Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Управління установами соціальної сфери
Код дисципліни: 7.232.01.O.021
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Соціологія та соціальна робота
Лектор: Шаповалова Тетяна Вікторівна, кандидат економічних наук, доцент Зеленко Наталія Михайлівна, кандидат економічних наук, ст. викладач
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: полягає у систематизації та поглиблені теоретичних знань, необхідних для якісної та ефективної реалізації професійної діяльності з дисциплін спеціалізації в контексті дослідження магістерської роботи.
Завдання: Загальні компетентності: ЗК1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. ЗК3. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт. ЗК9. Здатність виявляти ініціативу та підприємливість. Фахові компетентності: СК1. Здатність до використання сучасних теорій, методологій і методів соціальних та інших наук стосовно до завдань фундаментальних і прикладних досліджень у галузі соціального забезпечення. СК2. Здатність планувати та здійснювати соціальні дослідження з метою виявлення й аналізу соціально значимих проблем і факторів досягнення соціального благополуччя різних груп населення. СК5. Здатність доводити знання та власні висновки до фахівців та нефахівців СК8. Здатність оптимізувати процеси прийняття управлінських рішень у вирішенні питань соціально-економічної допомоги мало захищених категорій населення. СК10. Здатність виявляти професійну ідентичність та діяти згідно з цінностями працівника соціальної сфери.
Результати навчання: 1. Використовувати сучасні теорії, методологію і методи соціальних та інших наук стосовно до завдань фундаментальних та прикладних досліджень у сфері соціального захисту. 2. Критично оцінювати результати наукових досліджень і різні джерела знань щодо соціального забезпечення, формулювати висновки та рекомендації щодо його впровадження. 3. Застосовувати іноземні джерела при виконанні завдань науково-дослідної та прикладної діяльності, висловлюватися іноземною мовою, як усно, так і письмово. 4. Проектувати теоретичну модель роботи з об’єктами соціального забезпечення в рамках соціальних служб, організацій, установ. 5. Застосовувати загальне та спеціалізоване програмне забезпечення для вирішення професійних задач та здійснення наукового дослідження. 6.Планувати і проводити наукові дослідження в системі соціального захисту населення та висвітлювати їх результати. 7. Розробляти та апробувати соціальні проекти і технології.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Іноземна мова за професійним спрямуванням Фінансово-економічне забезпечення установ соціальної сфери Правові засади управління установами соціальної сфери Особистісна і комунікаційна ефективність керівника установи соціальної сфери Психологічні засади та комунікаційні технології в управлінні установами Управлінська практика Адміністрування організаційної діяльності установи соціальної сфери Виконання магістерської кваліфікаційної роботи Захист магістерської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Систематизувати та поглибити теоретичні знання, необхідні для якісної та ефективної реалізації професійної діяльності з дисциплін спеціалізації в контексті дослідження магістерської роботи. Закріпити сформовані вміння та навички спілкування з практикуючими фахівцями у галузі соціального забезпечення . Відпрацювати навики використання нормативно – правових актів різних рівнів у практичній роботі для всебічного захисту прав клієнтів.Перевірити теоретичні висновки магістерської роботи.Апробувати методи, технології, моделі, проекти, розроблені у дослідженні магістерської роботи.Підготувати практичну частину магістерської роботи.
Опис: Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи здобувачів вищої освіти з ОП «управління установами соціальної сфери» спеціальності «Соціальне забезпечення» є частиною програми професійної підготовки соціальних фахівців у Національному університеті «Львівська політехніка». Дана програма фокусується на формуванні цілісної здорової особистості фахівця загальної практики соціального забезпечення, готового до управлінської діяльності на всіх керівних рівнях в установах соціальної сфери, до творчого розв'язання різного роду проблем соціальної сфери і задоволення потреб клієнтів на законодавчо-правовій основі, здатного до саморозвитку, самоактуалізації, самореалізації. Завданнями є: - формування інформаційного забезпечення магістерської кваліфікаційної роботи відповідно до обраного об'єкта дослідження; - підготовка та опрацювання аналітичних матеріалів для виконання магістерської кваліфікаційної роботи, в тому числі про діяльність конкурентів, стан та перспективи розвитку ринку соціальних послуг; - критичний аналіз основних видів нормативно-правових, інформаційних, звітних і статистичних матеріалів і документів, що стосуються процесу управління діяльністю установи соціальної сфери і ознайомлення з практикою їх застосування; - отримання навиків використовувати теоретичні знання на практиці та робити конструктивні висновки на підставі показників діяльності установи соціальної сфери – бази практики; - критичне осмислення специфіки функціонування досліджуваної установи соціальної сфери – бази практики, а також адаптація теоретичних положень, методичного інструментарію, викладеного в спеціальній літературі до умов діяльності конкретної установи соціальної сфери; - розроблення та обґрунтування рекомендацій щодо удосконалення діяльності установи соціальної сфери; - оцінка ефективності управлінських заходів, запропонованих для удосконалення діяльності установи соціальної сфери – бази практики; - викладення матеріалів дослідження у звіті з практики за темою магістерської кваліфікаційної роботи.
Методи та критерії оцінювання: Диференційований залік, звіт з практики, щоденник практики, відгуки керівників практики від університету та установи соціального захисту.
Критерії оцінювання результатів навчання: Формою контролю результатів захисту звіту з практики є диференційований залік (100 б.). Оцінка за практику вноситься у бланк «Завдання та результати проведення практики», залікову відомість і в залікову книжку здобувача вищої освіти та засвідчується підписами членів комісії. Здобувач вищої освіти, який не виконав програми практики без поважних причин або отримав оцінку “незадовільно” за результатами захисту звіту з практики, відраховується з університету за невиконання навчального плану.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Гурова, О.О., (2017). Менеджмент організації : навч. посібник.Харків:ХНАУ. Монастирський, Г.Л. (2008). Теорія організації: навчальний посібник. Київ: Знання. Бобровська, О. Ю. (2018).Державне та регіональне управління : навчальний посібник. Дніпро : ДРІДУ НАДУ. Офіційний веб-сайт Пенсійного фонду України [Електронний ресурс]-Режим доступу https://www.pfu.gov.ua/ Офіційний веб-сайт Державного центру зайнятості [Електронний ресурс]-Режим доступу https://www.dcz.gov.ua/ Селютін, В. М., Яцун, Л. М., Ольшанський, О. В. (2017).Теорія організації : навчальний посібник. Харків : ХДУХТ.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).