Обладнання та матеріали для виготовлення упаковок

Спеціальність: Робототехніка та промисловий інжиніринг
Код дисципліни: 6.131.07.E.099
Кількість кредитів: 7.00
Кафедра: Робототехніка та інтегровані технології машинобудування
Лектор: Боровець Володимир Михайлович
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою викладання дисципліни є набуття навиків з матеріалами та обладнанням виробництв пакування продуктів, ознайомленні з основними методами та принципами побудови технологічних процесів, ознайомлення із обладнанням для пакування продукції в металеву тару, оволодінні сумою знань, необхідних для вибору та експлуатації даного обладнання. Вивчення курсу сприятиме оволодінню вмінню вибирати матеріалів і обладнання для пакування продуктів, уяві про місце та можливість застосування обладнання в технологічних системах пакувального виробництва, а також інших видах діяльності в різноманітних галузях народного господарства України.
Завдання: загальні компетентності: 1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу (ЗК 1). 2. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності (ЗК2). 3. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми (ЗК3). 4. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях (ЗК4). 5. Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків (ЗК 6) 6. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями (ЗК7). 7. Навички здійснення безпечної діяльності (ЗК10). 8. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел (ЗК12). 9. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт (ЗК13). Фахові компетентності: 1. Здатність аналізувати матеріали, конструкції та процеси на основі законів, теорій та методів математики і природничих наук, у т.ч. – прикладної механіки (ФК 1) 2. Здатність робити оцінки параметрів працездатності матеріалів, конструкцій і машин в експлуатаційних умовах та знаходити відповідні рішення для забезпечення заданого рівня надійності конструкцій і процесів, в тому числі і за наявності деякої невизначеності (ФК2). 3. Здатність проводити технологічну і техніко-економічну оцінку ефективності використання нових технологій і технічних засобів. (ФК 3). 4. Здатність здійснювати оптимальний вибір технологічного обладнання, комплектацію технічних комплексів, мати базові уявлення про правила їх експлуатації (ФК4). 5. Здатність виконувати технічні вимірювання, одержувати, аналізувати та критично оцінювати результати вимірювань (ФК6). 6. Здатність до просторового мислення і відтворення просторових об’єктів, конструкцій та механізмів у вигляді проекційних креслень та тривимірних геометричних моделей. (ФК 8). 7. Здатність представлення результатів своєї інженерної діяльності з дотриманням загальноприйнятих норм і стандартів (ФК9). 8. Здатність описувати та класифікувати широке коло технічних об’єктів та процесів, що ґрунтується на глибокому знанні та розумінні основних механічних теорій та практик, а також базових знаннях суміжних наук (ФК10). Спеціальні (фахові, предметні) компетентності професійного спрямування 1. Здатність розробляти технічне завдання на проектування деталей, середньої складності механізмів та вузлів пакувального обладнання, автоматів та автоматизованих ліній пакування, допоміжного обладнання пакувальної техніки. (ФКС 4.1). 2. Здатність конструювати та розробляти деталі, механізми, вузли пакувального та допоміжного обладнання, нескладних (типових) автоматів та елементів автоматизованих ліній пакування із проведенням відповідних розрахунків та моделювання на ПЕОМ. (ФКС 4.2). 3. Здатність проектувати нескладне нестандартне пакувальне і допоміжне обладнання для автоматизованих ліній пакування виробів із використанням засобів гідропневмоавтоматики, а також гідро- та пневмоприводів (ФКС 4.4). 4. Спроможність здійснювати вибір пакувальних матеріалів, тари та допоміжних пакувальних засобів на основі властивостей продукту пакування. (ФКС 4.7). 5. Здатність проводити експериментальні дослідження в лабораторних та виробничих умовах (ФКС 4.9)
Результати навчання: результати навчання: 1. Вибирати та застосовувати для розв’язання задач прикладної механіки придатні математичні методи (РН 1). 2. Використовувати знання теоретичних основ механіки твердого тіла, рідин і газів, теплотехніки, електроніки й електротехніки для вирішення професійних завдань. (РН 2). 3. Оцінювати надійність деталей і конструкцій машин в процесі статичного та динамічного навантаження. (РН 4). 4. Виконувати геометричне моделювання деталей, механізмів і конструкцій у вигляді просторових моделей і проекційних зображень та оформлювати результат у виді технічних і робочих креслень (РН5). 5. Виконувати геометричне моделювання деталей, механізмів і конструкцій у вигляді просторових моделей і проекційних зображень та оформлювати результат у виді технічних і робочих креслень (РН6). 6. Застосовувати нормативні та довідкові дані для контролю відповідності технічної документації, виробів і технологій стандартам, технічним умовам та іншим нормативним документам (РН7). 7. Знати і розуміти основи інформаційних технологій, програмування, практично використовувати спеціалізоване прикладне програмне забезпечення для виконання інженерних розрахунків, оброблення інформації та результатів експериментальних досліджень. (РН 8). 8. Знати конструкції, методики вибору і розрахунку, основи обслуговування і експлуатації приводів верстатного і робото технічного обладнання (РН10). 9. Мати професійні навички практичного використання комп’ютеризованих систем проектування (CAD), підготовки виробництва (САМ) та інженерних розрахунків (CAE). (РН12). 10. Оцінювати техніко-економічну ефективність виробництва. (РН13). 11. Вільно спілкуватися з професійних питань усно і письмово державною та іноземною мовою, включаючи знання спеціальної термінології та навички міжособистісного спілкування (РН16). 12. Вміти розробляти технічне завдання на проектування деталей, середньої складності механізмів та вузлів пакувального обладнання, автоматів й автоматизованих ліній пакування, допоміжного обладнання пакувальної техніки. (ПРН 4.1). 13. Вміти конструювати та розробляти деталі, механізми, вузли пакувального та допоміжного обладнання, типових автоматів та елементів автоматизованих ліній пакування з проведенням відповідних розрахунків та моделювання засобами комп’ютерної техніки. (ПРН 4.2). 14. Вміти здійснювати вибір пакувальних матеріалів, тари та допоміжних пакувальних засобів на основі властивостей продукту пакування. (ПРН 4.6). 15. Вміти проводити експерименти і дослідження в лабораторних і виробничих умовах. (ПРН4.8).
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Металорізальні верстати; Технологія пакування та зберігання пакованої продукції; Кореквізити: Пакувальне обладнання; Автоматизація процесів пакування.
Короткий зміст навчальної програми: В процесі вивчення курсу студент ознайомлюється з пакувальними матеріалами та обладнанням для виготовлення упаковок, а також методами виготовлення пакованої продукції, основними принципами побудови даних технологічних процесів, вивчення впливу матеріалів та використовуваного обладнання на якість отриманої продукції, оволодінні сумою знань, необхідних для вибору та експлуатації даного обладнання. Вивчення курсу сприятиме оволодінню вмінню вибирати матеріали та обладнання для пакування продукції, уяві про місце та можливість застосування обладнання в технологічних системах пакувального виробництва. Розглянуто напрямки розвитку сучасних матеріалів та пакувального обладнання та їх вплив на зберігання пакованої продукції. Наведено функціональне призначення обладнання для виготовлення металевої тари. Представлено технологічний процес розкроювання листового матеріалу. Розглянуто різноманітні типи обладнання для виготовлення суцільноштампованих жерстяних кришок та банок. Розглянуто машини для ззгинання кінців жерстяної тари та обладнання нанесення ущільнюючої пасти на кришки жерстяної тари. Наведено розрахунок обладнання. Представлено корпусоформуючі машини, для виготовлення корпусів жерстяної тари методом паяння та зварювання. Розглянуто одно та двобаштові закатувальні машини, для виготовлення жерстяної тари та їх розрахунок. Наведено особливості проектування виробництва жерстяних банок і наукової організації праці. Розглянуто обладнання виготовлення заготовок з алюмінієвих матеріалів для виробництва алюмінієвих туб та суцільноштампованих банок. Розглянуто особливості та технологію виготовлення скляної тари.
Опис: 1. Загальні основи побудови пакувального обладнання та матеріалів для виготовлення упаковок. 2. Натуральні пакувальні матеріали (папір, картон, деревина, скло, метал, тощо) 3. Полімерні пакувальні матеріали. 4. Комбіновані пакувальні матеріали. 5. Полімерна та комбінована тара. 6. Металева упаковка та основні матеріали у виробництві. 7. Обладнання для виготовлення суцільноштампованих. 8. Обладнання для виготовлення збірних банок. 9. Обладнання для виготовлення упаковок з алюмінієвих матеріалів. 10. Обладнання для виготовлення скляної тари
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль на лекційних заняттях проводиться з метою виявлення готовності студента до занять у таких формах: вибіркове усне опитування перед початком занять оцінка активності студента у процесі занять, внесених пропозицій, оригінальних рішень, уточнень і визначень, доповнень попередніх відповідей і т. ін. Контрольні запитання поділяються на: а) тестові завдання – вибрати вірні відповіді; б) проблемні – створення ситуацій проблемного характеру в) питання-репліки – виявити причинно-наслідкові зв’язки; г) ситуаційні завдання – визначити відповідь згідно певної ситуації; д) питання репродуктивного характеру – визначення практичного значення.
Критерії оцінювання результатів навчання: - письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (30%); - підсумковий контроль (контрольний захід - екзамен): письмово-усна форма (70%). - курсова робота -залік: усна форма 100%
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Гавва О.М., Безпалько А.П., Волчко А.І. Пакувальне обладнання в 3 кн. -1 кн. Обладнання для пакування продукції в споживчу тару / За ред.. О.М. Гавви. – Київ: ІАЦ «Упаковка», 2008. -436 с. 2. Сирохман І.В. Товарознавство пакувальних товарів і тари: підручник / І.В. Сирохман, В.М. Завгородня. - К.: Центр учбової літератури, 2009.-616 с. –ISBN 978-966-364-800-2. 3. Я.Ю. Локшин, Г.Х. Молдавский, Г.Ю. Бершацкий, А.Е. Розенбелов. Автоматические линии для производства жестяной тары. М.,: Машиностроение., 1972. 304 с. 4. Гладушняк О.К. Технологічне обладнання консервних заводів: підручник / О.К. Гладушняк. – Херсон: Грінь Д.С., 2015. – 348 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Обладнання та матеріали для виготовлення упаковок (курсова робота)

Спеціальність: Робототехніка та промисловий інжиніринг
Код дисципліни: 6.131.07.E.102
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Робототехніка та інтегровані технології машинобудування
Лектор: Боровець Володимир Михайлович
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою викладання дисципліни є набуття навиків з матеріалами та обладнанням виробництв пакування продуктів, ознайомленні з основними методами та принципами побудови технологічних процесів, ознайомлення із обладнанням для пакування продукції в металеву тару, оволодінні сумою знань, необхідних для вибору та експлуатації даного обладнання. Вивчення курсу сприятиме оволодінню вмінню вибирати матеріалів і обладнання для пакування продуктів, уяві про місце та можливість застосування обладнання в технологічних системах пакувального виробництва, а також інших видах діяльності в різноманітних галузях народного господарства України.
Завдання: загальні компетентності: 1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу (ЗК 1). 2. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності (ЗК2). 3. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми (ЗК3). 4. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях (ЗК4). 5. Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків (ЗК 6) 6. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями (ЗК7). 7. Навички здійснення безпечної діяльності (ЗК10). 8. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел (ЗК12). 9. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт (ЗК13). Фахові компетентності: 1. Здатність аналізувати матеріали, конструкції та процеси на основі законів, теорій та методів математики і природничих наук, у т.ч. – прикладної механіки (ФК 1) 2. Здатність робити оцінки параметрів працездатності матеріалів, конструкцій і машин в експлуатаційних умовах та знаходити відповідні рішення для забезпечення заданого рівня надійності конструкцій і процесів, в тому числі і за наявності деякої невизначеності (ФК2). 3. Здатність проводити технологічну і техніко-економічну оцінку ефективності використання нових технологій і технічних засобів. (ФК 3). 4. Здатність здійснювати оптимальний вибір технологічного обладнання, комплектацію технічних комплексів, мати базові уявлення про правила їх експлуатації (ФК4). 5. Здатність виконувати технічні вимірювання, одержувати, аналізувати та критично оцінювати результати вимірювань (ФК6). 6. Здатність до просторового мислення і відтворення просторових об’єктів, конструкцій та механізмів у вигляді проекційних креслень та тривимірних геометричних моделей. (ФК 8). 7. Здатність представлення результатів своєї інженерної діяльності з дотриманням загальноприйнятих норм і стандартів (ФК9). 8. Здатність описувати та класифікувати широке коло технічних об’єктів та процесів, що ґрунтується на глибокому знанні та розумінні основних механічних теорій та практик, а також базових знаннях суміжних наук (ФК10). Спеціальні (фахові, предметні) компетентності професійного спрямування 1. Здатність розробляти технічне завдання на проектування деталей, середньої складності механізмів та вузлів пакувального обладнання, автоматів та автоматизованих ліній пакування, допоміжного обладнання пакувальної техніки. (ФКС 4.1). 2. Здатність конструювати та розробляти деталі, механізми, вузли пакувального та допоміжного обладнання, нескладних (типових) автоматів та елементів автоматизованих ліній пакування із проведенням відповідних розрахунків та моделювання на ПЕОМ. (ФКС 4.2). 3. Здатність проектувати нескладне нестандартне пакувальне і допоміжне обладнання для автоматизованих ліній пакування виробів із використанням засобів гідропневмоавтоматики, а також гідро- та пневмоприводів (ФКС 4.4). 4. Спроможність здійснювати вибір пакувальних матеріалів, тари та допоміжних пакувальних засобів на основі властивостей продукту пакування. (ФКС 4.7). 5. Здатність проводити експериментальні дослідження в лабораторних та виробничих умовах (ФКС 4.9)
Результати навчання: результати навчання: 1. Вибирати та застосовувати для розв’язання задач прикладної механіки придатні математичні методи (РН 1). 2. Використовувати знання теоретичних основ механіки твердого тіла, рідин і газів, теплотехніки, електроніки й електротехніки для вирішення професійних завдань. (РН 2). 3. Оцінювати надійність деталей і конструкцій машин в процесі статичного та динамічного навантаження. (РН 4). 4. Виконувати геометричне моделювання деталей, механізмів і конструкцій у вигляді просторових моделей і проекційних зображень та оформлювати результат у виді технічних і робочих креслень (РН5). 5. Виконувати геометричне моделювання деталей, механізмів і конструкцій у вигляді просторових моделей і проекційних зображень та оформлювати результат у виді технічних і робочих креслень (РН6). 6. Застосовувати нормативні та довідкові дані для контролю відповідності технічної документації, виробів і технологій стандартам, технічним умовам та іншим нормативним документам (РН7). 7. Знати і розуміти основи інформаційних технологій, програмування, практично використовувати спеціалізоване прикладне програмне забезпечення для виконання інженерних розрахунків, оброблення інформації та результатів експериментальних досліджень. (РН 8). 8. Знати конструкції, методики вибору і розрахунку, основи обслуговування і експлуатації приводів верстатного і робото технічного обладнання (РН10). 9. Мати професійні навички практичного використання комп’ютеризованих систем проектування (CAD), підготовки виробництва (САМ) та інженерних розрахунків (CAE). (РН12). 10. Оцінювати техніко-економічну ефективність виробництва. (РН13). 11. Вільно спілкуватися з професійних питань усно і письмово державною та іноземною мовою, включаючи знання спеціальної термінології та навички міжособистісного спілкування (РН16). 12. Вміти розробляти технічне завдання на проектування деталей, середньої складності механізмів та вузлів пакувального обладнання, автоматів й автоматизованих ліній пакування, допоміжного обладнання пакувальної техніки. (ПРН 4.1). 13. Вміти конструювати та розробляти деталі, механізми, вузли пакувального та допоміжного обладнання, типових автоматів та елементів автоматизованих ліній пакування з проведенням відповідних розрахунків та моделювання засобами комп’ютерної техніки. (ПРН 4.2). 14. Вміти здійснювати вибір пакувальних матеріалів, тари та допоміжних пакувальних засобів на основі властивостей продукту пакування. (ПРН 4.6). 15. Вміти проводити експерименти і дослідження в лабораторних і виробничих умовах. (ПРН4.8).
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Металорізальні верстати; Технологія пакування та зберігання пакованої продукції; Кореквізити: Пакувальне обладнання; Автоматизація процесів пакування.
Короткий зміст навчальної програми: В процесі вивчення курсу студент ознайомлюється з пакувальними матеріалами та обладнанням для виготовлення упаковок, а також методами виготовлення пакованої продукції, основними принципами побудови даних технологічних процесів, вивчення впливу матеріалів та використовуваного обладнання на якість отриманої продукції, оволодінні сумою знань, необхідних для вибору та експлуатації даного обладнання. Вивчення курсу сприятиме оволодінню вмінню вибирати матеріали та обладнання для пакування продукції, уяві про місце та можливість застосування обладнання в технологічних системах пакувального виробництва. Розглянуто напрямки розвитку сучасних матеріалів та пакувального обладнання та їх вплив на зберігання пакованої продукції. Наведено функціональне призначення обладнання для виготовлення металевої тари. Представлено технологічний процес розкроювання листового матеріалу. Розглянуто різноманітні типи обладнання для виготовлення суцільноштампованих жерстяних кришок та банок. Розглянуто машини для ззгинання кінців жерстяної тари та обладнання нанесення ущільнюючої пасти на кришки жерстяної тари. Наведено розрахунок обладнання. Представлено корпусоформуючі машини, для виготовлення корпусів жерстяної тари методом паяння та зварювання. Розглянуто одно та двобаштові закатувальні машини, для виготовлення жерстяної тари та їх розрахунок. Наведено особливості проектування виробництва жерстяних банок і наукової організації праці. Розглянуто обладнання виготовлення заготовок з алюмінієвих матеріалів для виробництва алюмінієвих туб та суцільноштампованих банок. Розглянуто особливості та технологію виготовлення скляної тари.
Опис: 1. Загальні основи побудови пакувального обладнання та матеріалів для виготовлення упаковок. 2. Натуральні пакувальні матеріали (папір, картон, деревина, скло, метал, тощо) 3. Полімерні пакувальні матеріали. 4. Комбіновані пакувальні матеріали. 5. Полімерна та комбінована тара. 6. Металева упаковка та основні матеріали у виробництві. 7. Обладнання для виготовлення суцільноштампованих. 8. Обладнання для виготовлення збірних банок. 9. Обладнання для виготовлення упаковок з алюмінієвих матеріалів. 10. Обладнання для виготовлення скляної тари
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль на лекційних заняттях проводиться з метою виявлення готовності студента до занять у таких формах: вибіркове усне опитування перед початком занять оцінка активності студента у процесі занять, внесених пропозицій, оригінальних рішень, уточнень і визначень, доповнень попередніх відповідей і т. ін. Контрольні запитання поділяються на: а) тестові завдання – вибрати вірні відповіді; б) проблемні – створення ситуацій проблемного характеру в) питання-репліки – виявити причинно-наслідкові зв’язки; г) ситуаційні завдання – визначити відповідь згідно певної ситуації; д) питання репродуктивного характеру – визначення практичного значення.
Критерії оцінювання результатів навчання: -курсова робота - залік : усна форма (100%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Гавва О.М., Безпалько А.П., Волчко А.І. Пакувальне обладнання в 3 кн. -1 кн. Обладнання для пакування продукції в споживчу тару / За ред.. О.М. Гавви. – Київ: ІАЦ «Упаковка», 2008. -436 с. 2. Сирохман І.В. Товарознавство пакувальних товарів і тари: підручник / І.В. Сирохман, В.М. Завгородня. - К.: Центр учбової літератури, 2009.-616 с. –ISBN 978-966-364-800-2. 3. Я.Ю. Локшин, Г.Х. Молдавский, Г.Ю. Бершацкий, А.Е. Розенбелов. Автоматические линии для производства жестяной тары. М.,: Машиностроение., 1972. 304 с. 4. Гладушняк О.К. Технологічне обладнання консервних заводів: підручник / О.К. Гладушняк. – Херсон: Грінь Д.С., 2015. – 348 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).