Прикладні математичні пакети

Спеціальність: Прикладна фізика та наноматеріали
Код дисципліни: 6.105.00.O.036
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Обчислювальна математика та програмування
Лектор: Старший викладач Гоблик Надія Миколаївна
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: • виконувати в MATLAB числові обчислення; • використовувати стандартні функції MATLAB для розв'язування інженерних задач; • будувати графіки; • розв'язувати алгебраїчні та трансцендентні рівняння; • розв'язувати диференціальні рівняння; • виконувати символьні обчислення; • програмувати в МАТLАВ; • використовувати SIMULINK для розв'язування задачі Коші.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Лінійна алгебра • Математичний аналіз • Диференціальні рівняння
Короткий зміст навчальної програми: • Область застосування систем комп'ютерної математики • Структура МАТLАВ • Графічні можливості МАТLАВ • Матричні обчислення • Розв'язування алгебраїчних та трансцендентних рівнянь • Розв'язування диференціальних рівнянь • Символьні обчислення • Програмування в МАТLАВ • SIMULINK
Методи та критерії оцінювання: • Поточний контроль -50% • Контрольна залікова робота-50%
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Гоблик Н.М., Гоблик В.В. МАТLАВ в інженерних розрахунках (комп'ютерний практикум). 2011. 2. Ю.Кетков, А.Кетков, М.Шульц МАТLАВ 7: программирование, численные методы. Санкт-Петербург, «БХВ-Петербург», 2005. 3. И.Ануфриев А. Смирнов Е.Смирнова. МАТLАВ 7. Наиболее полное руководство в подлиннике. Санкт-Петербург, «БХВ-Петербург», 2005. 4. Дьяконов. МАТLАВ 6/6.1/6.5 Simulink 4/5 в математике и моделировании. Москва, СОЛОН-Пресс 2003. 5. А. Новгородцев Расчет электрических цепей в МАТLАВ. Учебный курс. ПИТЕР, 2004. 6. И.В.Черных. SIMULINK. Среда создания инженерных приложений. Москва, ДИАЛОГ-МИФИ, 2004. 7. А.Б.Сергиенко Цифровая обработка сигналов. ПИТЕР, 2003. 8. А. Половко, П.Бутусов. МАТLАВ для студента. Санкт-Петербург, «БХВ-Петербург», 2005.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).