E-commerce менеджмент

Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.075.04.E.050
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Дмитрів Анна Ярославівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу. Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень. Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта. Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку. Знати та розуміти важливість соціальної відповідальності за прийняті рішення, дотримуватись морально-культурних цінностей. Вміти визначити оптимальну модель системи електронної комерції та застосувати її функціональні можливості для проведення бізнес-операцій в мережі Інтернет. Уміння надавати (придбавати) послуги, використовуючи інформаційно-комунікаційні технології глобальної мережі Інтернет. Здатність до інтеграції маркетингових комунікацій в електронних медіа для забезпечення системності заходів просування. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. Використання іноземних мов у професійній діяльності. Прийняття рішень у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування. Відповідальність за розвиток професійного знання і практик, оцінку стратегічного розвитку команди.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Маркетинговий менеджмент; Спецкурс з наукових досліджень спеціальності; Практикум з підготовки наукових публікацій, матеріалів конференцій та презентацій наукових доповідей; Навчально-дослідницька практика.
Короткий зміст навчальної програми: Суть електронної комерції. Internet i Word Wide Web. Організація комерційної діяльності і Internet. Архітектура Internet. Розробка Web-сайтів. Оцінювання і випробування Web-сайту на зручність використання. Постачальники послуг Internet і хостинг Web-сайту. Системи платежів. Електронна безпека. Маркетинг в Internet. Реалізація і експлуатація. Електронна комерція між підприємствами. Правові та етичні аспекти електронної комерції.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (30%): розв'язування задач, усне опитування Підсумковий контроль (70%): семестровий контроль.
Рекомендована література: 1. Тардаскіна Т.М., Є. М. Стрельчук Є. М. , Терешко Ю. В. . Електронна комерція: Навчальний посібник. Одеса: ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2011. 244 с. 2. Шалева О.І. Електронна комерція : Навч. посіб. К.: Центр учбової літератури, 2011. 216. с. 3. Майк Хеффлінґер. За лаштунками Facebook: 10 уроків компанії на шляху до завоювання світу. K.Fund. 2019. 298 с. 4. Управління продажем : навч. посібник / В. П. Пилипчук, 5. О. В. Данніков. К. : КНЕУ, 2011. — 627 с. 6. Chaffey D. E-business and E-commerce Management // Strategy, Implementation and Practice. Prentice Hall, 2009. 800 p. 7. Швиденко М. З., Касаткіна О. М., Швиденко О. М. Електронна комерція : підручник. - Перевид., допов. і перероб. Київ : Ямчинський О. В., 2020. 477 с.