Захист магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.075.00.O.023
Кількість кредитів: 1.50
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: Всі викладачі кафедри, що мають науковий ступінь.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу. Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів. Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта. Вміти оприлюднити результати власних наукових досліджень у фаховому середовищі та презентувати їх із застосуванням сучасних технічних засобів. Формування інформаційних вхідних та вихідних потоків з використанням мережі інтернет. Здатність до інтеграції маркетингових комунікацій в електронних медіа для забезпечення системності заходів просування. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. Використання іноземних мов у професійній діяльності. Прийняття рішень у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей Навчально-дослідницька практика; Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи, виконання магістерської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: Підготовка магістерської кваліфікаційної роботи до захисту: розробка графічного матеріалу, підписання роботи науковим керівником, консультантами, отримання відгуку з підприємства, відгуку наукового керівника, проходження попереднього захисту, підписання роботи завідувачем кафедри, проходження рецензування. Організація захисту магістерської дипломної роботи: підготовка виступу з доповіддю та ілюстративного матеріалу до неї. Захист магістерської кваліфікаційної роботи: прилюдна доповідь з демонстрацією основних положень результатів дослідження, відповіді на запитання членів державної кваліфікаційної комісії та інших присутніх на захисті фахівців.
Методи та критерії оцінювання: Публічний захист магістерської кваліфікаційної роботи, на підставі якого рішенням державної кваліфікаційної комісії випускнику присвоюється кваліфікація «Магістр з маркетингу» і видається диплом державного зразка. Оцінювання захисту магістерської кваліфікаційної роботи здобувача ОП відбувається за національною шкалою із переведенням у 100-бальну шкалу (за середнім інтервальним значенням шкали оцінювання в Університеті): оцінка "відмінно" – 94 бали; оцінка "добре" - 80 балів; оцінка "задовільно" - 60 балів.
Рекомендована література: Навчально методичний комплекс «Практика за темою МКР та виконання МКР». URL.: https://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=15080».