Організація виставкової діяльності

Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.075.00.M.010
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Назар Глинський
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу. Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами. Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку. Вміти визначати цільову аудиторію заходів просування, формувати та реалізувати медіакампанії на принципах омніканальності, визначати їхні проміжні та підсумкові результати. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. Прийняття рішень у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування. Відповідальність за розвиток професійного знання і практик, оцінку стратегічного розвитку команди. Здатність до подальшого навчання, яке значною мірою є автономним та самостійним.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: – Кореквізити: Спецкурс з наукових досліджень спеціальності; Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей; Навчально-дослідницька практика.
Короткий зміст навчальної програми: Теоретичні основи виставкової діяльності. Підготовка до проведення та участі у виставково-ярмаркових заходах. Обладнання у виставковій діяльності. Види та організаційна побудова стендів. Організація роботи стендистів на виставці. Основи комунікації на виставкових заходах. Оформлення результатів роботи виставки (ярмарку).
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (30%): робота на практичних заняттях, усне опитування. Підсумковий контроль (70 %, залік): семестровий контроль.
Рекомендована література: 1. Глинський Н.Ю. Електронний навчально-методичний комплекс «Організація виставкової діяльності»» / Глинський Н.Ю. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: htpp://vns.lp.edu.ua/course/view.php?id=8964. 2. Мороз Л.А., Чухрай Н.І. Маркетинг: Підручник / За ред.. Л.А. Мороз. – Львів: Бухгалтерський центр «Ажур»: 2013. – 232 с. 3. Крикавський Є. В. Маркетингова політика комунікацій: навчальний посібник / Є. В. Крикавський, Л. А. Мороз, К. С. Калинець. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2022. – 136 c. 4. Антонюк Я. М., Шиндировський І. М. Організація виставкової діяльності : навч. посіб. Львів : Вид-во Львів. комерц. акад., 2015. 327 с.