Прямий маркетинг

Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.075.01.E.033
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: доц. Балик У.О.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Вміти адаптовувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення. Вміти здійснювати заходи з системної оптимізації діяльності підприємства у сфері обслуговування клієнтів. Знати сучасні концепції та технології комплексного обслуговування споживачів із використанням критеріїв системної оптимізації роботи ринкового суб’єкта. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обгрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізит: соціальна відповідальність бізнесу, маркетинговий менеджмент, логістичний менеджмент, маркетингова політика розподілу
Короткий зміст навчальної програми: Прямий маркетинг як елемент комплексу маркетингових комунікацій. Переваги та недоліки інформаційних засобів прямого маркетингу. Прямий маркетинг на ринку зв'язку. Прямий маркетинг в індустрії бізнесу. Нові технології продаж і вибір оптимальних носіїв реклами. Прямий маркетинг товарів виробничого призначення. Принципи планування програм лояльності.
Методи та критерії оцінювання: - форми: денна, заочна, екстернат. - методи: лекції, практичні заняття, самостійна робота.
Рекомендована література: 1. Бачило С.В. Директ-маркетинг: учебно-практическое пособие / С.В. Бачило, И.В. Есинова, Л. А. Мишина. – Харьков: Дашков и Ко, 2008. – 212 с. 2. Бонд Є. Прямое попадание: факторы успеха прямого маркетинга / Є. Бонд, М. Стоун, Д. Дейвис. – Харьков: Амалфея, 1998. – 247 с. 3. Фегеле З. Директ-маркетинг: 99 секретов успеха / З. Фегеле. – Харьков: Интерэксперт, 2001. – 85 с. 4. Холланд Г. Директ-маркетинг/ Г. Холланд. Пер. с нем. Бюро переводов «золотая лань». – К.: Вершина, 2006. – 368 с. 5. Дубодєлова А.В. Особливості та проблеми вітчизняного директмаркетингу / А.В. Дубодєлова, О.В. Юринець // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – № 5 (162). – 2008. – с. 365–372. 6. Максимова Т.С. Активізація прямого маркетингу на підставі використання інтегрованих маркетингових комунікацій / Т.С. Максимова // Маркетинг в Україні. Програма ХІ міжнародної наук-практ конф.: зб. тез. – м. Київ, 22–23 жовтня 2010 р. – К.: українська асоціація маркетингу, 2010. – с. 153–154. 7. Овсянников А.А. Типология потребительского поведения : учебн. пособие / А.А. Овсянников, И.И. Петтай, И.М. Римашевская. – К.: Наука, 1989. – 146 с. 8. Поддубная Л. Анализ психологических особнностей преподнесения рекламного материала в директ-маркетинге / Л. Поддубная // Дни директмаркетинга в Украине : лучшие доклады и кейсы. – К.: директ-маркетинговое агентство os-direkt, 2006. – с. 75–81