Управління цифровим контентом

Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.075.04.O.044
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: Капраль Ольга Ростиславівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Здатність генерувати нові ідеї (креативність). Здатність розробляти проекти та управляти ними. Здатність розробляти і аналізувати маркетингову стратегію ринкового суб’єкта та шляхи її реалізації з урахуванням міжфункціональних зв’язків. Здатність формувати систему маркетингу ринкового суб’єкта та оцінювати результативність і ефективність її функціонування. Здатність просувати товари та послуги з використанням інструментів пошукових систем та іншого програмного забезпечення. Здатність оптимізувати текстові і візуальні матеріали з метою ефективного просування товарів та послуг підприємства в мережі Інтернет. Здатність до процесу розробки та реалізації стратегії Інтернет-просування товарів та послуг. Здатність організувати ефективну систему обслуговування клієнтів з використанням Інтернет мережі. Здатність ефективно використовувати соціальні мережі та месенджери в управлінні.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Репутаційний digital-менеджмент Електронна комерція Блогінг та партнерський маркетинг Інтегрований цифровий маркетинг Е-commerce менеджмент Блогінг та ремаркетинг Блогінг та ремаркетинг Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи Виконання магістерської кваліфікаційної роботи Захист магістерської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Управління цифровим контентом займається зберіганням, організацією, індексацією цифрового вмісту, що використовується організацією. Цифровий вміст може приймати різні форми, включаючи текстові файли, документи, графіку, зображення, анімацію та аудіо- та відеофайли. Хоча найпомітнішим видом управління контентом може бути веб-контент або потокове мультимедіа, управління цифровим контентом - це набагато більше. Для багатьох організацій це життєво важлива частина їх продажів, маркетингу та стратегії зв’язків з громадськістю та цінний інструмент внутрішнього управління та самоврядування.
Методи та критерії оцінювання: 88-100 балів - атестований з оцінкою «відмінно»; 71-87 балів - атестований з оцінкою «добре»; 50-70 балів - атестований з оцінкою «задовільно»; 26-49 балів – не атестований; 0-26 балів - не атестований з оцінкою «незадовільно». Виконання лабораторних робіт – 50 балів. Студент виконує 5 лабораторних робіт по 10 балів кожна. При умові правильного виконання, оформлення, вчасної здачі та знання матеріалу при захисті даної роботи студент отримує 10 балів (максимум). Якщо робота містить помилки, здана невчасно або неправильно оформлена знімається по 1 балу за кожен пункт. Якщо студент виконав все згідно вимог, проте не знає матеріалу при захисті лабораторної роботи – він отримує 5 балів. Якщо студент виконав не свій варіант – робота не зараховується (студент отримує 0 балів). Виконання контрольних робіт – 20 балів. ( для заочної форми навчання). Студент виконує 2 контрольні роботи по 10 балів кожна. При умові правильного виконання, оформлення, вчасної здачі та знання матеріалу при захисті даної роботи студент отримує 10 балів (максимум) за 1 роботу. Якщо робота містить помилки, здана невчасно або неправильно оформлена знімається по 1 балу за кожен пункт. Якщо студент виконав все згідно вимог, проте не знає матеріалу при захисті контрольної роботи – він отримує 5 балів. Якщо студент виконав не свій варіант – робота не зараховується (студент отримує 0 балів). Поточний контроль: ? Тестування; ? Усне фронтальне опитування; ? Виступи на занятті; Екзаменаційний контроль: ? Тестування; ? Письмове опитування.
Рекомендована література: 1. Авер’янов А. Є. Застосування інформаційної системи управління контентом веб-ресурсу для ведення електронної комерції. Формування ринкових відносин в Україні. 2014. №10 (160). С. 171-174. 2. Берко А. Ю., Дорош В. М., Чирун Л. В. Інтелектуальна система управління контентом сайтів електронного бізнесу. URL: http://science.lpnu.ua/sites/default/files/journal-paper/2017/jun/3345/0294.pdf 3. Курилов М.А., Терещенко С.В. Классификация систем управления содержимым web-ресурсов и их использование для разработки сайта дистанционного обучения. Искусственный интеллект. 2010. № 3. С. 648–654. 4. Лановий О. Ф., Кобзев І. В., Калякін С. В. Системи управління контентом і безпека web-сайтів. Системи обробки інформації. 2010. Вип. 3 (84). С. 38–41.

Управління цифровим контентом (курсовий проєкт)

Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.075.04.O.045
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: Капраль Ольга Ростиславівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Здатність приймати обґрунтовані рішення. Здатність розробляти проекти та управляти ними. Здатність до проведення самостійних досліджень та інтерпретації їх результатів у сфері маркетингу. Здатність застосовувати творчий підхід до роботи за фахом. Здатність просувати товари та послуги з використанням інструментів пошукових систем та іншого програмного забезпечення. Здатність оптимізувати текстові і візуальні матеріали з метою ефективного просування товарів та послуг підприємства в мережі Інтернет. Здатність до процесу розробки та реалізації стратегії Інтернет-просування товарів та послуг. Здатність організувати ефективну систему обслуговування клієнтів з використанням Інтернет мережі. Здатність ефективно використовувати соціальні мережі та месенджери в управлінні.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Управління цифровим контентом
Короткий зміст навчальної програми: Управління цифровим контентом займається зберіганням, організацією, індексацією цифрового вмісту, що використовується організацією. Цифровий вміст може приймати різні форми, включаючи текстові файли, документи, графіку, зображення, анімацію та аудіо- та відеофайли. Хоча найпомітнішим видом управління контентом може бути веб-контент або потокове мультимедіа, управління цифровим контентом - це набагато більше. Для багатьох організацій це життєво важлива частина їх продажів, маркетингу та стратегії зв’язків з громадськістю та цінний інструмент внутрішнього управління та самоврядування.
Методи та критерії оцінювання: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Авер’янов А. Є. Застосування інформаційної системи управління контентом веб-ресурсу для ведення електронної комерції. Формування ринкових відносин в Україні. 2014. №10 (160). С. 171-174. 2. Берко А. Ю., Дорош В. М., Чирун Л. В. Інтелектуальна система управління контентом сайтів електронного бізнесу. URL: http://science.lpnu.ua/sites/default/files/journal-paper/2017/jun/3345/0294.pdf 3. Курилов М.А., Терещенко С.В. Классификация систем управления содержимым web-ресурсов и их использование для разработки сайта дистанционного обучения. Искусственный интеллект. 2010. № 3. С. 648–654. 4. Лановий О. Ф., Кобзев І. В., Калякін С. В. Системи управління контентом і безпека web-сайтів. Системи обробки інформації. 2010. Вип. 3 (84). С. 38–41.