Наукові дослідження та семінари за їх тематикою

Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.075.01.E.030
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: Лабораторні заняття – к.е.н., доцент Гірна О.Б., к.е.н., доц. Глинський Н.Ю.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: ПРН1. Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу. ПРН 3. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності. ПРН 5. Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами. ПРН 8. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу ПРН 10. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів. ПРН 11. Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта. ПРН 12. Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм. ПРН 15. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення. ПРН17. Вміти виокремлювати науково-практичні задачі дослідження та вирішувати їх із використанням положень теорій та методології маркетингу, а також загальнонаукових та спеціальних методів дослідження. ПРН18. Вміти оприлюднити результати власних наукових досліджень у фаховому середовищі та презентувати їх із застосуванням сучасних технічних засобів. ПРНС 1.1. Вміти аналізувати і структурувати проблеми управління матеріальними та інформаційними потоками підприємств, організацій, установ, приймати ефективні управлінські рішення і забезпечувати їх реалізацію. ПРНС 2. Вміти визначати цільову аудиторію заходів просування, формувати та реалізувати медіа-кампанії на принципах омніканальності, визначати їхні проміжні та підсумкові результати. КОМ1. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. КОМ2. Використання іноземних мов у професійній діяльності. АіВ3. Здатність до подальшого навчання, яке значною мірою є автономним та самостійним.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Необхідні обов'язкові попередні та супутні модулі: – кореквізит: спецкурс із наукових досліджень спеціальності; практикум із підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей; навчально-дослідницька практика
Короткий зміст навчальної програми: Аналіз наукових статей у виданнях Open source (бази даних Scopus і Web of Science ). Інформаційне забезпечення для проведення Оксфорської дебати на задану тематику. Ретроспективний аналіз наукових здобутків Нобелівських лауреатів з економіки. Проведення порівняльного аналізу магістерських освітніх програм за спеціальністю «Маркетинг» в українських та закордонних вищих навчальних закладах
Методи та критерії оцінювання: 1. Поточний контроль роботи студента: - оцінювання знань студентів на лабораторних заняттях (оцінювання виконання лабораторних робіт та завдань під час заняття; правильність обчислень, коректність висновків та рекомендацій; правильність, повнота та лаконічність відповіді під час захисту роботи). 2. Семестровий контроль: оцінювання знань студентів здійснюється за результатами поточної роботи.
Рекомендована література: 1. Важинський С.Е., Щербак Т. І. Методика та організація наукових досліджень : навч. посіб. Суми: СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. 260 с. 2. Гірна О.Б. Спецкурс з наукових досліджень спеціальності: навч.посіб. – Львів: «ГАЛИЧ-ПРЕС», 2022. 132 с. 3. Гуторов О.І. Методологія та організація наукових досліджень: навч.посіб. Х.: ХНАУ, 2017. 272с. 4.Григорук, П. М. Методологія і організація наукових досліджень: навчальний посібник/ П. М. Григорук, Н. А. Хрущ . Київ : Кондор, 2017 . 206 с. 5. Гюлєв Н. У., Давідіч Ю. О., Рославцев Д. М. Методологія та організація наукових досліджень: конспект лекцій (для студентів 5 курсу денної і 6 курсу заочної форм навчання за спеціальністю 8.03060107 – Логістика). Харків: ХНУМГ, 2015. 44 с. 6. Зав’ялова Т.В. Глосарій термів та понять з курсу «Основи наукових досліджень»: навч.-метод. вид. Непша. Мелітополь : ТОВ Колор Принт, 2019. 84 с. 7. Клименко М.О., Петрук В.Г., Мокін В.Б., Вознюк Н.М. Методологія та організація наукових досліджень (в екології): підручник / М.О. Клименко, В.Г. Петрук, В.Б. Мокін, Н.М. Вознюк, видавництво «Олді+», 2019. – 474 с. 8. Ладанюк А. П., Власенко Л.О., Кишенько В.Д. Методологія наукових досліджень: навч. посібник / А. П. Ладанюк, Л.О. Власенко, В.Д. Кишенько. К.: Ліра-К, 2018. 352 с. 9. Мальська М., Паньків Н. Основи наукових досліджень: навч.посібник. Львів: Видавництво ЛНУ ім.І.Франка, 2020. 226с. 10. Методологія наукових досліджень:навч.посібник/ А.П. Ладанюк, Л.О. Власенко, В.Л. Кишенько. К.: Ліра К, 2018. 352с. 11. Основи наукових досліджень/ М.Корягін, В.Чік. К.: Алерта, 2019. 492с. 12. Швець Ф.Д. Методологія та організація наукових досліджень: навч.посібник. Віче: НУВГП, 2016. 151с.

Наукові дослідження та семінари за їх тематикою

Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.075.01.E.040
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: Лабораторні заняття – к.е.н., доцент Гірна О.Б., к.е.н., доц. Глинський Н.Ю.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: ПРН1. Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу. ПРН 3. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності. ПРН 5. Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами. ПРН 8. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу ПРН 10. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів. ПРН 11. Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта. ПРН 12. Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм. ПРН 15. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення. ПРН17. Вміти виокремлювати науково-практичні задачі дослідження та вирішувати їх із використанням положень теорій та методології маркетингу, а також загальнонаукових та спеціальних методів дослідження. ПРН18. Вміти оприлюднити результати власних наукових досліджень у фаховому середовищі та презентувати їх із застосуванням сучасних технічних засобів. ПРНС 1.1. Вміти аналізувати і структурувати проблеми управління матеріальними та інформаційними потоками підприємств, організацій, установ, приймати ефективні управлінські рішення і забезпечувати їх реалізацію. ПРНС 5. Вміти органічно та ефективно поєднувати інструменти маркетингової товарної, цінової, комунікаційної та політики розподілу торговельного підприємства. КОМ1. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. КОМ2. Використання іноземних мов у професійній діяльності. АіВ3. Здатність до подальшого навчання, яке значною мірою є автономним та самостійним.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Необхідні обов'язкові попередні та супутні модулі: – кореквізит: спецкурс із наукових досліджень спеціальності; практикум із підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей; навчально-дослідницька практика
Короткий зміст навчальної програми: Аналіз наукових статей у виданнях Open source (бази даних Scopus і Web of Science ). Інформаційне забезпечення для проведення Оксфорської дебати на задану тематику. Ретроспективний аналіз наукових здобутків Нобелівських лауреатів з економіки. Проведення порівняльного аналізу магістерських освітніх програм за спеціальністю «Маркетинг» в українських та закордонних вищих навчальних закладах
Методи та критерії оцінювання: 1. Поточний контроль роботи студента: - оцінювання знань студентів на лабораторних заняттях (оцінювання виконання лабораторних робіт та завдань під час заняття; правильність обчислень, коректність висновків та рекомендацій; правильність, повнота та лаконічність відповіді під час захисту роботи). 2. Семестровий контроль: оцінювання знань студентів здійснюється за результатами поточної роботи.
Рекомендована література: 1. Важинський С.Е., Щербак Т. І. Методика та організація наукових досліджень : навч. посіб. Суми: СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. 260 с. 2. Гірна О.Б. Спецкурс з наукових досліджень спеціальності: навч.посіб. – Львів: «ГАЛИЧ-ПРЕС», 2022. 132 с. 3. Гуторов О.І. Методологія та організація наукових досліджень: навч.посіб. Х.: ХНАУ, 2017. 272с. 4.Григорук, П. М. Методологія і організація наукових досліджень: навчальний посібник/ П. М. Григорук, Н. А. Хрущ . Київ : Кондор, 2017 . 206 с. 5. Гюлєв Н. У., Давідіч Ю. О., Рославцев Д. М. Методологія та організація наукових досліджень: конспект лекцій (для студентів 5 курсу денної і 6 курсу заочної форм навчання за спеціальністю 8.03060107 – Логістика). Харків: ХНУМГ, 2015. 44 с. 6. Зав’ялова Т.В. Глосарій термів та понять з курсу «Основи наукових досліджень»: навч.-метод. вид. Непша. Мелітополь : ТОВ Колор Принт, 2019. 84 с. 7. Клименко М.О., Петрук В.Г., Мокін В.Б., Вознюк Н.М. Методологія та організація наукових досліджень (в екології): підручник / М.О. Клименко, В.Г. Петрук, В.Б. Мокін, Н.М. Вознюк, видавництво «Олді+», 2019. – 474 с. 8. Ладанюк А. П., Власенко Л.О., Кишенько В.Д. Методологія наукових досліджень: навч. посібник / А. П. Ладанюк, Л.О. Власенко, В.Д. Кишенько. К.: Ліра-К, 2018. 352 с. 9. Мальська М., Паньків Н. Основи наукових досліджень: навч.посібник. Львів: Видавництво ЛНУ ім.І.Франка, 2020. 226с. 10. Методологія наукових досліджень:навч.посібник/ А.П. Ладанюк, Л.О. Власенко, В.Л. Кишенько. К.: Ліра К, 2018. 352с. 11. Основи наукових досліджень/ М.Корягін, В.Чік. К.: Алерта, 2019. 492с. 12. Швець Ф.Д. Методологія та організація наукових досліджень: навч.посібник. Віче: НУВГП, 2016. 151с.

Наукові дослідження та семінари за їх тематикою

Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.075.01.E.045
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: Лабораторні заняття – к.е.н., доцент Гірна О.Б., к.е.н., доц. Глинський Н.Ю.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: ПРН1. Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу. ПРН 3. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності. ПРН 5. Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами. ПРН 8. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу ПРН 10. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів. ПРН 11. Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта. ПРН 12. Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм. ПРН 15. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення. ПРН17. Вміти виокремлювати науково-практичні задачі дослідження та вирішувати їх із використанням положень теорій та методології маркетингу, а також загальнонаукових та спеціальних методів дослідження. ПРН18. Вміти оприлюднити результати власних наукових досліджень у фаховому середовищі та презентувати їх із застосуванням сучасних технічних засобів. ПРНС 1.1. Вміти аналізувати і структурувати проблеми управління матеріальними та інформаційними потоками підприємств, організацій, установ, приймати ефективні управлінські рішення і забезпечувати їх реалізацію. ПРНС 8. Уміти демонструвати поглиблені знання методичного інструментарію оцінювання маркетингових рішень, їх впливу на фінансові показники логістичної діяльності підприємства та його ринкові позиції. КОМ1. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. КОМ2. Використання іноземних мов у професійній діяльності. АіВ3. Здатність до подальшого навчання, яке значною мірою є автономним та самостійним.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Необхідні обов'язкові попередні та супутні модулі: – кореквізит: спецкурс із наукових досліджень спеціальності; практикум із підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей; навчально-дослідницька практика
Короткий зміст навчальної програми: Аналіз наукових статей у виданнях Open source (бази даних Scopus і Web of Science ). Інформаційне забезпечення для проведення Оксфорської дебати на задану тематику. Ретроспективний аналіз наукових здобутків Нобелівських лауреатів з економіки. Проведення порівняльного аналізу магістерських освітніх програм за спеціальністю «Маркетинг» в українських та закордонних вищих навчальних закладах
Методи та критерії оцінювання: 1. Поточний контроль роботи студента: - оцінювання знань студентів на лабораторних заняттях (оцінювання виконання лабораторних робіт та завдань під час заняття; правильність обчислень, коректність висновків та рекомендацій; правильність, повнота та лаконічність відповіді під час захисту роботи). 2. Семестровий контроль: оцінювання знань студентів здійснюється за результатами поточної роботи.
Рекомендована література: 1. Важинський С.Е., Щербак Т. І. Методика та організація наукових досліджень : навч. посіб. Суми: СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. 260 с. 2. Гірна О.Б. Спецкурс з наукових досліджень спеціальності: навч.посіб. – Львів: «ГАЛИЧ-ПРЕС», 2022. 132 с. 3. Гуторов О.І. Методологія та організація наукових досліджень: навч.посіб. Х.: ХНАУ, 2017. 272с. 4.Григорук, П. М. Методологія і організація наукових досліджень: навчальний посібник/ П. М. Григорук, Н. А. Хрущ . Київ : Кондор, 2017 . 206 с. 5. Гюлєв Н. У., Давідіч Ю. О., Рославцев Д. М. Методологія та організація наукових досліджень: конспект лекцій (для студентів 5 курсу денної і 6 курсу заочної форм навчання за спеціальністю 8.03060107 – Логістика). Харків: ХНУМГ, 2015. 44 с. 6. Зав’ялова Т.В. Глосарій термів та понять з курсу «Основи наукових досліджень»: навч.-метод. вид. Непша. Мелітополь : ТОВ Колор Принт, 2019. 84 с. 7. Клименко М.О., Петрук В.Г., Мокін В.Б., Вознюк Н.М. Методологія та організація наукових досліджень (в екології): підручник / М.О. Клименко, В.Г. Петрук, В.Б. Мокін, Н.М. Вознюк, видавництво «Олді+», 2019. – 474 с. 8. Ладанюк А. П., Власенко Л.О., Кишенько В.Д. Методологія наукових досліджень: навч. посібник / А. П. Ладанюк, Л.О. Власенко, В.Д. Кишенько. К.: Ліра-К, 2018. 352 с. 9. Мальська М., Паньків Н. Основи наукових досліджень: навч.посібник. Львів: Видавництво ЛНУ ім.І.Франка, 2020. 226с. 10. Методологія наукових досліджень:навч.посібник/ А.П. Ладанюк, Л.О. Власенко, В.Л. Кишенько. К.: Ліра К, 2018. 352с. 11. Основи наукових досліджень/ М.Корягін, В.Чік. К.: Алерта, 2019. 492с. 12. Швець Ф.Д. Методологія та організація наукових досліджень: навч.посібник. Віче: НУВГП, 2016. 151с.

Наукові дослідження та семінари за їх тематикою

Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.075.01.E.035
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: Лабораторні заняття – к.е.н., доцент Гірна О.Б., к.е.н., доц. Глинський Н.Ю.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: ПРН1. Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу. ПРН 3. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності. ПРН 5. Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами. ПРН 8. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу ПРН 10. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів. ПРН 11. Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта. ПРН 12. Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм. ПРН 15. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення. ПРН17. Вміти виокремлювати науково-практичні задачі дослідження та вирішувати їх із використанням положень теорій та методології маркетингу, а також загальнонаукових та спеціальних методів дослідження. ПРН18. Вміти оприлюднити результати власних наукових досліджень у фаховому середовищі та презентувати їх із застосуванням сучасних технічних засобів. ПРНС 1.1. Вміти аналізувати і структурувати проблеми управління матеріальними та інформаційними потоками підприємств, організацій, установ, приймати ефективні управлінські рішення і забезпечувати їх реалізацію. ПРНС 2. Вміти визначати цільову аудиторію заходів просування, формувати та реалізувати медіа-кампанії на принципах омніканальності, визначати їхні проміжні та підсумкові результати. КОМ1. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. КОМ2. Використання іноземних мов у професійній діяльності. АіВ3. Здатність до подальшого навчання, яке значною мірою є автономним та самостійним.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Необхідні обов'язкові попередні та супутні модулі: – кореквізит: спецкурс із наукових досліджень спеціальності; практикум із підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей; навчально-дослідницька практика
Короткий зміст навчальної програми: Аналіз наукових статей у виданнях Open source (бази даних Scopus і Web of Science ). Інформаційне забезпечення для проведення Оксфорської дебати на задану тематику. Ретроспективний аналіз наукових здобутків Нобелівських лауреатів з економіки. Проведення порівняльного аналізу магістерських освітніх програм за спеціальністю «Маркетинг» в українських та закордонних вищих навчальних закладах
Методи та критерії оцінювання: 1. Поточний контроль роботи студента: - оцінювання знань студентів на лабораторних заняттях (оцінювання виконання лабораторних робіт та завдань під час заняття; правильність обчислень, коректність висновків та рекомендацій; правильність, повнота та лаконічність відповіді під час захисту роботи). 2. Семестровий контроль: оцінювання знань студентів здійснюється за результатами поточної роботи.
Рекомендована література: 1. Важинський С.Е., Щербак Т. І. Методика та організація наукових досліджень : навч. посіб. Суми: СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. 260 с. 2. Гірна О.Б. Спецкурс з наукових досліджень спеціальності: навч.посіб. – Львів: «ГАЛИЧ-ПРЕС», 2022. 132 с. 3. Гуторов О.І. Методологія та організація наукових досліджень: навч.посіб. Х.: ХНАУ, 2017. 272с. 4.Григорук, П. М. Методологія і організація наукових досліджень: навчальний посібник/ П. М. Григорук, Н. А. Хрущ . Київ : Кондор, 2017 . 206 с. 5. Гюлєв Н. У., Давідіч Ю. О., Рославцев Д. М. Методологія та організація наукових досліджень: конспект лекцій (для студентів 5 курсу денної і 6 курсу заочної форм навчання за спеціальністю 8.03060107 – Логістика). Харків: ХНУМГ, 2015. 44 с. 6. Зав’ялова Т.В. Глосарій термів та понять з курсу «Основи наукових досліджень»: навч.-метод. вид. Непша. Мелітополь : ТОВ Колор Принт, 2019. 84 с. 7. Клименко М.О., Петрук В.Г., Мокін В.Б., Вознюк Н.М. Методологія та організація наукових досліджень (в екології): підручник / М.О. Клименко, В.Г. Петрук, В.Б. Мокін, Н.М. Вознюк, видавництво «Олді+», 2019. – 474 с. 8. Ладанюк А. П., Власенко Л.О., Кишенько В.Д. Методологія наукових досліджень: навч. посібник / А. П. Ладанюк, Л.О. Власенко, В.Д. Кишенько. К.: Ліра-К, 2018. 352 с. 9. Мальська М., Паньків Н. Основи наукових досліджень: навч.посібник. Львів: Видавництво ЛНУ ім.І.Франка, 2020. 226с. 10. Методологія наукових досліджень:навч.посібник/ А.П. Ладанюк, Л.О. Власенко, В.Л. Кишенько. К.: Ліра К, 2018. 352с. 11. Основи наукових досліджень/ М.Корягін, В.Чік. К.: Алерта, 2019. 492с. 12. Швець Ф.Д. Методологія та організація наукових досліджень: навч.посібник. Віче: НУВГП, 2016. 151с.

Наукові дослідження та семінари за їх тематикою

Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.075.04.E.053
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: Лабораторні заняття – к.е.н., доцент Гірна О.Б., к.е.н., доц. Глинський Н.Ю.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: ПРН1. Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу. ПРН 3. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності. ПРН 5. Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами. ПРН 8. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу ПРН 10. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів. ПРН 11. Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта. ПРН 12. Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм. ПРН 15. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення. ПРН17. Вміти виокремлювати науково-практичні задачі дослідження та вирішувати їх із використанням положень теорій та методології маркетингу, а також загальнонаукових та спеціальних методів дослідження. ПРН18. Вміти оприлюднити результати власних наукових досліджень у фаховому середовищі та презентувати їх із застосуванням сучасних технічних засобів. ПРНС 1.1. Вміти аналізувати і структурувати проблеми управління матеріальними та інформаційними потоками підприємств, організацій, установ, приймати ефективні управлінські рішення і забезпечувати їх реалізацію. ПРНС 11. Вміння планувати та реалізувати крос-платформну координацію маркетингових комунікацій в мережі Інтернет КОМ1. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. КОМ2. Використання іноземних мов у професійній діяльності. АіВ3. Здатність до подальшого навчання, яке значною мірою є автономним та самостійним.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Необхідні обов'язкові попередні та супутні модулі: – кореквізит: спецкурс із наукових досліджень спеціальності; практикум із підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей; навчально-дослідницька практика
Короткий зміст навчальної програми: Аналіз наукових статей у виданнях Open source (бази даних Scopus і Web of Science ). Інформаційне забезпечення для проведення Оксфорської дебати на задану тематику. Ретроспективний аналіз наукових здобутків Нобелівських лауреатів з економіки. Проведення порівняльного аналізу магістерських освітніх програм за спеціальністю «Маркетинг» в українських та закордонних вищих навчальних закладах
Методи та критерії оцінювання: 1. Поточний контроль роботи студента: - оцінювання знань студентів на лабораторних заняттях (оцінювання виконання лабораторних робіт та завдань під час заняття; правильність обчислень, коректність висновків та рекомендацій; правильність, повнота та лаконічність відповіді під час захисту роботи). 2. Семестровий контроль: оцінювання знань студентів здійснюється за результатами поточної роботи.
Рекомендована література: 1. Важинський С.Е., Щербак Т. І. Методика та організація наукових досліджень : навч. посіб. Суми: СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. 260 с. 2. Гірна О.Б. Спецкурс з наукових досліджень спеціальності: навч.посіб. – Львів: «ГАЛИЧ-ПРЕС», 2022. 132 с. 3. Гуторов О.І. Методологія та організація наукових досліджень: навч.посіб. Х.: ХНАУ, 2017. 272с. 4.Григорук, П. М. Методологія і організація наукових досліджень: навчальний посібник/ П. М. Григорук, Н. А. Хрущ . Київ : Кондор, 2017 . 206 с. 5. Гюлєв Н. У., Давідіч Ю. О., Рославцев Д. М. Методологія та організація наукових досліджень: конспект лекцій (для студентів 5 курсу денної і 6 курсу заочної форм навчання за спеціальністю 8.03060107 – Логістика). Харків: ХНУМГ, 2015. 44 с. 6. Зав’ялова Т.В. Глосарій термів та понять з курсу «Основи наукових досліджень»: навч.-метод. вид. Непша. Мелітополь : ТОВ Колор Принт, 2019. 84 с. 7. Клименко М.О., Петрук В.Г., Мокін В.Б., Вознюк Н.М. Методологія та організація наукових досліджень (в екології): підручник / М.О. Клименко, В.Г. Петрук, В.Б. Мокін, Н.М. Вознюк, видавництво «Олді+», 2019. – 474 с. 8. Ладанюк А. П., Власенко Л.О., Кишенько В.Д. Методологія наукових досліджень: навч. посібник / А. П. Ладанюк, Л.О. Власенко, В.Д. Кишенько. К.: Ліра-К, 2018. 352 с. 9. Мальська М., Паньків Н. Основи наукових досліджень: навч.посібник. Львів: Видавництво ЛНУ ім.І.Франка, 2020. 226с. 10. Методологія наукових досліджень:навч.посібник/ А.П. Ладанюк, Л.О. Власенко, В.Л. Кишенько. К.: Ліра К, 2018. 352с. 11. Основи наукових досліджень/ М.Корягін, В.Чік. К.: Алерта, 2019. 492с. 12. Швець Ф.Д. Методологія та організація наукових досліджень: навч.посібник. Віче: НУВГП, 2016. 151с.

Наукові дослідження та семінари за їх тематикою

Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.075.04.E.058
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: Лабораторні заняття – к.е.н., доцент Гірна О.Б., к.е.н., доц. Глинський Н.Ю.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: ПРН1. Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу. ПРН 3. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності. ПРН 5. Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами. ПРН 8. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу ПРН 10. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів. ПРН 11. Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта. ПРН 12. Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм. ПРН 15. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення. ПРН17. Вміти виокремлювати науково-практичні задачі дослідження та вирішувати їх із використанням положень теорій та методології маркетингу, а також загальнонаукових та спеціальних методів дослідження. ПРН18. Вміти оприлюднити результати власних наукових досліджень у фаховому середовищі та презентувати їх із застосуванням сучасних технічних засобів. ПРНС 1.1. Вміти аналізувати і структурувати проблеми управління матеріальними та інформаційними потоками підприємств, організацій, установ, приймати ефективні управлінські рішення і забезпечувати їх реалізацію. ПРНС 14. Здатність до інтеграції маркетингових комунікацій в електронних медіа для забезпечення системності заходів просування. КОМ1. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. КОМ2. Використання іноземних мов у професійній діяльності. АіВ3. Здатність до подальшого навчання, яке значною мірою є автономним та самостійним.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Необхідні обов'язкові попередні та супутні модулі: – кореквізит: спецкурс із наукових досліджень спеціальності; практикум із підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей; навчально-дослідницька практика
Короткий зміст навчальної програми: Аналіз наукових статей у виданнях Open source (бази даних Scopus і Web of Science ). Інформаційне забезпечення для проведення Оксфорської дебати на задану тематику. Ретроспективний аналіз наукових здобутків Нобелівських лауреатів з економіки. Проведення порівняльного аналізу магістерських освітніх програм за спеціальністю «Маркетинг» в українських та закордонних вищих навчальних закладах
Методи та критерії оцінювання: 1. Поточний контроль роботи студента: - оцінювання знань студентів на лабораторних заняттях (оцінювання виконання лабораторних робіт та завдань під час заняття; правильність обчислень, коректність висновків та рекомендацій; правильність, повнота та лаконічність відповіді під час захисту роботи). 2. Семестровий контроль: оцінювання знань студентів здійснюється за результатами поточної роботи.
Рекомендована література: 1. Важинський С.Е., Щербак Т. І. Методика та організація наукових досліджень : навч. посіб. Суми: СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. 260 с. 2. Гірна О.Б. Спецкурс з наукових досліджень спеціальності: навч.посіб. – Львів: «ГАЛИЧ-ПРЕС», 2022. 132 с. 3. Гуторов О.І. Методологія та організація наукових досліджень: навч.посіб. Х.: ХНАУ, 2017. 272с. 4.Григорук, П. М. Методологія і організація наукових досліджень: навчальний посібник/ П. М. Григорук, Н. А. Хрущ . Київ : Кондор, 2017 . 206 с. 5. Гюлєв Н. У., Давідіч Ю. О., Рославцев Д. М. Методологія та організація наукових досліджень: конспект лекцій (для студентів 5 курсу денної і 6 курсу заочної форм навчання за спеціальністю 8.03060107 – Логістика). Харків: ХНУМГ, 2015. 44 с. 6. Зав’ялова Т.В. Глосарій термів та понять з курсу «Основи наукових досліджень»: навч.-метод. вид. Непша. Мелітополь : ТОВ Колор Принт, 2019. 84 с. 7. Клименко М.О., Петрук В.Г., Мокін В.Б., Вознюк Н.М. Методологія та організація наукових досліджень (в екології): підручник / М.О. Клименко, В.Г. Петрук, В.Б. Мокін, Н.М. Вознюк, видавництво «Олді+», 2019. – 474 с. 8. Ладанюк А. П., Власенко Л.О., Кишенько В.Д. Методологія наукових досліджень: навч. посібник / А. П. Ладанюк, Л.О. Власенко, В.Д. Кишенько. К.: Ліра-К, 2018. 352 с. 9. Мальська М., Паньків Н. Основи наукових досліджень: навч.посібник. Львів: Видавництво ЛНУ ім.І.Франка, 2020. 226с. 10. Методологія наукових досліджень:навч.посібник/ А.П. Ладанюк, Л.О. Власенко, В.Л. Кишенько. К.: Ліра К, 2018. 352с. 11. Основи наукових досліджень/ М.Корягін, В.Чік. К.: Алерта, 2019. 492с. 12. Швець Ф.Д. Методологія та організація наукових досліджень: навч.посібник. Віче: НУВГП, 2016. 151с.