Веброзробка JavaScript

Спеціальність: Інженерія геоінформаційних систем
Код дисципліни: 6.193.08.E.047
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Картографія та геопросторове моделювання
Лектор: Доц., к.т.н. Ярема Наталія Петрівна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Навчальна дисципліна "Веброзробка JavaScript" має на меті надати студентам теоретичні знання та практичні навички з розробки веб-додатків за допомогою мови програмування JavaScript. Курс охоплює основи мови JavaScript, сучасні фреймворки та бібліотеки, а також передові технології та методи розробки динамічних та інтерактивних веб-додатків.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей: IНТ. Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі геодезії та землеустрою із застосуванням геоінформаційних технологій та сучасного програмного забезпечення для розв’язання різних наукових і практичних завдань в галузі геоматики. ФКС2.1. Знання і розуміння основних теорій, методів, принципів, технологій і методик в сфері геоінформатики; ФКС2.4.Вміння розробляти інтерактивні геоінформаційні додатки та картографічні сервіси для вебплатформ з використанням сучасних фреймворків та бібліотек геоінформаційної розробки. ФКС2.7.Здатність до розробки геоінформаційних застосунків, їх інтеграції з штучним інтелектом та машинним навчанням для автоматизації обробки геопросторових даних та виведення нових знань як інструментів аналізу і підтримки прийняття рішень.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання: РН2.3. Вміти працювати з геопросторовими базами даних та створювати інтерактивні геоінформаційні додатки та картографічні сервіси для веб-платформ з використанням сучасних фреймворків та бібліотек геоінформаційної розробки.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Основи веброзробки та геоінформаційні сервіси; Картографічні вебсервіси; Картографічні вебдодатки
Короткий зміст навчальної програми: Ця навчальна дисципліна розроблена для надання студентам всебічних знань та практичних навичок у розробці веб-додатків з використанням JavaScript. Курс охоплює історію та розвиток JavaScript, основи його синтаксису, управління потоком програми, об'єктно-орієнтоване програмування, маніпулювання DOM, роботу з подіями в JavaScript та основи фреймворка React.js. Студенти отримають знання про роботу зі змінними, типами даних, операторами, функціями, умовними операторами, циклами та обробку помилок у JavaScript. Основна увага приділяється об'єктно-орієнтованому програмуванню з вивченням об'єктів, прототипів, класів, наслідування, інкапсуляції та поліморфізму. Курс також включає в себе вивчення маніпулювання структурою DOM для зміни HTML-елементів, роботу з подіями миші, клавіатури та форм, а також основи створення і управління компонентами у React.js. Основною частиною навчання є розробка та презентація підсумкового проекту, що дозволяє студентам застосувати отримані знання на практиці і готує до професійної діяльності в області веб-розробки.
Опис: 1. Вступ до JavaScript: історія та розвиток JavaScript; використання JavaScript у веб-розробці; основи синтаксису та структури мови; 2. Основи синтаксису JavaScript: змінні та типи даних, оператори та вирази, функції: визначення та виклик 3. Управління потоком: умовні оператори (if, else, switch), цикли (for, while, do-while), обробка помилок (try, catch, finally) 4. Об'єктно-орієнтоване програмування в JavaScript: Об'єкти та прототипи, класи та наслідування, інкапсуляція та поліморфізм 5. Маніпуляція з DOM (Document Object Model): структура DOM, навігація по DOM, додавання, видалення та зміна елементів 6. Події та обробники подій: типи подій у JavaScript, додавання та видалення обробників подій, події миші, клавіатури та форми 7. Основи React.js: компоненти та JSX, управління станом (state) та пропси (props), життєвий цикл компонентів 8. Підготовка та презентація підсумкового проекту
Методи та критерії оцінювання: Для контролю результатів навчання студентів у процесі поточного та семестрового контролів передбачено наступні методи: поточний контроль за виконанням завдань на лабораторних заняттях та їх усний захист; фронтальне опитування; перевірка письмових робіт.
Критерії оцінювання результатів навчання: • Виконання лабораторних робіт, усне опитування (40%); • Підсумковий контроль (60%, контрольний захід, іспит): письмово-усна форма (60%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Eloquent JavaScript, Marijn Haverbeke 2. JavaScript: The Good Parts, Douglas Crockford 3. You Don't Know JS (серія книг), Kyle Simpson 4. Довідник з HTML,СSS, Java Script - https://www.w3schools.com
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).