Науково-педагогічна практика

Спеціальність: Харчові технології (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.181.00.O.014
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Технологія органічних продуктів
Лектор: Викладачі кафедри
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Набуття студентом навичок підготовки до проведення та асистування під час практичних і лабораторних занять зі спеціальності.
Завдання: • Здатність розв’язувати задачі дослідницького та/або інноваційного характеру у сфері харчових технологій. • Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. • Здатність проводити дослідження на відповідному рівні. • Здатність генерувати нові ідеї (креативність). • Здатність презентувати та обговорювати результати наукових досліджень і проектів. • Здатність до науково-педагогічної діяльності у закладах вищої та фахової передвищої освіти. • Уміння використовувати термінологію обраного фаху у професійній діяльності. • Здатність використовувати сучасні комунікативні методи для ефективного спілкування на професійному рівні. • Здатність адаптуватись до нових ситуацій та оцінювати результати діяльності команд і колективів. • Здатність продовжувати навчання з високим ступенем автономії.
Результати навчання: • Відшуковувати, систематизувати та аналізувати науково-технічну інформацію з різних джерел для вирішення професійних та наукових завдань у сфері харчових технологій. • Поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію розвитку бродильних виробництв і виноробства, з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних і виробничих інтересів. • Застосовувати набуті знання і розуміння для формулювання та вирішення задач і проблем розвитку технологій хлібопекарських дріжджів, мікробної біомаси, харчових кислот та функціональних напоїв.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Захист магістерської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Педагогічна практика передбачає підготовку до проведення та асистування студентом під час практичного заняття та лабораторного практикуму зі спеціальності.
Опис: Підготовка до проведення практичного заняття. Асистування під час проведення практичного заняття. Підготовка до проведення заняття з виконання лабораторного практикуму. Асистування під час проведення заняття з виконання лабораторного практикуму.
Методи та критерії оцінювання: Усне і письмове опитування
Критерії оцінювання результатів навчання: • виконання індивідуального завдання (60%) • підсумковий контроль (звіт): письмова форма (40%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: • Збірник нормативних документів Національного університету “Львівська політехніка”/ За ред. професора Ю.Я. Бобала. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2013. – 804 с. • Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи: Методичний посібник для студентів магістратури. – К. : Центр навчальної літератури, 2003. – 316 с. • Туркот Т.І. Педагогіка вищої школи:навч. посіб..: реком. МОН України для студентів магістратури вищих навчальних закладів непедагогічного профілю. Херсон, 2011. – 608 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).