівництва та цивільної інженерії. Результати виробничої практика повинні бути використані при проходженні практики за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи.
Методи та критерії оцінювання: • усне опитування, звіт з практики (100%)
Рекомендована література: 1. СВО ЛП 02.04. Положення про організацію проведення практики студентів Національного університету «Львівська політехніка». – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2019 – 15 с.
2. СВО ЛП 02.03. Положення про академічну мобільність студентів, аспірантів, докторантів, науково-педагогічних та наукових працівників у Національному університеті «Львівська політехніка». – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2019 – 10 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Виробнича практика
Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія
Код дисципліни: 6.192.00.O.025
Кількість кредитів: 4.50
Кафедра: Теплогазопостачання і вентиляція
Лектор: канд. техн. наук, доцент Гулай Богдан Іванович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей:
Інтегральна компетентність (ІНТ)
Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та вирішувати практичні питання у сфері будівництва та цивільної інженерії, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов, на основі застосування основних теорій та методів прикладних наук.
фахові компетентності:
КЗ12. Прагнення до збереження навколишнього середовища
ФК05. Знання технології виготовлення, технічних характеристик сучасних будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, уміння ефективно використовувати їх при проектуванні та зведенні будівельних об'єктів.
КСП704. Здатність впроваджувати альтернативну енергетику, використовувати вторинні енергоресурси для інноваційного розвитку інженерних систем будівель і споруд та забезпечення територій з метою економії паливно-енергетичних ресурсів і зменшення негативного впливу на навколишнє природне середовище.
КСП708. Здатність пояснювати соціальні, економічні, екологічні та політичні наслідки впровадження проектів з ТГПВіК, підвищення енергоефективності як окремих елементів, так і систем в цілому, обліку енергоносіїв в системах інженерного забезпечення будівель і споруд тощо.
КСП709. Уміння проводити техніко-економічний аналіз та розрахунок показників з проектування нових та реконструкції існуючих систем теплогазопостачання, вентиляції і кондиціювання.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
1. знати основні принципи експлуатування систем ТГВ;
2. засвоїти конструктивні елементи систем ТГВ, етапи їх монтажу та експлуатації;
3. вміти робити паспортизація систем ТГВ;
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання:
ПР07. Використовувати та розробляти технічну документацію, в тому числі з використанням сучасних інформаційних технологій.
ПР14. Дотримуватись сучасних вимог нормативної документації в галузі будівництва.
ПРС704. Демонструвати знання та уміння стосовно збору вихідних даних, проектування, будівництва та експлуатації інженерних мереж населених пунктів, систем будівель і споруд різного призначення в частині ТГПВіК, підвищення їх енергоефективності та зменшенні негативного випливу на довкілля; технічно та економічно обумовлювати прийняті рішення.
КОМ02. здатність використання різноманітних методів, зокрема інформаційних технологій, для ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях.
АіВ04. здатність демонструвати розуміння основних засад охорони праці та безпеки життєдіяльності та їх застосування
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Супутні і наступні
навчальні дисципліни:
Опалення
Вентиляція
Нетрадиційні джерела енергії
Теплопостачання
Енергоощадність в системах теплогазопостачання та вентиляції
Газопостачання
Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Наведено відомості, які стосуються заходів, що проводяться під час проектування систем опалення, вентиляції, кондиціювання повітря, гарячого водопостачання житлових і громадських будинків, газових мереж низького тиску та будинкових газопроводів. Описані заходи, спрямовані на економію паливно-енергетичних ресурсів в житлово-комунальному секторі, методики проведення передпускових випробовувань та регулювання систем ТГВ, потічних та капітальних ремонтів, відомості про структури та задачі служб експлуатації систем ТГВ.
Опис: Наведено відомості, які стосуються заходів, що проводяться під час проектування систем опалення, вентиляції, кондиціювання повітря, гарячого водопостачання житлових і громадських будинків, газових мереж низького тиску та будинкових газопроводів. Описані заходи, спрямовані на економію паливно-енергетичних ресурсів в житлово-комунальному секторі, методики проведення передпускових випробовувань та регулювання систем ТГВ, потічних та капітальних ремонтів, відомості про структури та задачі служб експлуатації систем ТГВ.
Призначена навчальна дисципліна для бакалаврів спеціалізації спеціальності 192 Будівництво та цивільна інженерія денної форми навчання.
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання знань студентів з дисципліни Практика за темою бакалаврської роботи проводиться у вигляді поточних контролю виконання поставлених задач.
Поточний контроль знань студентів з дисципліни включає такі форми оцінювання:
Оцінювання під час виконання поставлених задач - 50 балів
Оцінювання під час захисту звіту із Практики за темою бакалаврської роботи - 50 балів.
Максимальна кількість балів за семестровий контроль – 100. Фактична кількість балів, отримана студентом, переводиться в державну підсумкову оцінку
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання знань студентів з дисципліни Практика за темою бакалаврської роботи проводиться у вигляді поточних контролю виконання поставлених задач.
Поточний контроль знань студентів з дисципліни включає такі форми оцінювання:
Оцінювання під час виконання поставлених задач - 50 балів
Оцінювання під час захисту звіту із Практики за темою бакалаврської роботи - 50 балів.
Максимальна кількість балів за семестровий контроль – 100. Фактична кількість балів, отримана студентом, переводиться в державну підсумкову оцінку
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Єнін П.М., Швачко Н.А. Теплопостачання (частина 1 “Теплові мережі та споруди“). Навчальний посібник. – К.: Кондор, 2007. - 244с.
2. Правила технічної експлуатації теплових установок і мереж. Затв. наказом Міністерства палива та енергетики України від 14 лютого 2007 року № 71, із змінами і доповненнями, внесеними наказом Міністерства палива та енергетики України.
3. Правила безпеки систем газопостачання України. Затв. наказом Держнаглядохоронпра-ці від 01.10.97 № 254. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 травня 1998 р. за № 318/2758.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Виробнича практика
Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія
Код дисципліни: 6.192.00.O.021
Кількість кредитів: 4.50
Кафедра: Автомобільні дороги та мости
Лектор: ст. викладач Турба Юрій Васильович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: • закріплення і поглиблення теоретичних знань і навичок на об’єктах будівництва автомобільних доріг, проектних інститутах, промислових підприємствах дорожньої галузі;
• ознайомлення з робочим проектом будівництва;
• ознайомлення з заходами та планами з організації праці та управління;
• ознайомлення з організацією будівництва, структурою адміністративно-технічного апарату.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Вишукування та проектування автомобільних доріг.
• Дорожні машини та обладнання.
• Проектування міських вулиць.
• Грунтознавство та механіка грунтів.
Короткий зміст навчальної програми: Дослідження грунтів з яких споруджується земляне полотно. Вивчення дорожніх машин. Організація комплексної механізації будівництва земляного полотна і дорожніх одягів. Технологічні процеси будівництва автомобільних доріг. Якість будівельних матеріалів. Контроль якості виконання земляних робіт дорожніх одягів. Робота лабораторії з випробування матеріалів.
Методи та критерії оцінювання: письмовий звіт; усне опитування (100%).
Рекомендована література: 1. Савенко В.Я. Технологія будівництва земляного полотна автомобільних доріг: навч. посіб. /В.Я. Савенко, О.С. Славінська, О.Ю. Усиченко. – К.: НТУ, 2013. – 220 с.
2. Проектування автомобільних доріг: навч. посібник / Ю.М. Собко, Ю.В. Сідун, Л.О. Карасьова.- Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2019.-228 с
3. Проектування автомобільнихдоріг: навч. посібник / Б. І. Піндус, В. В. Гончаренко. – Горлівка: АДІ ДВНЗ ДонНТУ, 2013. – 244 с.
4. Мовчан М.І., Собко Ю.М. Проектування автомобільних доріг. – Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 113.
5. Степура В.С., Бєлятинський А.О., Кужель Н.В., «Основи експлуатації автомобільних доріг і аеродромів». К: 2013.- 202 с.
6. ДБН В.2.3-4:2015 "Споруди транспорту. Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво".
7. ГБН В.2.3-37641918-559:2019 "Автомобільні дороги. Дорожній одяг нежорсткий. Проектування".
8. ДСТУ 4100-2014 “Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування”.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).