Теплогенеруючі установки

Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія
Код дисципліни: 6.192.07.E.162
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Теплогазопостачання і вентиляція
Лектор: доц. к.т.н. Юркевич Ю .С.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Основна мета курсу - ознайомлення з конструктивними особливостями найбільш поширених типів теплогенеруючих установок малої та середньої потужності, основами методики їх розрахунків та оптимальними режимами роботи. В результаті вивчення курсу студент повинен отримати знання, необхідні для проектної та виробничо-технологічної діяльності в ділянці джерел теплоти малої та середньої потужності.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: Інтегральні компетентності: ІНТ - Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі будівництва та цивільної інженерії Загальні компетентності: ЗК09. Прагнення до збереження навколишнього середовища. КСП702. Знання нормативно-технічних документів, що дозволяють приймати обґрунтовані рішення щодо шляхів розвитку нових, реконструкції існуючих інженерних систем інфраструктури населених пунктів, систем забезпечення мікроклімату, тощо. Фахові компетентності професійного спрямування: КСП704. Здатність впроваджувати альтернативну енергетику, використовувати вторинні енергоресурси для інноваційного розвитку інженерних систем будівель і споруд та забезпечення територій з метою економії паливно-енергетичних ресурсів і зменшення негативного впливу на навколишнє природне середовище.
Результати навчання: В результаті вивчення курсу студент повинен ознайомитися з найбільш розповсюдженими типами теплогенеруючих установок, основними конструктивними елементами ТГУ та режимами їх роботи. 1. Освоїти основні поняття в галузі джерел теплової енергії, основних видів органічного палива та процесів його горіння. 2. Загальні відомості про основні технологічні схеми отримання теплової енергії, умови їх функціонування, конструктивні елементи та основне обладнання. 3. Відомості про основні конструктивні особливості водогрійних та парових котлоагрегатів. 4. Знати основні положення, пов’язані з принципом роботи, схемними рішеннями, особливостями розрахунку та підбору обладнання котелень малої та середньої продуктивності ПР10. Оцінювати вплив кліматичних, інженерно-геологічних та екологічних особливостей території будівництва при проектуванні та зведенні будівельних об’єктів. ПР16. Проектувати технологічні процеси зведення і опорядження будівель (споруд) та монтажу інженерних систем і мереж. ПРС706. Базові знання та розуміння спеціальних розділів на вибір студента (газопостачання, теплопостачання, системи формування мікроклімату) з метою майбутньої спеціалізації та освоєння міждисциплінарних підходів. ПРС708. Створення ефективної комунікаційної стратегії з метою донесення ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі теплогазопостачання, вентиляції і кондиціювання, енергоресурсозбереження, обліку енергоносіїв тощо
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни: Фізика Термодинаміка Теплогазопостачання і вентиляція Супутні і наступні навчальні дисципліни: Опалення. Радіаційне опалення та охолодження приміщень. Теплопостачання.
Короткий зміст навчальної програми: Основні характеристики органічного палива; склад органічного палива, Особливості процесів горіння твердого, рідкого та газоподібного палива. Основні схеми отримання теплової енергії на основі органічного палива. Принципова схема сучасного котлоагрегату. Схема одночасного отримання теплової та електричної енергії. Тепловий розрахунок котлоагрегату; конструктивний та повір очний теплові розрахунки. Матеріальний та тепловий баланс котлоагрегату. Водогрійні котли, парові котли, їх класифікація. Низькотемпературні поврхні нагріву котлоагрегату. Конструкція та сфера застосування водяних економайзерів. Повітронагрівачі, класифікація, особливості конструкції. Тягодуттєві пристрої, їх підбір та конструктивні особливості. Димові труби котелень. Компонування обладнання котельні. Теплові схеми ТГУ. Теплова схема котельні з водогрійними котлами при закритій та відкритій системі теплопостачання.
Опис: Джерела енергії; первинні та вторинні джерела енергії, поновлювані та непоновлювані джерела енергії. Органічне паливо. Структура споживання джерел енергії та структура запасів органічного палива України. Основні характеристики органічного палива; склад органічного палива; волога та сірка в паливі; теплота горіння палива, умовне паливо. Тверде паливо, класифікація вугілля. Рідке та газоподібне паливо. Основні схеми отримання теплової енергії на основі органічного палива. Принципова схема сучасного котлоагрегату. Схема одночасного отримання теплової та електричної енергії. Схема "міні¬т -ТЕЦ" на основі двигуна внутрішнього згоряння. Тепловий розрахунок котлоагрегату; конструктивний та повір очний теплові розрахунки. Матеріальний та тепловий баланс котлоагрегату. Втрати теплоти в котлоагрегаті і основні напрямки зменшення величини втрат теплоти. Визначеня витрати палива; ККД котлоагрегату Водогрійні котли. Чавунні водогрійні котли. Жаротрубні котли серії КСВ –«ВК». Котлоагрегати серії ТВГ та КБН-Г-2,5. Котлоагрегати уніфікованої серії КВ та ПТВМ. Газові прямотічні модульні котли. Генератори теплоти для місцевих систем поквартирного опалення. Парові котли, їх класифікація. Циркуляційний контур двобарабанного та прямотокового парового котла. Двобарабанні котли типу ДКВР та серії Е. Котли типу Е – 1/9. Низькотемпературні поврхні нагріву котлоагрегату. Конструкція та сфера застосування водяних економайзерів. Повітронагрівачі, класифікація, особливості конструкції. Тягодуттєві пристрої, їх підбір та конструктивні особливості. Димові труби котелень. Епюри тисків газоповітряного тракту котельні. Золовловлюючі установки. Топкові пристрої, їх класифікація. Шарові топки: з ручним обслуговуванням; напівмеханічні топки ПМЗ-РПК; топки з рухомою ланцюговою решіткою ТЧЗ. Камерні топки з рідким і твердим шлаковиділенням. Теплові схеми ТГУ. Теплова схема котельні з водогрійними котлами при закритій та відкритій системі теплопостачання. Теплова схема котельні з паровими котлами. Схема котельні з паровими та водогрійними котлами.
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання знань студентів з дисципліни “Теплогенеруючі установки” проводиться у вигляді поточних контролів, та семестрового контролю знань, який проводиться у кінці семестру. Поточний контроль знань студентів з дисципліни “ Теплогенеруючі установки ” включає такі форми оцінювання: Оцінювання під час заняття: – Опитування або тестування знань студентів з теоретичного матеріалу – 0,5 бала за кожне заняття протягом семестру. – Оцінка виконання завдань (задач) під час заняття – 1,0 бала за кожне виконання завдань під час заняття протягом семестру. Оцінювання самостійної (зокрема, індивідуальної) роботи: Семестровий контроль знань включає в себе результати поточного контролю знань студентів, що проводився протягом семестру, та екзаменаційний контроль. Екзаменаційні завдання побудовано також за трьома рівнями складності. Максимальна сума балів за екзаменаційне завдання – 70. До цієї кількості додаються результати поточного контролю (максимально – 25 балів). Максимальна кількість балів за семестровий контроль – 100. Фактична кількість балів, отримана студентом, переводиться в державну підсумкову оцінку.
Критерії оцінювання результатів навчання: Оцінювання знань студентів з дисципліни “Теплогенеруючі установки” проводиться у вигляді поточних контролів, та семестрового контролю знань, який проводиться у кінці семестру. Поточний контроль знань студентів з дисципліни “Теплогенеруючі установки ” включає такі форми оцінювання: Оцінювання під час заняття: – Опитування або тестування знань студентів з теоретичного матеріалу – 0,5 бала за кожне заняття протягом семестру (15 занять). – Оцінка виконання завдань під час заняття – 1,0 бала за кожне виконання завдань під час заняття протягом семестру (15 занять) Оцінювання самостійної (зокрема, індивідуальної) роботи: – Оцінка виконання окремих розділів курсової та роботи в цілому – 100 балів. Семестровий контроль знань включає в себе результати поточного контролю знань студентів, що проводився протягом семестру, та екзаменаційний контроль. Екзаменаційні завдання побудовано також за трьома рівнями складності. Максимальна сума балів за екзаменаційне завдання – 70. До цієї кількості додаються результати поточного контролю (максимально – 30 балів). Максимальна кількість балів за семестровий контроль – 100. Фактична кількість балів, отримана студентом, переводиться в державну підсумкову оцінку.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Навчально-методичне забезпечення 1. ЕНМК «Теплогенеруючі установки», сертифікат № 00544 від 29.11. 2013 р. 2. Юркевич Ю.С., Возняк О.Т., Желих В.М. Теплогенеруючі установки. Конспект лекцій. Львів, 2006. 3. Юркевич Ю.С. Проектування теплогенеруючих установок малої і середньої продуктивності. Методичні вказівки до виконання курсової роботи. Львів, 2013. 3. Юркевич Ю.С. Савченко О.О. Сухолова І.Є. Визначення коефіцієнта корисної дії водогрійного котла методом прямого балансу. Методичні вказівки до виконання лабораторної роботи. Львів, 2020. Рекомендована література Базова 1. ДБН В. 2.5. – 77:2014 Котельні. – Київ: Мінрегіон України, 2014. 2. Іродов В. Ф. Теплогенеруючі установки та їх математичне моделювання : навчальний посібник / В. Ф. Іродов, В. В. Ткачова, Г. Я. Чорноморець. – Дніпропетровськ : Будинок друку, 2015. – 80 с. 3. Варламов Г.Б., Любчик Г.М., Маляренко В.А. Теплоенергетичні установки та екологічні аспекти виробництва енергії: Підручник. Київ: Політехніка, 2003. 250 с. 4. Алабовський О.М., Боженко М.Ф., Хоренженко Ю.В. Проектування котелень промислових підприємств. - К.:Вища шк.1992. -208 с. 5. Драганов Б.Х., Іщенко В.В., Шеліманова О.В. Експлуатація теплоенергетичих установок і систем.- Київ: ЦП «Компринт» 2017. – 274с. 6. Zaborowska E. Projektowanie kotlowni wodnych na paliwa ciekle i gazowe : - Wydawnictwo Politechniki Gdanskiej. 2015. - 273 с. Допоміжна 1. Модульні котельні установки системи «Укрінтерм». Довідниковий посібник (12-е видання). Біла Церква. 2019. – 171с. 2. Ярослав Швець. Побутові газові котлти: підбір, встановлення, експлуатація. Львів, ЕКОінформ 2005. - 142с. 3. НПАОП 0.00-1.81-18. Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском. Вид. офіц. Київ : Міністерство соціальної політики України, 2018. 4. ДСТУ-Н Б В.1.1. – 27: 2010 Будівельна кліматологія. – Київ: Мінрегіонбуд України, 2010 5. Юркевич Ю.С., Ярослав В.Ю. Визначення доцільності каскадного під’єднання котло-агрегатів. Вісник НУ «ЛП» “Теплоенергетика. Інженерія довкілля. Автоматизація”. -2008. - № 617. – с.3-6. 6. Юркевич Ю.С., Довбуш О.М.Обгрунтування “каскадного” під’єднання водо-грійних котлів. Вісник НУ «ЛП» “Теорія і практика будівництва”. - 2008. - № 627. – с.214-218
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Теплогенеруючі установки (курсовий проєкт)

Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія
Код дисципліни: 6.192.07.E.163
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Теплогазопостачання і вентиляція
Лектор: доц. к.т.н. Юркевич Ю .С.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Основна мета курсу - ознайомлення з конструктивними особливостями найбільш поширених типів теплогенеруючих установок малої та середньої потужності, основами методики їх розрахунків та оптимальними режимами роботи. В результаті вивчення курсу студент повинен отримати знання, необхідні для проектної та виробничо-технологічної діяльності в ділянці джерел теплоти малої та середньої потужності.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: Інтегральні компетентності: ІНТ - Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі будівництва та цивільної інженерії Загальні компетентності: ЗК09. Прагнення до збереження навколишнього середовища. КСП702. Знання нормативно-технічних документів, що дозволяють приймати обґрунтовані рішення щодо шляхів розвитку нових, реконструкції існуючих інженерних систем інфраструктури населених пунктів, систем забезпечення мікроклімату, тощо. Фахові компетентності професійного спрямування: КСП704. Здатність впроваджувати альтернативну енергетику, використовувати вторинні енергоресурси для інноваційного розвитку інженерних систем будівель і споруд та забезпечення територій з метою економії паливно-енергетичних ресурсів і зменшення негативного впливу на навколишнє природне середовище.
Результати навчання: В результаті вивчення курсу студент повинен ознайомитися з найбільш розповсюдженими типами теплогенеруючих установок, основними конструктивними елементами ТГУ та режимами їх роботи. 1. Освоїти основні поняття в галузі джерел теплової енергії, основних видів органічного палива та процесів його горіння. 2. Загальні відомості про основні технологічні схеми отримання теплової енергії, умови їх функціонування, конструктивні елементи та основне обладнання. 3. Відомості про основні конструктивні особливості водогрійних та парових котлоагрегатів. 4. Знати основні положення, пов’язані з принципом роботи, схемними рішеннями, особливостями розрахунку та підбору обладнання котелень малої та середньої продуктивності РН1 ПРН 3. Знання основ професійно орієнтованих дисциплін спеціальності 192 «Будівництво та цивільна інженерія»: інженерні мережі та споруди, наукові дослідження в будівництві, професійна та цивільна безпека, інтелектуальна власність, іноземна мова за професійним спрямуванням, економічна оцінка інноваційних технологій та проектних рішень у будівництві, економіка і управління підприємством. РН2 ПРН 10. Здобуття адекватних знань та розумінь, що відносяться до спеціалізації «Теплогазопостачання і вентиляція», масштаб яких буде достатнім, щоб успішно організовувати та проводити дослідження в галузі послуг з проектування, монтажу та експлуатації систем ТГВ, формувати та репрезентувати результати професійної діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни: Фізика Термодинаміка Теплогазопостачання і вентиляція Супутні і наступні навчальні дисципліни: Опалення. Радіаційне опалення та охолодження приміщень. Теплопостачання.
Короткий зміст навчальної програми: Основні характеристики органічного палива; склад органічного палива, Особливості процесів горіння твердого, рідкого та газоподібного палива. Основні схеми отримання теплової енергії на основі органічного палива. Принципова схема сучасного котлоагрегату. Схема одночасного отримання теплової та електричної енергії. Тепловий розрахунок котлоагрегату; конструктивний та повір очний теплові розрахунки. Матеріальний та тепловий баланс котлоагрегату. Водогрійні котли, парові котли, їх класифікація. Низькотемпературні поврхні нагріву котлоагрегату. Конструкція та сфера застосування водяних економайзерів. Повітронагрівачі, класифікація, особливості конструкції. Тягодуттєві пристрої, їх підбір та конструктивні особливості. Димові труби котелень. Компонування обладнання котельні. Теплові схеми ТГУ. Теплова схема котельні з водогрійними котлами при закритій та відкритій системі теплопостачання.
Опис: Основні характеристики органічного палива; склад органічного палива, Особливості процесів горіння твердого, рідкого та газоподібного палива. Основні схеми отримання теплової енергії на основі органічного палива. Принципова схема сучасного котлоагрегату. Схема одночасного отримання теплової та електричної енергії. Тепловий розрахунок котлоагрегату; конструктивний та повір очний теплові розрахунки. Матеріальний та тепловий баланс котлоагрегату. Водогрійні котли, парові котли, їх класифікація. Низькотемпературні поврхні нагріву котлоагрегату. Конструкція та сфера застосування водяних економайзерів. Повітронагрівачі, класифікація, особливості конструкції. Тягодуттєві пристрої, їх підбір та конструктивні особливості. Димові труби котелень. Компонування обладнання котельні. Теплові схеми ТГУ. Теплова схема котельні з водогрійними котлами при закритій та відкритій системі теплопостачання.
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання знань студентів з дисципліни “ТГУ і теплопостачання” проводиться у вигляді поточних контролів, та семестрового контролю знань, який проводиться у кінці семестру при здачі курсової роботи. Поточний контроль знань студентів - оцінювання під час заняття: – опитування або тестування знань студентів з теоретичного матеріалу – 0,5 бала за кожне заняття протягом семестру. Оцінювання самостійної (зокрема, індивідуальної) роботи: – Оцінка виконаної контрольної/розрахунково графічної роботи – 15 балів. До початку першого поточного контролю знань 10 балів та 10 балів – другого поточного контролю знань. Бали виставляються за правильне виконання індивідуальної курсової роботи та її захист. Максимальна сума балів за рівень виконання розрахункової та графічної частини завдання – 75. До цієї кількості додаються результати контрольного заходу при захисті роботи (максимально – 2 5 балів). Максимальна кількість балів за семестровий контроль – 100. Фактична кількість балів, отримана студентом, переводиться в державну підсумкову оцінку.
Критерії оцінювання результатів навчання: Розподіл балів у 100-бальній шкалі Пояснювальна записка Креслення – лист ф. А1 Захист КР Разом балів за КР 40 30 30 100
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Навчально-методичне забезпечення 1. ЕНМК «Теплогенеруючі установки», сертифікат № 00544 від 29.11. 2013 р. 2. Юркевич Ю.С., Возняк О.Т., Желих В.М. Теплогенеруючі установки. Конспект лекцій. Львів, 2006. 3. Юркевич Ю.С. Проектування теплогенеруючих установок малої і середньої продуктивності. Методичні вказівки до виконання курсової роботи. Львів, 2013. 3. Юркевич Ю.С. Савченко О.О. Сухолова І.Є. Визначення коефіцієнта корисної дії водогрійного котла методом прямого балансу. Методичні вказівки до виконання лабораторної роботи. Львів, 2020. Рекомендована література Базова 1. ДБН В. 2.5. – 77:2014 Котельні. – Київ: Мінрегіон України, 2014. 2. Іродов В. Ф. Теплогенеруючі установки та їх математичне моделювання : навчальний посібник / В. Ф. Іродов, В. В. Ткачова, Г. Я. Чорноморець. – Дніпропетровськ : Будинок друку, 2015. – 80 с. 3. Варламов Г.Б., Любчик Г.М., Маляренко В.А. Теплоенергетичні установки та екологічні аспекти виробництва енергії: Підручник. Київ: Політехніка, 2003. 250 с. 4. Алабовський О.М., Боженко М.Ф., Хоренженко Ю.В. Проектування котелень промислових підприємств. - К.:Вища шк.1992. -208 с. 5. Драганов Б.Х., Іщенко В.В., Шеліманова О.В. Експлуатація теплоенергетичих установок і систем.- Київ: ЦП «Компринт» 2017. – 274с. 6. Zaborowska E. Projektowanie kotlowni wodnych na paliwa ciekle i gazowe : - Wydawnictwo Politechniki Gdanskiej. 2015. - 273 с. Допоміжна 1. Модульні котельні установки системи «Укрінтерм». Довідниковий посібник (12-е видання). Біла Церква. 2019. – 171с. 2. Ярослав Швець. Побутові газові котлти: підбір, встановлення, експлуатація. Львів, ЕКОінформ 2005. - 142с. 3. НПАОП 0.00-1.81-18. Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском. Вид. офіц. Київ : Міністерство соціальної політики України, 2018. 4. ДСТУ-Н Б В.1.1. – 27: 2010 Будівельна кліматологія. – Київ: Мінрегіонбуд України, 2010 5. Юркевич Ю.С., Ярослав В.Ю. Визначення доцільності каскадного під’єднання котло-агрегатів. Вісник НУ «ЛП» “Теплоенергетика. Інженерія довкілля. Автоматизація”. -2008. - № 617. – с.3-6. 6. Юркевич Ю.С., Довбуш О.М.Обгрунтування “каскадного” під’єднання водо-грійних котлів. Вісник НУ «ЛП» “Теорія і практика будівництва”. - 2008. - № 627. – с.214-218
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).