Міждисциплінарний курсовий проєкт з аналізу фінансової діяльності суб'єктів підприємництва (курсовий проєкт)

Спеціальність: Фінанси, банківська справа та страхування
Код дисципліни: 6.072.01.E.047
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Фінанси
Лектор: к.е.н., доцент, доцент Скоропад І. С
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Оволодіння здобувачами вищої освіти теоретичними основами теорії оцінки та практичними прийомами і методами оцінювання вартості майна для використання знань та вмінь при оцінюванні фінансових активів суб'єктів господарювання, передачі їх в оренду, підготовці до продажу, для страхування, при використанні майна в якості застави в процесі банківського кредитування
Завдання: ЗК02. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. ЗК06. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні ЗК08. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. ЗК12 Здатність працювати автономно. СК03. Здатність до діагностики стану фінансових систем (державні фінанси, у тому числі бюджетна та податкова системи, фінанси суб’єктів господарювання, фінанси домогосподарств, фінансові ринки, банківська система та страхування). СК04. Здатність застосовувати економіко-математичні методи та моделі для вирішення фінансових задач. СК07. Здатність складати та аналізувати фінансову звітність. СК10. Здатність визначати, обґрунтовувати та брати відповідальність за професійні рішення. СК12. Здатність здійснювати аналіз фінансового стану корпорацій і визначати ефективні напрями розвитку фінансово-господарської діяльності та нарощення фінансового потенціалу. СК16. Здатність з’ясовувати причинно-наслідкові зв’язки, аналізувати зовнішню та внутрішню інформацію для формування фінансових планів, розроблення елементів продуктової, цінової, збутової, кредитної, податкової, інвестиційної політики суб’єктів господарювання, у тому числі фінансових установ.
Результати навчання: ПР05. Володіти методичним інструментарієм діагностики стану фінансових систем (державні фінанси, у т.ч. бюджетна та податкова системи, фінанси суб’єктів господарювання, фінанси домогосподарств, фінансові ринки, банківська система та страхування). ПР16. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань та змістовно інтерпретувати отримані результати. ПР19. Виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань. ПР24. Досліджувати економічні явища і процеси у фінансовій сфері та оцінювати їх вплив на фінансовий потенціал корпорацій, обираючи для цього оптимальні економіко-математичні методи і моделі та інформаційні системи і технології.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізит: фінанси диверсифікованих підприємств кореквізит: фінансова діяльність суб'єктів підприємництва, фінансовий аналіз у корпораціях
Короткий зміст навчальної програми: Завдання курсового проєкту полягають у: - характеристиці фінансової діяльності суб’єкта підприємництва; - оцінці динаміки та стану ліквідності, ділової активності, фінансової стійкості, прибутковості підприємства, ефективності використання його майна, забезпечення оборотними коштами; - оцінці складу, структури і динаміки джерел фінансування (капіталу), змін у складі і структурі власного і позикового капіталу; - проведенні порівняльного аналізу показників фінансової діяльності з середньогалузевими показниками.
Опис: РОЗДІЛ 1. Характеристика фінансової діяльності суб’єкта підприємництва РОЗДІЛ 2. Експрес-аналіз суб’єкта підприємництва РОЗДІЛ 3. Аналіз ефективності використання капіталу суб’єкта підприємництва РОЗДІЛ 4 Порівняльний аналіз показників фінансової діяльності з середньогалузевими показниками
Методи та критерії оцінювання: підсумковий контроль: усна форма (100%)
Критерії оцінювання результатів навчання: Виконана курсова робота оцінюються в максимальну кількість балів 100, якщо вона виконана з врахуванням усіх методичних рекомендацій, оформлені і захищені в терміни, передбачені викладачем.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Фінансовий аналіз навчальний посібник. / За заг. ред. Школьник І. О. [І. О. Школьник, І. М. Боярко, О. В. Дейнека та ін.] – К. : «Центр учбової літератури», 2016. – 368 с. 2. Сокольська Р.Б. Фінансовий аналіз – навчальний посібник / Р.Б. Сокольська, В.Д. Зелікман, Т.В. Акімова, Дніпропетровськ: НМетАУ, 2015. – 92 с. 3. Хома І.Б. Фінансовий аналіз – навчальний посібник / І. Б. Хома, Н. І. Андрушко, К. М. Слюсарчик. Друге видання. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. – 344 с. 4. Фінансова діяльність суб’єктів підприємництва: навч. посібник / І.С. Скоропад, О.Б.Курило, О.М. Чубка, О.В.Дідух, І.О.Кривецький. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2016. – 344с. 5. Боднарчук М.К, Скоропад І.С, Волошин О.П, і інші Існуюча практика та новітні тенденції в управлінні суб'єктами господарювання різних оргпнізаційно-правових форм:колективна монографія Дніпро:порог, 2020.-532
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).