Маркетинг професійних послуг

Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.075.01.E.031
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: доц. Балик У.О.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Вміти адаптовувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності. Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними. Вміти формувати і вдосконалювати систему маркетингу ринкового суб’єкта. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку. Вміти здійснювати заходи з системної оптимізації діяльності підприємства у сфері обслуговування клієнтів. Знати сучасні концепції та технології комплексного обслуговування споживачів із використанням критеріїв системної оптимізації роботи ринкового суб’єкта.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізит: соціальна відповідальність бізнесу; рекламний менеджмент; стратегічний маркетинг; кореквізити: маркетинг професійних послуг (КП).
Короткий зміст навчальної програми: Зміст і застосування маркетингу професійних послуг. Особливості і роль сфери послуг в сучасній економіці. Особливості маркетингу послуг. Характеристика професійних послуг, їх класифікація. Еволюція сфери послуг. Фактори, що сприяють розвитку сектору послуг в Україні. Відмінність між маркетингом послуг і маркетингом товарів. Маркетинг послуг і маркетинг товарів з використанням послуг. Комплексна оцінка послуги. Оцінка прибутковості складових асортименту послуг. Створення конкурентної позиції підприємства сфери послуг та етапи розробки стратегії позиціонування. Участь клієнта в процесі обслуговування. Послуга як система процесу надання та отримання професійних послуг. Проблеми досягнення необхідної поведінки споживачів із залученням їх до співробітництва. Комплекс маркетингу підприємства та особливості його реалізації у сфері професійних послуг.
Методи та критерії оцінювання: – поточний контроль (30%): розв'язування задач, усне опитування; – підсумковий контроль (70%): модульний та семестровий контроль.
Рекомендована література: 1. Ткаченко Л.В. Маркетинг послуг. Підручник. – Київ: Центр навчальної літератури, 2013. – 192 с. 2. Пащук О.В. Маркетинг послуг: стратегічний підхід: Навчальний посібник. – К.: ВД «Професіонал», 2011. – 560 с. 3. Вачевський М.В., Скотний В.Г. Маркетинг в сферах послуг: Навчальний посібник. – Київ: «Центр навчальної літератури», 2014. – 232 с.

Маркетинг професійних послуг (курсовий проєкт)

Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.075.01.E.034
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: доц. Балик У.О.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Вміти адаптовувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності. Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними. Вміти формувати і вдосконалювати систему маркетингу ринкового суб’єкта. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку. Вміти здійснювати заходи з системної оптимізації діяльності підприємства у сфері обслуговування клієнтів. Знати сучасні концепції та технології комплексного обслуговування споживачів із використанням критеріїв системної оптимізації роботи ринкового суб’єкта.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізит: маркетинг професійних послуг
Короткий зміст навчальної програми: Зміст і застосування маркетингу професійних послуг. Особливості і роль сфери послуг в сучасній економіці. Особливості маркетингу послуг. Характеристика професійних послуг, їх класифікація. Еволюція сфери послуг. Фактори, що сприяють розвитку сектору послуг в Україні. Відмінність між маркетингом послуг і маркетингом товарів. Маркетинг послуг і маркетинг товарів з використанням послуг. Комплексна оцінка послуги. Оцінка прибутковості складових асортименту послуг. Створення конкурентної позиції підприємства сфери послуг та етапи розробки стратегії позиціонування. Участь клієнта в процесі обслуговування. Послуга як система процесу надання та отримання професійних послуг. Проблеми досягнення необхідної поведінки споживачів із залученням їх до співробітництва. Комплекс маркетингу підприємства та особливості його реалізації у сфері професійних послуг.
Методи та критерії оцінювання: – підсумковий контроль (100%): захист індивідуальної роботи.
Рекомендована література: 1. Ткаченко Л.В. Маркетинг послуг. Підручник. – Київ: Центр навчальної літератури, 2013. – 192 с. 2. Пащук О.В. Маркетинг послуг: стратегічний підхід: Навчальний посібник. – К.: ВД «Професіонал», 2011. – 560 с. 3. Вачевський М.В., Скотний В.Г. Маркетинг в сферах послуг: Навчальний посібник. – Київ: «Центр навчальної літератури», 2014. – 232 с.