Програмні технології інтернету речей
Спеціальність: Комп'ютерна інженерія
Код дисципліни: 6.123.01.E.050
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Електронні обчислювальні машини
Лектор: к.т.н., доц. Бачинський Руслан Володимирович
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: знати принципи, особливості та категорії сучасного програмного забезпечення інтернету речей;
знати основні протоколи інтернету речей (ІоТ) та мови програмування, які застосовуються для розробки програмного забезпечення;
знати сфери застосування інтернету речей;
володіння знаннями по використовуваним платформам для інтернету речей (Embedded OS, Middleware, Data Cloud Platforms);
принципи та методи розробки програмного забезпечення інтернету речей;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити:
Програмне забезпечення інтернету речей
Безпека мережних і хмарних технологій
Короткий зміст навчальної програми: У зв’язку з поширенням автоматизованих систем збору та обробки інформації, та економіко-організаційного управління в усі галузі людської діяльності, зростає необхідність поліпшувати підготовку інженерних кадрів в галузі інформатики, кібернетики, автоматизації управління, тощо. Виникають нові теоретичні та практичні задачі, пов’язані із необхідністю збору великих об’ємів інформації від територіально розподілених різнотипних давачів, як стаціонарних так і мобільних, обробки цієї інформації та реагування та неї.
Курс лекцій «Програмні технології інтернету речей» присвячений питанням збору та передачі інформації від стаціонарних та мобільних давачів до централізованих систем аналізу та керування.
Методи та критерії оцінювання: Письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування, самостійна робота (30%)
Підсумковий контроль: контрольні заходи, екзамен, письмово-усна форма (70 %)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Adrian McEwen, Hakim Cassimally. Designing the Internet of Things. John Wiley & Sons, 2013. – 336 р.
2. Rajkumar Buyya, Amir Vahid Dastjerdi. Internet of Things: Principles and Paradigms, Elsevier, 2016. – 378 р.
3. Hakima Chaouchi. The Internet of Things: Connecting Objects, John Wiley & Sons, 2013. – 265 р.
Програмні технології інтернету речей (курсова робота)
Спеціальність: Комп'ютерна інженерія
Код дисципліни: 6.123.01.E.051
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Електронні обчислювальні машини
Лектор: к.т.н., доц. Бачинський Руслан Володимирович
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: знати принципи, особливості та категорії сучасного програмного забезпечення інтернету речей;
знати основні протоколи інтернету речей (ІоТ) та мови програмування, які застосовуються для розробки програмного забезпечення;
знати сфери застосування інтернету речей;
володіння знаннями по використовуваним платформам для інтернету речей (Embedded OS, Middleware, Data Cloud Platforms);
принципи та методи розробки програмного забезпечення інтернету речей;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити:
Програмне забезпечення інтернету речей
Безпека мережних і хмарних технологій
Короткий зміст навчальної програми: У зв’язку з поширенням автоматизованих систем збору та обробки інформації, та економіко-організаційного управління в усі галузі людської діяльності, зростає необхідність поліпшувати підготовку інженерних кадрів в галузі інформатики, кібернетики, автоматизації управління, тощо. Виникають нові теоретичні та практичні задачі, пов’язані із необхідністю збору великих об’ємів інформації від територіально розподілених різнотипних давачів, як стаціонарних так і мобільних, обробки цієї інформації та реагування та неї.
Курс лекцій «Програмні технології інтернету речей» присвячений питанням збору та передачі інформації від стаціонарних та мобільних давачів до централізованих систем аналізу та керування.
Методи та критерії оцінювання: Письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування, самостійна робота (30%)
Підсумковий контроль: контрольні заходи, екзамен, письмово-усна форма (70 %)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Adrian McEwen, Hakim Cassimally. Designing the Internet of Things. John Wiley & Sons, 2013. – 336 р.
2. Rajkumar Buyya, Amir Vahid Dastjerdi. Internet of Things: Principles and Paradigms, Elsevier, 2016. – 378 р.
3. Hakima Chaouchi. The Internet of Things: Connecting Objects, John Wiley & Sons, 2013. – 265 р.