Проєктно-технологічна практика
Спеціальність: Комп'ютерна інженерія
Код дисципліни: 6.123.01.E.052
Кількість кредитів: 4.50
Кафедра: Електронні обчислювальні машини
Лектор: доцент Мороз Іван Володимирович.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: уміння проектувати елементи апаратного та програмного забезпечення сучасних обчислювальних систем та мереж;
уміння реалізувати програмні та апаратні компоненти зі застосуванням сучасних технологій проектування та інструментальних засобів;
уміння створювати документацію до програмної та апаратної компоненти.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: архітектура комп’ютерів;
технології проектування комп’ютерних систем;
системне програмне забезпечення;
інженерія програмного забезпечення;
програмування (основи алгоритмізації та програмування, об’єктно-орієнтоване програмування, структури даних та алгоритми).
Короткий зміст навчальної програми: Вивчення організаційної структури організації. Вивчення технологій розробки програмних та апаратних продуктів, які використовуються в даній організації. Оволодіння особливостями організації пошуку, збирання та відбору потрібних науково-практичних джерел і літератури. Вивчення технологічної документації. Створення документації до програмної чи апаратної компоненти.
Методи та критерії оцінювання: щоденник та звіт з практики, усне опитування (100%).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Мельник А.О., Мельник В.А. Персональні суперкомп’ютери. Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", Львів, 2012. - 600 с.
2. Основи цифрових систем / За ред. М.П.Благодатного, В.С.Харченка – Підруч. –Харків: Нац. аерокосмічний ун-т “Харк.авіац. ін-т”, 2002.
3. Саммервил И. Инженерия программного обеспечения. 6-издание // Москва – Санкт-Петербург – Киев, 2002. – 623 с.
Проєктно-технологічна практика
Спеціальність: Комп'ютерна інженерія
Код дисципліни: 6.123.02.E.068
Кількість кредитів: 4.50
Кафедра: Електронні обчислювальні машини
Лектор: доцент Мороз Іван Володимирович.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: уміння проектувати елементи апаратного та програмного забезпечення сучасних обчислювальних систем та мереж;
уміння реалізувати програмні та апаратні компоненти зі застосуванням сучасних технологій проектування та інструментальних засобів;
уміння створювати документацію до програмної та апаратної компоненти.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: архітектура комп’ютерів;
технології проектування комп’ютерних систем;
системне програмне забезпечення;
інженерія програмного забезпечення;
програмування (основи алгоритмізації та програмування, об’єктно-орієнтоване програмування, структури даних та алгоритми).
Короткий зміст навчальної програми: Вивчення організаційної структури організації. Вивчення технологій розробки програмних та апаратних продуктів, які використовуються в даній організації. Оволодіння особливостями організації пошуку, збирання та відбору потрібних науково-практичних джерел і літератури. Вивчення технологічної документації. Створення документації до програмної чи апаратної компоненти.
Методи та критерії оцінювання: щоденник та звіт з практики, усне опитування (100%).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Мельник А.О., Мельник В.А. Персональні суперкомп’ютери. Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", Львів, 2012. - 600 с.
2. Основи цифрових систем / За ред. М.П.Благодатного, В.С.Харченка – Підруч. –Харків: Нац. аерокосмічний ун-т “Харк.авіац. ін-т”, 2002.
3. Саммервил И. Инженерия программного обеспечения. 6-издание // Москва – Санкт-Петербург – Киев, 2002. – 623 с.
Проєктно-технологічна практика
Спеціальність: Комп'ютерна інженерія
Код дисципліни: 6.123.03.E.083
Кількість кредитів: 4.50
Кафедра: Спеціалізовані комп'ютерні системи
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна