Захист магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Харчові технології (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.181.00.O.017
Кількість кредитів: 1.50
Кафедра: Технологія органічних продуктів
Лектор: Екзаменаційна комісія
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Захист науково-дослідного завдання з розроблення технологічного процесу харчових технологій
Завдання: • Здатність розв’язувати задачі дослідницького та/або інноваційного характеру у сфері харчових технологій. • Здатність діяти соціально відповідально та свідомо. • Здатність працювати в міжнародному контексті. • Здатність презентувати та обговорювати результати наукових досліджень і проектів. • Здатність комерціалізувати інноваційні розробки. • Здатність впроваджувати сучасні технології пива та безалкогольних напоїв для забезпечення енерго- та ресурсозбереження і покращення якісних показників харчової продукції. • Здатність обирати та обґрунтовувати раціональні технологічні рішення в технології спирту та лікеро-горілчаних напоїв. • Уміння використовувати термінологію обраного фаху у професійній діяльності. • Здатність використовувати сучасні комунікативні методи для ефективного спілкування на професійному рівні. • Здатність адаптуватись до нових ситуацій та оцінювати результати діяльності команд і колективів. • Здатність продовжувати навчання з високим ступенем автономії.
Результати навчання: • Розробляти та реалізовувати програми розвитку підприємств галузі на коротко- та довгострокову перспективу, аналізувати та оцінювати їх ефективність, екологічні та соціальні наслідки • Мати спеціалізовані концептуальні знання, що включають сучасні наукові здобутки у сфері харчових технологій, зрозуміло і недвозначно доносити власні знання, висновки та аргументацію до фахівців і нефахівців. • Вільно володіти державною та іноземною мовами для обговорення професійної діяльності, результатів досліджень та інновацій у сфері харчових технологій. • Планувати і виконувати наукові дослідження у сфері харчових технологій, аналізувати їх результати, аргументувати висновки. • Розробляти та реалізовувати наукові та науково-технічні проекти у сфері харчових технологій та дотичних до неї міждисциплінарних проблем з урахуванням технічних, соціальних, економічних та правових аспектів. • Поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію розвитку бродильних виробництв і виноробства, з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних і виробничих інтересів. • Системно мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей у технологіях продуктів бродіння і виноробства.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Виконання магістерської кваліфікаційної роботи • Педагогічна практика • Іноземна мова за професійним спрямуванням
Короткий зміст навчальної програми: Магістерська кваліфікаційна робота – це кваліфікаційна робота студента другого (магістерського) рівня вищої освіти, призначена для об’єктивного контролю ступеня сформованості в студента компетентностей вирішувати задачі діяльності, передбачені освітньо-науковою програмою зі спеціальності 181 Харчові технології.
Опис: Магістерська кваліфікаційна робота включає такі головні розділи: 1 Теоретичні основи. 2 Експериментальна частина. 3. Економічна частина. Висновки. Список використаних джерел літератури. Анотація. Додатки
Методи та критерії оцінювання: Усне опитування, оцінювання магістерської кваліфікаційної роботи екзаменаційною комісією
Критерії оцінювання результатів навчання: Державна екзаменаційна комісія оцінює захист магістерської кваліфікаційної роботи за такими критеріями: - відгук рецензента; - відгук керівника роботи; - якість презентації; - якість магістерської кваліфікаційної роботи; - якість відрповіденй на запитання членів комісії.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Домарецький В.А. Технологія солоду і пива: Підручник для студентів вищих начальних закладів. –К.: ІНКОС, 2004. –426с. 2. Вітряк О.П. Технологія безалкогольних напоїв: Підруч. / В.Л. Прибильський, О.П. Вітряк, З.М. Романова, В.М. Сидор та ін. /За ред. проф. В.Л. Прибильського. –К.: НУХТ, 2014. –310 с. 3. Домарецький В.А. Загальні технології харчових виробництв. / Домарецький В.А., Шиян П.Л., Калакура М.М., Романенко Л.Ф., Хомічак Л.М., Василенко О.О., Мельник І.В., Мельник Л.М./ — К.: Університет «Україна», 2010. — 814 с. 4. Методи |контролю харчових продуктів : навч. посіб. / Т. А. Королюк, С. І. Усатюк, Т. А. Костінова, І. М. Філіпченко ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т харч. технол. - Київ : НУХТ, 2017. - 146 с. 5. Технологія спирту. В.О.Маринченко, В.А.Домарецький, П.Л.Шиян, В.М.Швець, П.С.Циганков, І.Д.Жолднер/Під ред. проф. В.О.Маринченка. – Вінниця: “Поділля – 2000”, 2003. – 496 с. 6. Валуйко Г.Г., Домарецький В.А., Загоруйко В.О. Технологія вина. - К.: Центр навчальної літератури, 2003. - 592с. • Література за тематикою магістерської кваліфікаційної роботи.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).