Програмування систем реального часу в задачах електроінженерії

Спеціальність: Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
Код дисципліни: 7.141.11.E.024
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Електромехатроніка та комп'ютеризовані електромеханічні системи
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна

Програмування систем реального часу в задачах електроінженерії (курсовий проєкт)

Спеціальність: Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
Код дисципліни: 7.141.11.E.026
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Електромехатроніка та комп'ютеризовані електромеханічні системи
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна

Програмування систем реального часу в задачах електроінженерії (курсовий проєкт)

Спеціальність: Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
Код дисципліни: 7.141.11.E.027
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Електроенергетика та системи управління
Лектор: к.т.н., доцент Баран Петро Михайлович
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: • здатність здійснювати пошук, аналізувати та критично оцінювати інформацію про останні досягнення в області програмування систем реального часу; • знання про тенденції розвитку та найважливіші нові розробки в області програмування систем реального часу для задач електроінженерії, а також в суміжних областях; • здатність застосовувати інформаційно-комунікаційні технології та навики програмування для розв`язання задач, пов'язаних із системами реального часу; • здатність застосовувати професійно-профільні знання й практичні навички під час проектування систем реального часу в задачах електроінженерії; • базові знання основних нормативно-правових актів і довідкових матеріалів, чинних стандартів і технічних умов, інструкцій та інших розпорядних документів щодо забезпечення функціонування систем реального часу в електроінженерії.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Методи синтезу та аналізу систем автоматизованого керування; • Програмування систем реального часу в задачах електроінженерії; • Об'єктно-орієнтоване програмування.
Короткий зміст навчальної програми: Пояснювальна записка: Аналіз вихідних даних та технічної документації. Вибір технічних засобів для реалізації заданої системи реального часу. Розробка структурної схеми. Розробка алгоритму функціонування системи реального часу. Програмний код реалізації алгоритму системи реального часу. Графічна частина: структурна схема системи реального часу, блок-схема алгоритму функціонування системи реального часу.
Методи та критерії оцінювання: • пояснювальна записка та графічна частина курсового проекту, усне опитування (30%) • підсумковий контроль - залік: захист курсового проекту в усній формі (70%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Зыль С. Н. Проектирование, разработка и анализ программного обеспечения систем реального времени. - СПб.: БХВ-Петербург, 2010. - 336 с. 2. Древс, Ю. Г. Технические и программные средства систем реального времени: учебник / Ю. Г. Древс. — 2-е изд. (эл.). - М.: Лаборатория знаний, 2016. - 337 с. 3. Хортон Айвор. Visual C++ 2010: полный курс.: Пер. с англ. М.: ООО "И.Д. Вильямс", 2011. – 1216 с.: ил.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).