Вебаналітика

Спеціальність: Маркетинг (освітньо-наукова програма)
Код дисципліни: 7.075.04.O.043
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доцент Фігун Н.В.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності. Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів. Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення. Вміти застосовувати програмне забезпечення для налагодження ефективного просування товарів та послуг в мережі Інтернет. Розуміти сутність та вміти генерувати візуальний та текстовий матеріал, найбільш відповідний очікуванням споживача продукту чи послуги підприємства. Вміння планувати та реалізувати крос-платформну координацію маркетингових комунікацій в мережі Інтернет. Уміння надавати (придбавати) послуги, використовуючи інформаційно-комунікаційні технології глобальної мережі Інтернет. Зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обґрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються. Використання іноземних мов у професійній діяльності. Відповідальність за розвиток професійного знання і практик, оцінку стратегічного розвитку команди. Здатність до подальшого навчання, яке значною мірою є автономним та самостійним.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Електронна комерція; Блогінг та партнерський маркетинг E-commerce менеджмент; Блогінг та ремаркетинг
Короткий зміст навчальної програми: Розширення асортименту інтернет-магазину шляхом визначення найбільш популярних категорій товарів; визначення причин неефективності конверсійних сторінок і їх опрацювання з метою удосконалення; збір повної статистичної інформації щодо поведінки всіх користувачів, а також окремих їх груп; відстеження ефективності та результативності роботи по кожному з каналів маркетингу; удосконалення стратегії зниження рівня витрат бюджету за рахунок перерозподілу ресурсів на більш вигідні напрямки роботи; Поняття конверсії та зниження показника відмов, що дозволяє отримувати більше продажів і збільшити середній чек навіть при незмінному рівні відвідуваності; аналіз інструментів для збору даних, щодо рівня відвідуваності ресурсу.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (50%): робота на лабораторних заняттях, усне опитування підчас практичних занять. Підсумковий контроль (50%, екзамен): екзаменаційна контрольна робота.
Рекомендована література: 1. Vishaw Deepak (2020) The Tools and Modules of Digital Marketing: A definitive guide to learning the art of digital marketing for beginners. – 164 p. 2. Valliappa Lakshmanan, Jordan Tigani - Google BigQuery - The Definitive Guide: Data Warehousing, Analytics, and Machine Learning at Scale (2019); 3. Andy Schmitz (2012) Online Marketing Essentials (v. 1.0). Unnamed Publisher; 4. Qingyu Zhang (2011) Visual analytics and interactive technologies: data, text, and web mining applications. Information Science Reference; 5. Scott La Counte - The Ridiculously Simple Guide to Google Analytics / The Absolute Beginners Guide to Google Analytics (2019); 6. Himanshu Sharma (2021) Attribution Modelling in Google Analytics and Beyond, Blurb Publishing. – 480 p.; 7. Avery Swartz (2020) See You on the Internet: Building Your Small Business with Digital Marketing, ?Page Two Publishing. – 216 p.