Сучасні тренди та інновації в готельному бізнесі

Спеціальність: Готельно-ресторанна справа
Код дисципліни: 6.241.01.E.053
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Туризм
Лектор: М.І.Сеньків
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: сформувати у студентів систему знань про сучасні тренди та інновації в готельному бізнесі, їхні геопросторові особливості та методи дослідження і прогнозування
Завдання: фахові компетентності: - знання та розуміння предметної області та розуміння специфіки професійної діяльності; фахова компетентність професійного спрямування - здатність досліджувати тенденції розвитку туризму та використовувати такі дослідження у роботі
Результати навчання: Генерувати, виявляти та оцінювати тенденції і бізнес-можливості в індустрії гостинності; Оцінювати вплив інновацій на масштаби бізнес-моделей в індустрії гостинності; Передбачати вплив та цінність майбутніх бізнес-моделей в індустрії гостинності; Розробляти та впроваджувати нову бізнес-модель у рамках існуючої готельної фірми або як підприємницький підхід.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Економіка готельного і ресторанного бізнесу Індустрія гостинності в контексті сталого розвитку
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Сучасні тренди та інновації в готельному бізнесі» є важливою складовою підготовки фахівців у галузі готельно-ресторанної справи. Науково-методична основа її змісту – освітньо-професійна програма підготовки та освітньо-кваліфікаційна характеристика фахівців рівня вищої освіти «бакалавр» згідно галузевої складової державного стандарту вищої освіти. Ця дисципліна є дисципліною самостійного вибору навчального закладу циклу професійної підготовки фахівців рівня вищої освіти «бакалавр». Обсяг навчальної дисципліни – 6 кредитів ЄКТС.
Опис: 1. Основи інновацій: характеристики інновацій; розуміння інноваційних можливостей. 2. Інновації у продуктах, послугах та процесах: три архетипи інновацій; між відкритими та закритими інноваціями; нові підходи до інновацій. 3. Бізнес-модель: що таке бізнес-модель, і чому це нас хвилює? бізнес-моделі в готельному бізнесі – еволюція з часом; інновація бізнес-моделі; оцінка стратегічного потенціалу бізнес-моделі. 4. Підприємець: я є підприємцем?; процесний погляд на підприємництво; думати як новатор/підприємець?; когнітивні виклики при прагненні інновацій.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (40%) - лекції, практичні заняття, контрольна робота Підсумковий контроль (60%) - залік
Критерії оцінювання результатів навчання: Практичні роботи - 30 бали Контрольна робота - 10 балів Залік - 60 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Hospitality Technology. Smarter Hotels & Restaurants. (2015). How hotels are using beacons and augmented reality. Retrieved from https://hospitalitytech.com/howBhotelsBareBusingBbeaconsBandBaugmentedBreality 2. Capterra. (2018). Information Technology in the Hotel Industry: 5 Things You Didn’t Know. Retrieved from https://blog.capterra.com/informationBtechnologyBinBtheBhotelBindustryB5BthingsByouBdidntBknow/ 3. HOTELOGICX. Smart hoteliering. (2018).New and Emerging Hospitality Technology Trends. Retrieved from https://www.hotelogix.com/blog/2018/02/07/topBhospitalityBindustryBtechnologyBtrendsB2018/
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).