Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
Код дисципліни: 7.141.11.O.011
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Електромехатроніка та комп'ютеризовані електромеханічні системи
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна

Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
Код дисципліни: 7.141.11.O.012
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Електроенергетика та системи управління
Лектор: к.т.н., доцент Покровський Костянтин Борисович
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою практики – є закріплення, поглиблення і розширення теоретичних знань, одержаних студентами в процесі навчання в університеті, шляхом глибокого вивчення досвіду роботи підприємства, на якому проводиться практика, одержання практичних навиків в рішенні інженерних задач (конструкторських, технологічних, організаційно-економічних, експлуатаційних), збір матеріалів для виконання дипломної роботи.
Завдання: Завдання практики: • ознайомлення студентів зі структурою і проблематикою діяльності підприємства бази практики та її основними результатами; • збір, вивчення та узагальнення інформації з літературних джерел, пов’язаних з тематикою бакалаврської кваліфікаційної роботи, визначення стану наукової проблеми досліджень; • конкретизація та обґрунтування актуальності вирішення проблеми досліджень БКР; • освоєння принципів роботи обладнання та методик проведення досліджень; • вивчення методів опрацювання результатів досліджень з використанням сучасного програмного забезпечення (конкретизувати); • проведення теоретичних та експериментальних досліджень за спеціальністю відповідно до теми бакалаврської кваліфікаційної роботи; • підготовка студентів до самостійного виконання професійних обов’язків та досліджень і розробок за спеціальністю; • вивчення конструкцій агрегатів, машин і споруд, технології, економіки і організації виробництва, вивчення досвіду автоматизації виробництва, застосування обчислювальної техніки, організації АСК і оптимізації процесів; • вивчення досягнень новаторів виробництва, наукової організації праці, питань охорони праці і навколишнього середовища, вивчення досвіду організації раціоналізаторської, винахідницької і науково-дослідницької роботи; • засвоєння методики проектування і виконання економічних розрахунків (участь в культурно-масовій, спортивній, науково-дослідній і раціоналізаторській роботі).
Результати навчання: Відповідно до вимог освітньої програми за спеціальністю 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» спеціалізації 141.1 «Електричні станції» та кваліфікаційних характеристик фахівця в результаті проходження практики студенти повинні набути наступних компетентностей .До них відносяться: Інтегральні компетентності: • здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми під час професійної діяльності у галузі електроенергетики, електротехніки та електромеханіки або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів електротехніки й електромеханіки і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов; Загальні компетентності: • здатність здійснювати пошук та аналізувати інформацію з різних джерел; • уміння ефективно спілкуватися на професійному та соціальному рівнях; Фахові компетентності: • базові знання основних нормативно-правових актів та довідкових матеріалів, чинних стандартів і технічних умов, інструкцій та інших нормативно-розпорядчих документів в галузі електричної інженерії; • базові знання технічних характеристик, конструктивних особливостей, призначення і правил експлуатації електроенергетичного, електротехнічного і електромеханічного устаткування та обладнання; • знання основ охорони праці, виробничої санітарії і пожежної безпеки під час роботи з устаткуванням та обладнанням; • знання сучасних технологічних процесів та систем технологічної підготовки виробництва.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Електричні мережі. • Основи релейного захисту та автоматики електроенергетичних систем. • Комп*ютерний аналiз режимів електроенергетичних систем • Проектування підстанцій електричних мереж.
Короткий зміст навчальної програми: Характеристика бази практики. Аналіз вихідних даних про об’єкт діяльності та його електричну частину для виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи. Формування мети та задач, які необхідно виконати. Вибір засобів та проведення досліджень . Висновки.
Опис: закріплення, поглиблення і розширення теоретичних знань, одержаних студентами в процесі навчання в університеті, шляхом глибокого вивчення досвіду роботи підприємства, на якому проводиться практика, одержання практичних навиків в рішенні інженерних задач (конструкторських, технологічних, організаційно-економічних, експлуатаційних), збір матеріалів для виконання дипломної роботи.
Методи та критерії оцінювання: • письмовий звіт з практики, усне опитування (30%) • підсумковий контроль - залік: захист звіту в усній формі (70%)
Критерії оцінювання результатів навчання: Згідно Положення, після закінчення практики студенти звітують про виконання її програми та індивідуального завдання. Письмовий звіт, підписаний та оцінений керівником від бази практики подається на рецензування керівнику практики від кафедри. Студенти захищають звіт перед комісією, призначеною завідувачем кафедри упродовж перших двох тижнів навчальних занять після завершення практики. До складу комісії входять 3 особи: керівники практики – від університету і, за можливістю, від бази практики, а також викладачі дисциплін фахової підготовки. Формою контролю результатів захисту звіту з практики є диференційований залік. Оцінка за практику вноситься у бланк «Завдання та результати проведення практики», залікову відомість і в залікову книжку студента та засвідчується підписами членів комісії. Студент, який не виконав програми практики без поважних причин або отримав оцінку “незадовільно” за результатами захисту звіту з практики, відраховується з університету за невиконання навчального плану. Результати проходження практики студентами обговорюють на засіданні кафедри, а узагальнені результати практичної підготовки студентів розглядають на Вчених радах інститутів не менше одного разу упродовж навчального року. Упродовж місяця навчальних занять після закінчення практики відповідальні за проведення практики кафедр вносять результати її проведення в Інформаційно-аналітичну систему «Випускник-працевлаштування», розділ «Підсумки практики», а в кінці календарного року подають у ВПЗВ затверджений на засіданні кафедр звіт з підсумками проведення усіх видів практик. За результатами практики студентам на базах практики можуть бути видані сертифікати про її проходження. Вони засвідчують оцінку рівня якості набутих студентами компетентностей (практичних вмінь і навичок). До рекомендованих елементів сертифікату про проходження практики належать: – назва підприємства, установи, організації – бази практики; – контактні дані бази практики (адреса, номер телефону, e-mail); – прізвище, ім’я та по батькові студента, який проходив практику; – терміни практики; – професійні завдання, які студент виконував упродовж проходження практики; – отримані знання, набуті вміння і навички та інші результати навчання, які студент досягнув за результатами проходження практики; – оцінка роботи студента на практиці; – дата видачі сертифікату, підпис, прізвище та ініціали керівника практики від бази практики чи іншої відповідальної особи тощо. Сертифікати про проходження практики зберігаються у студентів. Студенти можуть посилатися на них у резюме для працевлаштування та подавати потенційним працедавцям.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Правила улаштування електроустановок. 2-е вид., перероб. і доп. – Х: «Форт», 2009. – 736 с. 2. Кідиба В.П. Релений захист електроенергетичних систем. – Львів, видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2015. – 504 с. 3. З.М.Бахор, А.В. Журахівський. Проектування підстанцій електричних мереж: - навчальний посібник. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2017. – 308 c.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).