Архітектура виробничих будівель і споруд
Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія
Код дисципліни: 6.192.01.E.058
Кількість кредитів: 4.50
Кафедра: Архітектурне проектування та інженерія
Лектор: к.т.н., доц. Гладишев Дмитро Геннадійович.
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Загальні компетентності:
ЗК02. Знання та розуміння предметної області та професійної діяльності
Фахові компетентності:
КСП 101. Здатність до проектування будівель та споруд промислового та цивільного призначення з використанням збірних і монолітних залізобетонних, металевих, кам’яних та дерев’яних конструкцій, в тому числі застосовуючи сучасні програмні комплекси.
Результати навчання: РН11. Оцінювати відповідність проєктів принципам проєктування міських територій та об’єктів інфраструктури і міського господарства.
ПРС 104. Забезпечувати організацію будівництва будівель та інженерних споруд різної архітектурної та технічної складності із використанням сучасних енергоефективних конструкційних матеріалів та технологій.
АіВ2. Спроможність нести відповідальність за вироблення та ухвалення рішень у непередбачуваних робочих та/або навчальних контекстах.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити:
1.Архітектура будівель і споруд
Кореквітизи:
1. Технологія будівельного виробництва
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна складається з трьох розділів: „Основи проектування виробничих будівель”, „Конструкції виробничих будівель” та „Допоміжні будівлі та приміщення виробничих будинків”, які в свою чергу поділені на підрозділи (теми). Перший розділ містить чотири теми, другий розділ – дев’ять тем, третій – дві теми.
Опис: Розділ 1. Основи проектування виробничих будівель.
Тема 1.1. Загальні положення.
Тема 1.2. Фізико-технічні основи проектування виробничих будівель.
Тема 1.3. Об’ємно-планувальні та конструктивні рішення виробничих будинків.
Розділ 2. Конструкції виробничих будівель.
Тема 2.1. Каркаси одноповерхових виробничих будівель.
Тема 2.2. Каркаси багатоповерхових виробничих будівель.
Тема 2.3. Стіни.
Тема 2.4. Покриття та покрівля.
Тема 2.5. Ліхтарі виробничих будинків.
Тема 2.6. Вікна, двері, ворота.
Тема 2.7. Технологічні площадки, сходи.
Тема 2.8. Перегородки.
Тема 2.9. Підлоги.
Розділ 3. Допоміжні будівлі та приміщення виробничих будинків.
Тема 3.1. Допоміжні будівлі.
Тема 3.2. Допоміжні приміщення
Методи та критерії оцінювання: Результати оцінювання рівня досягнення результатів навчання включають виконання індивідуальних завдань, проходження тестування, виконання та захист курсового проекту і екзаменаційний контроль у вигляді письмової компоненти.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (індивідуальні завдання, тестування) – 40 балів,
Екзаменаційний контроль (письмова компонента) – 60 балів.
Всього – 100 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Кінаш Р.І., Гладишев Д.Г. Архітектурні конструкції виробничих будівель: навч. посібник. – Л.: НУ „ЛП”, 2015. – 288 с.
2. Шерешевский И.А. Конструирование промышленных зданий и сооружений: Пособие для учебного. – М.: Архитектура-С, 2005.
3. Котеньов З.І. Архітектура будівель і споруд: навч. посібник. – Харків: ХНАМГ, 2007 – 170 с.
4. Гетун Г.В. Основи проектування промислових будівель: навч. посібник. – К.: Кондор, 2003. – 210 с..
5. Кутухтин Е.Г., Коробков В.А. Конструкции промышленных и сельскохозяйственных зданий и сооружений: учебное пособие. – М.: Архитектура-С, 2007. – 272 с.
6. СНиП 2.09.02-85*. Производственные здания. – М.: ЦИИИпромзданий, 1991.
7. ДБН В.2.2-28:2010. Будинки і споруди. Будинки адміністративного та побутового призначення. К.: Мінрегіонбуд, 2012.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).