Веброзробка JavaScript

Спеціальність: Інженерія геоінформаційних систем
Код дисципліни: 6.193.08.E.047
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Картографія та геопросторове моделювання
Лектор: Доц., к.т.н. Ярема Наталія Петрівна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Навчальна дисципліна "Веброзробка JavaScript" має на меті надати студентам теоретичні знання та практичні навички з розробки веб-додатків за допомогою мови програмування JavaScript. Курс охоплює основи мови JavaScript, сучасні фреймворки та бібліотеки, а також передові технології та методи розробки динамічних та інтерактивних веб-додатків.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей: IНТ. Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі геодезії та землеустрою із застосуванням геоінформаційних технологій та сучасного програмного забезпечення для розв’язання різних наукових і практичних завдань в галузі геоматики. ФКС2.1. Знання і розуміння основних теорій, методів, принципів, технологій і методик в сфері геоінформатики; ФКС2.4.Вміння розробляти інтерактивні геоінформаційні додатки та картографічні сервіси для вебплатформ з використанням сучасних фреймворків та бібліотек геоінформаційної розробки. ФКС2.7.Здатність до розробки геоінформаційних застосунків, їх інтеграції з штучним інтелектом та машинним навчанням для автоматизації обробки геопросторових даних та виведення нових знань як інструментів аналізу і підтримки прийняття рішень.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання: РН2.3. Вміти працювати з геопросторовими базами даних та створювати інтерактивні геоінформаційні додатки та картографічні сервіси для веб-платформ з використанням сучасних фреймворків та бібліотек геоінформаційної розробки.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Основи веброзробки та геоінформаційні сервіси; Картографічні вебсервіси; Картографічні вебдодатки
Короткий зміст навчальної програми: Ця навчальна дисципліна розроблена для надання студентам всебічних знань та практичних навичок у розробці веб-додатків з використанням JavaScript. Курс охоплює історію та розвиток JavaScript, основи його синтаксису, управління потоком програми, об'єктно-орієнтоване програмування, маніпулювання DOM, роботу з подіями в JavaScript та основи фреймворка React.js. Студенти отримають знання про роботу зі змінними, типами даних, операторами, функціями, умовними операторами, циклами та обробку помилок у JavaScript. Основна увага приділяється об'єктно-орієнтованому програмуванню з вивченням об'єктів, прототипів, класів, наслідування, інкапсуляції та поліморфізму. Курс також включає в себе вивчення маніпулювання структурою DOM для зміни HTML-елементів, роботу з подіями миші, клавіатури та форм, а також основи створення і управління компонентами у React.js. Основною частиною навчання є розробка та презентація підсумкового проекту, що дозволяє студентам застосувати отримані знання на практиці і готує до професійної діяльності в області веб-розробки.
Опис: 1. Вступ до JavaScript: історія та розвиток JavaScript; використання JavaScript у веб-розробці; основи синтаксису та структури мови; 2. Основи синтаксису JavaScript: змінні та типи даних, оператори та вирази, функції: визначення та виклик 3. Управління потоком: умовні оператори (if, else, switch), цикли (for, while, do-while), обробка помилок (try, catch, finally) 4. Об'єктно-орієнтоване програмування в JavaScript: Об'єкти та прототипи, класи та наслідування, інкапсуляція та поліморфізм 5. Маніпуляція з DOM (Document Object Model): структура DOM, навігація по DOM, додавання, видалення та зміна елементів 6. Події та обробники подій: типи подій у JavaScript, додавання та видалення обробників подій, події миші, клавіатури та форми 7. Основи React.js: компоненти та JSX, управління станом (state) та пропси (props), життєвий цикл компонентів 8. Підготовка та презентація підсумкового проекту
Методи та критерії оцінювання: Для контролю результатів навчання студентів у процесі поточного та семестрового контролів передбачено наступні методи: поточний контроль за виконанням завдань на лабораторних заняттях та їх усний захист; фронтальне опитування; перевірка письмових робіт.
Критерії оцінювання результатів навчання: • Виконання лабораторних робіт, усне опитування (40%); • Підсумковий контроль (60%, контрольний захід, іспит): письмово-усна форма (60%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Eloquent JavaScript, Marijn Haverbeke 2. JavaScript: The Good Parts, Douglas Crockford 3. You Don't Know JS (серія книг), Kyle Simpson 4. Довідник з HTML,СSS, Java Script - https://www.w3schools.com
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).