Рекламний менеджмент

Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.075.01.O.025
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Назар Глинський
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності. Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами. Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів. Керувати маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта, а також його підрозділів, груп і мереж, визначати критерії та показники її оцінювання. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку. Знати та розуміти важливість соціальної відповідальності за прийняті рішення, дотримуватись морально-культурних цінностей. Інтегрувати та застосовувати методологію та інструментарій комунікативного впливу на цільову аудиторію з метою досягнення заданого результату. Вміти визначати цільову аудиторію заходів просування, формувати та реалізувати медіакампанії на принципах омніканальності, визначати їхні проміжні та підсумкові результати. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. Прийняття рішень у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування. Відповідальність за розвиток професійного знання і практик, оцінку стратегічного розвитку команди. Здатність до подальшого навчання, яке значною мірою є автономним та самостійним.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити: Соціальна відповідальні у маркетингу кореквізити: Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи, виконання та захист магістерської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Сутність рекламного менеджменту. Еволюція реклами. Типологія реклами. Організація рекламної діяльності. Психологічні основи рекламного менеджменту. Рекламна творчість (креатив). Вибір засобів розповсюдження рекламної інформації (медіапланування). Інтегровані маркетингові комунікації на місці продажу (мерчандайзинг). Корпоративна реклама як засіб формування іміджу підприємства. Рекламні дослідження. Визначення ефективності рекламної кампанії та контролювання її результатів.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (30%): робота на практичних заняттях, усне опитування; заочна форма навчання – виконання практичних завдань, виконання та захист контрольної роботи. Підсумковий контроль (70 %, екзамен): письмова компонента – 55%, усна компонента – 15%.
Рекомендована література: 1. Балабанова Л.В., Юзик Л. Рекламний менеджмент: підручник. – К.: ЦУЛ, 2013. – 392 с. 2. Закон України «Про рекламу» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show 3. Власов П. Психология в рекламе. – Харків: 2017. – 376 с. 4. Міжнародний кодекс рекламної практики [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show. 5. Рекламний менеджмент: теорія і практика. / Т.Г. Діброва, С.О. Солнцев, К.В. Бажеріна. – Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського. 2018. – 300 с. 6. Geskey R. D. Media Planning & Buying In the 21st Century. – Scotts Valley: Create Space Independent Publishing Platform, 2014. – 686 p. 7. Young M. Ogilvy on Advertising in the Digital Age. – Bloomsbury: Bloomsbury, 2018. – 534 p.

Рекламний менеджмент (курсовий проєкт)

Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.075.01.O.026
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Назар Глинський
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності. Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами. Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення. Знати та розуміти важливість соціальної відповідальності за прийняті рішення, дотримуватись морально-культурних цінностей. Інтегрувати та застосовувати методологію та інструментарій комунікативного впливу на цільову аудиторію з метою досягнення заданого результату. Вміти визначати цільову аудиторію заходів просування, формувати та реалізувати медіа-кампанії на принципах омніканальності, визначати їхні проміжні та підсумкові результати. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. Прийняття рішень у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування. Здатність до подальшого навчання, яке значною мірою є автономним та самостійним.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити: Рекламний менеджмент кореквізити: Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи, виконання та захист магістерської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Вступ. 1. Аналіз маркетингової ситуації. 2. Визначення цільової аудиторії і розроблення концепції товару. 3. Вибір засобів розповсюдження реклами. 4. Створення рекламного звернення. 5. Складання графіка рекламної кампанії та визначення рекламного бюджету. Висновки. Список використаної літератури.
Методи та критерії оцінювання: Підсумковий контроль (100%, залік): виконання і захист курсового проекту.
Рекомендована література: 1. Глинський Н.Ю. Електронний навчально-методичний комплекс «Рекламний менеджмент» / Н.Ю. Глинський, Л.А. Мороз [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://vns.lp.edu.ua/course/view.php?id=11392. 2. Балабанова Л.В., Юзик Л. Рекламний менеджмент: підручник. – К.: ЦУЛ, 2013. – 392 с. 3. Закон України «Про рекламу» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show 4. Власов П. Психология в рекламе. – Харків: 2017. – 376 с. 5. Міжнародний кодекс рекламної практики [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show. 6. Ромат Е.В., Сендеров Д.В. Реклама. – С-Пб: «Питер», 2017. – 512 с. 7. Рекламний менеджмент: теорія і практика. / Т.Г. Діброва, С.О. Солнцев, К.В. Бажеріна. – Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського. 2018. – 300 с. 8. Geskey R. D. Media Planning & Buying In the 21st Century. – Scotts Valley: Create Space Independent Publishing Platform, 2014. – 686 p. 9. Young M. Ogilvy on Advertising in the Digital Age. – Bloomsbury: Bloomsbury, 2018. – 534 p.