Навчально-дослідницька практика

Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.075.00.O.020
Кількість кредитів: 7.50
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: д.е.н., професор Бочко Олена Юріївна
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Програмні результати навчання: ПРН1. Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу. ПРН 3. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності. ПРН 5. Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами. ПРН 8. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу ПРН 10. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів. ПРН 15. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення. ПРН17. Вміти виокремлювати науково-практичні задачі дослідження та вирішувати їх із використанням положень теорій та методології маркетингу, а також загальнонаукових та спеціальних методів дослідження. ПРН18. Вміти оприлюднити результати власних наукових досліджень у фаховому середовищі та презентувати їх із застосуванням сучасних технічних засобів. ПРН19. Застосовувати педагогічні технології та проводити заняття з фахових навчальних дисциплін відповідно до чинного законодавства. КОМ1. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. КОМ2. Використання іноземних мов у професійній діяльності. АіВ2. Відповідальність за розвиток професійного знання і практик, оцінку стратегічного розвитку команди. АіВ3. Здатність до подальшого навчання, яке значною міроює автономним та самостійним.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізит: Наукові дослідження та семінари за їх тематикою, Спецкурс з наукових досліджень спеціальності, Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей Кореквізити: Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: Проходження навчально-дослідницької практики передбачає глибоке і багатоаспектне (комплексне) дослідження об’єкта – кафедри, обраного базою практики, за усіма напрямами її наукової діяльності, виявлення проблем та перспектив її розвитку. Під час проходження практики здобувачі вищої освіти повинні підготувати наукову доповідь, розробити кейс за науковими напрямами кафедри та підготувати наукову статтю чи тези чи написати наукову роботу. Особливістю науково-дослідної роботи здобувачів вищої освіти є її спрямованість на вирішення аналітичних і дослідницьких завдань, необхідних для виконання магістерської кваліфікаційної роботи.
Методи та критерії оцінювання: • написання звіту (80%) – письмова форма, • контрольний захід (20 %, захист звіту, залік) - усна форма.
Рекомендована література: 1. Гуторов О.І. Методологія та організація наукових досліджень: навч. посібник. Харків, 2017. 272 с. 2. Корягін М., Чік В. Основи наукових досліджень: навч. посібник. Київ, 2019. 492 с. 3. Ладанюк А.П., Власенко Л.О., Кишенько В.Л. Методологія наукових досліджень. Київ, 2018. 352 с. 4. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст: монографія / за ред. Н.В. Карпенко. Київ, 2016. 252 с. 5. Цифровий маркетинг – модель маркетингу ХХІ сторіччя: монографія / М.А. Окландер та ін. Одеса, 2017. 292 с.