Маркетинг та товарознавство в біотехнології

Спеціальність: Біотехнології та біоінженерія
Код дисципліни: 6.162.01.E.058
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Технологія біологічно-активних сполук, фармації та біотехнологія
Лектор: к.х.н., доц., доцент Баранович Діана Богданівна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: • формування знань щодо сучасного уявлення про можливість обгрунтованого використання маркетингової політики та стратегії управління асортиментом для отримання стійкого рівня прибутку.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити — • Економіка та організація біотехнологічних виробництв (підприємництво та менеджмент) • Маркетинг та товарознавство в біотехнології • Контроль якості біопрепаратів Кореквізити — • Економічний аналіз біотехнологічних виробництв
Короткий зміст навчальної програми: Маркетинг. Основні поняття, функції та суб'єкти маркетингу. Цілі маркетингової діяльності. Сутність та розвиток маркетингової концепції. Модель маркетингової діяльності. Маркетингова інформаційна система. Комплексне дослідження ринку. Маркетингова товарна політика. Маркетингова цінова політика. Маркетингова збутова політика. Маркетингова політика комунікацій.Управління маркетинговою діяльністю. Історія виникнення і розвитку товарознавства. Асортимент. Основні поняття та класифікація, властивості і показники асортименту товару. Управління асортиментом. Товарознавча класифікація товарів. Кодування товарів. Штрихове кодування товарів. Види і засоби інформації про товар.
Методи та критерії оцінювання: • поточний контроль — 30% (контрольна робота, розрахунково-графічна робота, індивідуальні завдання, експрес-контроль знань); • підсумковий контроль — залік - 70 %.
Рекомендована література: 1. Титаренко Л.Д. Теоритичні основи товарознавства: Навчальний посібник. - К.: Центр навчальної літератури, 2003. - 227 с. 2. Власова А.В. Основи товарознавства непродовольчих товарів: Навчальний посібник. - К.: Центр навчальної літератури, 2006. - 208 с. 3. Грисадов В.І., Оридорога Л.М., Винник О.В. Фармацевтичне і медичне товарознавство: Посіб. для студ. вищ. навч закл. - Х.: Вид-во НФАУ; Золоті сторінки, 2002. - 160 с. 4. Оснач О.Ф. Товарознавство: Навчальний посібник. - К.: Центр навчальної літератури, 2004. - 219 с. 5. Прауде В.Р., Білий О.Б. Маркетинг: Навчальний посібник. — К.: Вища школа, 1994. - 256 с. 6. Економіка та менеджмент: Навчально-прикладний посібник. - Львів.: ДУ "Львівська політехніка", 1996. - 829 с. 7. Скибілінський С. Маркетинг: Підручник. - Львів.: УКООПСПІЛКА, 2000. - 640 с.