Виконання магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
Код дисципліни: 7.141.11.O.013
Кількість кредитів: 18.00
Кафедра: Електромехатроніка та комп'ютеризовані електромеханічні системи
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна

Виконання магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
Код дисципліни: 7.141.11.O.014
Кількість кредитів: 18.00
Кафедра: Електроенергетика та системи управління
Лектор: керівники магістерської кваліфікаційної роботи
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: • здатність застосовувати професійно-профільовані знання й практичні навички для створення нових та при обслуговуванні наявних енергетичних систем та їх складових; • здатність застосовувати аналітичні методи аналізу, математичне моделювання та виконувати фізичні та математичні експерименти для розв’язання інженерних завдань та наукових досліджень; • здатність критично аналізувати основні показники функціонування системи та оцінювати використані технічні рішення та обладнання; • здатність інтегрувати знання з інших дисциплін, застосовувати системний підхід та враховувати нетехнічні аспекти при розв’язанні інженерних задач та проведенні досліджень; • здатність самостійно проектувати системи та їх елементи з урахуванням усіх аспектів поставленої задачі; • здатність оцінювати доцільність та можливість застосування нових методів і технологій в задачах синтезу енергетичних систем; • здатність аргументувати вибір методу розв’язування спеціалізованої задачі, критично оцінювати отримані результати та захищати прийняті рішення.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Усі дисципліни навчального плану
Короткий зміст навчальної програми: Збір інформації про об'єкт енергоспоживання для виконання магістерської кваліфікаційної роботи. Аналіз вихідних даних про об’єкт для виконання магістерської кваліфікаційної роботи. Формування мети та задач, які необхідно виконати. Вибір засобів та проведення досліджень об’єкту, здійснення необхідних розрахунків. Висновки.
Методи та критерії оцінювання: • пояснювальна записка до магістерської кваліфікаційної роботи, презентація результатів магістерської кваліфікаційної роботи з застосуванням технічних засобів • підсумковий контроль: захист магістерської кваліфікаційної роботи в усній формі перед державною екзаменаційною комісією
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. ДСТУ 3008-95. Документація. Звіти у сфері науки і техніки. Структура і правила оформлення. – К.: Держстандарт У країни, 1995. – 38 с. 2. ДСТУ-Н Б А.2.2-13:2015 Енергетична ефективність будівель. Настанова з проведення енергетичної оцінки будівель – [Чинний від 01-01-2016] – К.: Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, 2015. – 72 с. 3. ДСТУ Б А.2.2-12:2015 Енергетична ефективність будівель. Метод розрахунку енергоспоживання при опаленні, охолодженні, вентиляції, освітленні та гарячому водопостачанні. – [Чинний від 01-01-2016] – К.: Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, 2015. – 202 с. 4. ДБН В.2.6-31:2016. Конструкції будинків і споруд. Теплова ізоляція будівель – [Чинний від 01-04-2017] – К.: Міністерство будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України, 2016. – 33 с. 5. Шулдан Л.О. Забезпечення енергоощадності цивільних та промислових будівель: Конспект лекцій для студентів спеціальності 7(8).05070108 — енергетичний менеджмент — Львів: Видавництво ІПДО Національного університету «Львівська політехніка», 2011. — 51 с. 6. Маляренко В.А., Герасимова О.М., Малєєв О.І. Будівельна теплофізика. — Харків: ХНАМГ, 2007. — 100 с. 7. Проектування електричних мереж напругою 0,4-110 кВ. Галузевий інформаційний документ ГІД 34.20.178:2005/ Міністерство палива та енергетики України. – К., 2005. – 44 с. 8. Основи проектування електропостачальних систем загального призначення: Навч. посібн. із дисципліни „Основи проектування електропостачальних систем", курсового й дипломного проектування для студентів спеціальності 6.050701 „Електротехніка та електротехнології”/ Гоголюк П.Ф., Гречин Т.М.– Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2010. – 44 с. 9. Маліновський А.А., Сидоров В.С. Спеціальні розрахунки курсових і дипломних проектів з електроенергетичних спеціальностей. – Львів: Вид-во Національного університету "Львівська політехніка", 2007.– 236 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).