Комерційна діяльність посередницьких організацій

Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.075.01.E.035
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Мамчин М.М.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Вміти адаптовувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта. Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними. Вміти формувати і вдосконалювати систему маркетингу ринкового суб’єкта. Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень. Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення. Вміти органічно та ефективно поєднувати інструменти маркетингової товарної, цінової, комунікаційної та політики розподілу торговельного підприємства. Знати та розуміти актуальні теоретико-практичні підходи до організації маркетингової політики розподілу та формування оптимальних каналів розподілу товарів. Уміти демонструвати поглиблені знання методичного інструментарію оцінювання маркетингових рішень, їх впливу на фінансові показники логістичної діяльності підприємства та його ринкові позиції. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. Прийняття рішень у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування. Відповідальність за розвиток професійного знання і практик, оцінку стратегічного розвитку команди.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • пререквізити: соціальна відповідальність у маркетингу, маркетинговий менеджмент, маркетингоова політика розподілу • кореквізити: комерційна діяльність посередницьких організацій ( КП )
Короткий зміст навчальної програми: Ринок і комерційна діяльність посередницьких підприємств. Організаційні форми торгових підприємств. Комерційні зв‘язки і договірні відносини посередників, умови продажу і транспортування. Організація закупівель і реалізація продукції та надання додаткових послуг. Матеріально-технічна база комерційної діяльності посередницьких підприємств. Методи оцінювання показників техніко-організаційного рівня посередницьких підприємств та ефективності обслуговування споживачів. Обігові кошти комерційної діяльності й організація розрахунків. Планування витрат комерційної діяльності. Ціноутворення в комерційній діяльності підприємства. Психологія і етика комерційної діяльності.
Методи та критерії оцінювання: • Поточний контроль (30%): усне опитування, контрольна робота. • Підсумковий контроль (70%): тестування, письмово-усна форма.
Рекомендована література: 1. Комерційна діяльність на ринку товарів та послуг (За ред. проф. Апопія В. В., проф. Гончарука Я. А.), Львів, вид-во ЛКА, 2001. – 450 с. 2. Антонюк Я.М., Шиндировський І.М. Комерційна діяльність : навч. посіб. Львів : «Магнолія 2006», 2017. 332с. 3. Комерційна діяльність: підручник / за ред. П.Ю. Балабана. Харків : Світ книг, 2018. 452с. 4. Мамчин М.М., Антонечко О.М., Савченко Ю.Т. Комерційна діяльність посередницьких організацій: Навч. посібник. Львів: Вид-во НУ «Львівська політехніка», 2019. - 185 с. 5. Товарознавсто та комерційна діяльність: підручник / В. Л.Дикаль та ін. ; за ред. В.Л. Дикаля . Харків : УкрДУЗТ , 2018. 362с. 6. Основи підприємництва: підручник / під заг. ред. Н.В.Валінкевич. Житомир: ЖДТУ, 2019. 493с.

Комерційна діяльність посередницьких організацій (курсовий проєкт)

Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.075.01.E.038
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Мамчин М.М.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Вміти адаптовувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта. Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами. Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними. Вміти формувати і вдосконалювати систему маркетингу ринкового суб’єкта. Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень. Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення. Вміти органічно та ефективно поєднувати інструменти маркетингової товарної, цінової, комунікаційної та політики розподілу торговельного підприємства. Знати та розуміти актуальні теоретико-практичні підходи до організації маркетингової політики розподілу та формування оптимальних каналів розподілу товарів. Уміти демонструвати поглиблені знання методичного інструментарію оцінювання маркетингових рішень, їх впливу на фінансові показники логістичної діяльності підприємства та його ринкові позиції. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. Прийняття рішень у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування. Відповідальність за розвиток професійного знання і практик, оцінку стратегічного розвитку команди.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • пререквізит: комерційна діяльність посередницьких організацій • кореквізити: -
Короткий зміст навчальної програми: Аналіз конкретного ринку товарів. Особливості посередницької діяльності на товарному ринку. Маркетингові рішення посередників на ринку. Визначення ефективності діяльності торговельних посередників.
Методи та критерії оцінювання: Підсумковий контроль (100%, залік): виконання і захист курсового проекту.
Рекомендована література: 1. Комерційна діяльність на ринку товарів та послуг (За ред. проф. Апопія В. В., проф. Гончарука Я. А.), Львів, вид-во ЛКА, 2001. – 450 с. 2. Антонюк Я.М., Шиндировський І.М. Комерційна діяльність : навч. посіб. Львів : «Магнолія 2006», 2017. 332с. 3. Комерційна діяльність: підручник / за ред. П.Ю. Балабана. Харків : Світ книг, 2018. 452с. 4. Мамчин М.М., Антонечко О.М., Савченко Ю.Т. Комерційна діяльність посередницьких організацій: Навч. посібник. Львів: Вид-во НУ «Львівська політехніка», 2019. - 185 с. 5. Товарознавсто та комерційна діяльність: підручник / В. Л.Дикаль та ін. ; за ред. В.Л. Дикаля . Харків : УкрДУЗТ , 2018. 362с. 6. Основи підприємництва: підручник / під заг. ред. Н.В.Валінкевич. Житомир: ЖДТУ, 2019. 493с.ид-во НУ «Львівська політехніка», 2015. - … с.

Комерційна діяльність посередницьких організацій

Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.075.01.E.039
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Мамчин М.М.
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Вміти адаптовувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта. Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними. Вміти формувати і вдосконалювати систему маркетингу ринкового суб’єкта. Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень. Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення. Вміти органічно та ефективно поєднувати інструменти маркетингової товарної, цінової, комунікаційної та політики розподілу торговельного підприємства. Знати та розуміти актуальні теоретико-практичні підходи до організації маркетингової політики розподілу та формування оптимальних каналів розподілу товарів. Уміти демонструвати поглиблені знання методичного інструментарію оцінювання маркетингових рішень, їх впливу на фінансові показники логістичної діяльності підприємства та його ринкові позиції. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. Прийняття рішень у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування. Відповідальність за розвиток професійного знання і практик, оцінку стратегічного розвитку команди.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • пререквізити: соціальна відповідальність у маркетингу, маркетинговий менеджмент, маркетингова політика розподілу • кореквізити: -
Короткий зміст навчальної програми: Ринок і комерційна діяльність посередницьких підприємств. Організаційні форми торгових підприємств. Комерційні зв‘язки і договірні відносини посередників, умови продажу і транспортування. Організація закупівель і реалізація продукції та надання додаткових послуг. Матеріально-технічна база комерційної діяльності посередницьких підприємств. Методи оцінювання показників техніко-організаційного рівня посередницьких підприємств та ефективності обслуговування споживачів. Обігові кошти комерційної діяльності й організація розрахунків. Планування витрат комерційної діяльності. Ціноутворення в комерційній діяльності підприємства. Психологія і етика комерційної діяльності.
Методи та критерії оцінювання: • Поточний контроль (30%): усне опитування, контрольна робота. • Підсумковий контроль (70%): тестування, письмово-усна форма.
Рекомендована література: 1. Комерційна діяльність на ринку товарів та послуг (За ред. проф. Апопія В. В., проф. Гончарука Я. А.), Львів, вид-во ЛКА, 2001. – 450 с. 2. Антонюк Я.М., Шиндировський І.М. Комерційна діяльність : навч. посіб. Львів : «Магнолія 2006», 2017. 332с. 3. Комерційна діяльність: підручник / за ред. П.Ю. Балабана. Харків : Світ книг, 2018. 452с. 4. Мамчин М.М., Антонечко О.М., Савченко Ю.Т. Комерційна діяльність посередницьких організацій: Навч. посібник. Львів: Вид-во НУ «Львівська політехніка», 2019. - 185 с. 5. Товарознавсто та комерційна діяльність: підручник / В. Л.Дикаль та ін. ; за ред. В.Л. Дикаля . Харків : УкрДУЗТ , 2018. 362с. 6. Основи підприємництва: підручник / під заг. ред. Н.В.Валінкевич. Житомир: ЖДТУ, 2019. 493с.