Спецкурс з наукових досліджень спеціальності

Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.075.00.O.018
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: Лекції, лабораторні заняття – к.е.н., доцент Гірна О.Б., к.е.н., доц. Гайванович Н.В.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Вміти адаптовувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта. Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення. Вміти виокремлювати науково-практичні задачі дослідження та вирішувати їх із використанням положень теорій та методології маркетингу, а також загальнонаукових та спеціальних методів дослідження. Вміти оприлюднити результати власних наукових досліджень у фаховому середовищі та презентувати їх із застосуванням сучасних технічних засобів. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обгрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються Використання іноземних мов у професійній діяльності. Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя, яке значною мірою є автономним і самостійним, з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Необхідні обов'язкові попередні та супутні модулі: – кореквізит: Практикум із підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи Виконання магістерської кваліфікаційної роботи Захист магістерської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Сутність науки як основного інструментарію наукових досліджень. Сучасні тренди розвитку концепції маркетингу та логістики. Основи методології науково дослідної роботи із спецкурсу наукових досліджень. Інформаційне забезпечення із спецкурсу наукових досліджень. Методологічні аспекти наукових публікацій із спецкурсу наукових досліджень. Підготовка сучасних фахівців з маркетингу і логістики.
Методи та критерії оцінювання: 1. Поточний контроль роботи студента: - оцінювання знань студентів на лабораторних заняттях (оцінювання виконання лабораторних робіт та завдань під час заняття; правильність обчислень, коректність висновків та рекомендацій; правильність, повнота та лаконічність відповіді під час захисту роботи). 2. Семестровий контроль: оцінювання знань студентів здійснюється за результатами поточної роботи. За виконання кожної лабораторної роботи згідно варіанту виставляється по 5 балів, за захист кожної виконаної лабораторної роботи виставляється по 5 бали. Протягом семестру максимальна оцінка за лабораторні заняття 60 балів для студентів денної форми навчання. Передбачено написання підсумкового тесту на 30балів і усну компоненту на 10балів.
Рекомендована література: 1. Важинський С.Є., Щербак Т.І. Методика та організація наукових досліджень: навч.посіб. Суми: СумДПУ ім. А.С.Макаренка, 2016. 260с. 2. Гірна О.Б. Спецкурс з наукових досліджень спеціальності: навч.посіб. – Львів: «ГАЛИЧ-ПРЕС», 2022. 132 с. 3. Григорук, П. М. Методологія і організація наукових досліджень: навчальний посібник / П. М. Григорук, Н. А. Хрущ . Київ : Кондор, 2017. 206 с. 4. Гуторов О.І. Методологія та організація наукових досліджень: навч.посіб. Х.: ХНАУ, 2017. 272с. 5. Гюлєв Н. У., Давідіч Ю. О., Рославцев Д. М. Методологія та організація наукових досліджень: конспект лекцій (для студентів 5 курсу денної і 6 курсу заочної форм навчання за спеціальністю 8.03060107 – Логістика). Харків: ХНУМГ, 2015. 44 с. 6. Зав’ялова Т.В. Глосарій термів та понять з курсу «Основи наукових досліджень»: навч.-метод. вид. Непша. Мелітополь : ТОВ Колор Принт, 2019. 84 с. 7.Клименко М.О., Петрук В.Г., Мокін В.Б., Вознюк Н.М. Методологія та організація наукових досліджень (в екології): підручник / М.О. Клименко, В.Г. Петрук, В.Б. Мокін, Н.М. Вознюк, видавництво «Олді+», 2019. – 474 с. 8. Ладанюк А. П., Власенко Л.О., Кишенько В.Д. Методологія наукових досліджень: навч. посібник / А. П. Ладанюк, Л.О. Власенко, В.Д. Кишенько. К.: Ліра-К, 2018. 352 с. 9. Мальська М., Паньків Н. Основи наукових досліджень: навч.посібник. Львів: Видавництво ЛНУ ім.І.Франка, 2020. 226с. 10. Методологія наукових досліджень:навч.посібник/ А.П. Ладанюк, Л.О. Власенко, В.Л. Кишенько. К.: Ліра К, 2018. 352с. 11. Основи наукових досліджень/ М.Корягін, В.Чік. К.: Алерта, 2019. 492с. 12. Швець Ф.Д. Методологія та організація наукових досліджень: навч.посібник. Віче: НУВГП, 2016. 151с.