Репутаційний digital-менеджмент
Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.075.04.E.048
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор:
к.е.н., ст.викл. Карпій О.П.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу.
Вміти адаптовувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта.
Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності.
Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації.
Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень.
Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів.
Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм.
Керувати маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта, а також його підрозділів, груп і мереж, визначати критерії та показники її оцінювання.
Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення.
Формування інформаційних вхідних та вихідних потоків з використанням мережі інтернет.
Вміння планувати та реалізувати крос-платформну координацію маркетингових комунікацій в мережі Інтернет
Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються.
Використання іноземних мов у професійній діяльності.
Прийняття рішень у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування.
Відповідальність за розвиток професійного знання і практик, оцінку стратегічного розвитку команди
Здатність до подальшого навчання, яке значною мірою є автономним та самостійним
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити:
Соціальна відповідальність у маркетингу
Маркетинговий менеджмент
Стратегічний маркетинг
Кореквізити:
Репутаційний digital-менеджмент (КП)
Спецкурс з наукових досліджень спеціальності
Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей
Навчально-дослідницька практика
Короткий зміст навчальної програми: Імідж і репутація підприємства, основні поняття ділової репутації. Параметри ділової репутації. Інформаційна основа репутації та її інструменти. Способи формування репутації. Оцінювання ділової репутації, методи та інструменти розрахунку. Он-лайн репутаційний менеджмент. Репутаційні ризики. Управління діловою репутацією керівника та працівника
Методи та критерії оцінювання:
Поточний контроль (30%):
-робота на практичних заняттях;
-робота на лабораторних заняттях.
Екзаменаційний контроль (70%):
-письмова компонента;
-усна компонента.
Рекомендована література: 1.Балабанова Л.В., Приходченко Я.В. Бренд-менеджмент підприємств на основі маркетингу: [навч. посібник].Донецьк : ДонНУЕТ, 2011. 287 с.
2. Дерев'янко О. Г. Репутаційний менеджмент підприємств: теорія, методологія, практика : монограф. К. : Видавництво "ДКС центр", 2016. 471 с.
3. Дуброва О. С. Ділова репутація підприємства: практичні аспекти управління. Економіка та держава, 2009, № 12. С. 38–41.
4. Золенко А. С. Вплив онлайн-репутації підприємства на ефективність його функціонування. Управління стійким розвитком економіки: теоретичні і практичні аспекти : колективна монографія за редакцією В. В. Прохорової. Х. : Вид.: Іванченка І. С., 2018. С. 258–264.
Репутаційний digital-менеджмент (курсовий проєкт)
Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.075.04.E.049
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор:
к.е.н., доц. Карпій О.П.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу.
Вміти адаптовувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта.
Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності.
Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації.
Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень.
Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів.
Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм.
Керувати маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта, а також його підрозділів, груп і мереж, визначати критерії та показники її оцінювання.
Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення.
Формування інформаційних вхідних та вихідних потоків з використанням мережі інтернет.
Вміння планувати та реалізувати крос-платформну координацію маркетингових комунікацій в мережі Інтернет
Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються.
Використання іноземних мов у професійній діяльності.
Здатність адаптуватись до нових непередбачуваних ситуацій та приймати оперативні рішення;
Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань;
Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи, самостійно приймати рішення, досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити:
Соціальна відповідальність у маркетингу
Маркетинговий менеджмент
Управління цифровим контентом
Стратегічний маркетинг
Короткий зміст навчальної програми: Поняття ділової репутації. Параметри ділової репутації. Інформаційна основа репутації та її інструменти. Способи формування репутації. Оцінювання ділової репутації, методи та інструменти розрахунку. Он-лайн репутаційний менеджмент. Репутаційні ризики. Управління діловою репутацією керівника та працівника
Методи та критерії оцінювання: Порядок та критерії виставлення оцінок:
88-100 балів – атестований з оцінкою відмінно;
71-87 балів – атестований з оцінкою добре;
50-70 балів – атестований з оцінкою задовільно;
26-49 балів – не атестований;
0-26 балів – не атестований з оцінкою незадовільно.
Рекомендована література: 1.Балабанова Л.В., Приходченко Я.В. Бренд-менеджмент підприємств на основі маркетингу: [навч. посібник].Донецьк : ДонНУЕТ, 2011. 287 с.
2. Дерев'янко О. Г. Репутаційний менеджмент підприємств: теорія, методологія, практика : монограф. К. : Видавництво "ДКС центр", 2016. 471 с.
3. Дуброва О. С. Ділова репутація підприємства: практичні аспекти управління. Економіка та держава, 2009, № 12. С. 38–41.
4. Золенко А. С. Вплив онлайн-репутації підприємства на ефективність його функціонування. Управління стійким розвитком економіки: теоретичні і практичні аспекти : колективна монографія за редакцією В. В. Прохорової. Х. : Вид.: Іванченка І. С., 2018. С. 258–264.