Організація анімаційної діяльності в готельно-ресторанному бізнесі

Спеціальність: Готельно-ресторанна справа
Код дисципліни: 6.241.00.O.043
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Туризм
Лектор: старший викладач Недзвецька О.В.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: результати навчання: - Знати, розуміти і вміти використовувати на практиці основні положення законодавства, національних і міжнародних стандартів, що регламентують діяльність суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу; - Аналізувати сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності та рекреаційного господарства; - Організовувати процес обслуговування споживачів готельних та ресторанних послуг на основі використання сучасних інформаційних, комунікаційних і сервісних технологій та дотримання стандартів якості і норм безпеки; - Зберігати та примножувати досягнення і цінності суспільства на основі розуміння місця предметної області у загальній системі знань, використовувати різні види та форми рухової активності для ведення здорового способу життя. Проявляти в комунікації: - Уміння спілкуватись, включаючи усну та письмову комунікацію українською та іноземною мовами (англійською, німецькою, італійською, французькою, іспанською); - Здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях; Бути здатним: - адаптуватись до нових ситуацій та приймати відповідні рішення; - усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань. Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей: загальних: - Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, вести здоровий спосіб життя; - Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями. фахових: - Розуміння предметної області і специфіки професійної діяльності; - Здатність проектувати технологічний процес виробництва продукції і послуг та сервісний процес реалізації основних і додаткових послуг у підприємствах (закладах) готельно-ресторанного та рекреаційного господарства; - Здатність розробляти, просувати, реалізовувати та організовувати споживання готельних та ресторанних послуг для різних сегментів споживачів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - Філософія туризму; - Професійний етикет.
Короткий зміст навчальної програми: Поняття і зміст дозвілля як природно відповідної функції життя людини. Зародження та розвиток анімаційних форм дозвілля. Анімаційна діяльність у роботі з різними категоріями туристів. Особливості формування сценаріїв та проведення різноманітних анімаційних програм. Методика організації анімаційних програм та готовність аніматора і анімаційної команди до проведення театралізованих видовищ та розважально-розвиваючих анімаційних програм.
Методи та критерії оцінювання: • Поточний контроль (50%) — практичні заняття, лабораторні заняття, усне опитування. • Підсумковий контроль (50%) — екзамен.
Рекомендована література: 1. Байлик С.І. Організація анімаційних послуг в туризмі : навч. посібн. / С.І. Байлик, О.М. Кравець. – Х. : ХНАМГ, 2008. – 197 с. 2. Гальперина Т.И. Режиссура культурно-досуговых программ в работе менеджера туристской анимации: учебное пособие / Т.И. Гальперина; Российская международная академия туризма. – М. : Советский спорт, 2006. – 168 с. 3. Климистий С.М. Анімація в туризмі : навч. посібн. / С. М. Килимистий. – К. : ФПУ, 2007. – 188 с. 4. Обертинська А.П. Історія масових свят / А.П. Обертинська. – К. : НМКВО, 1992. – 128 с. 5. Петрова І.В. Дозвілля в зарубіжних країнах : підручник / І.В. Петрова. – К. : Кондор, 2005. – 408 с. 6. Щур Ю.В. Спортивно-оздоровчий туризм : навчальний посібник / Щур Ю.В., Дмитрук О.Ю. – К.: Альтпрес, 2003. – 232 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).